Olen tavannut elämäni aikana toinen toistaan ihanampia tyttösiä ja he ovat jopa osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan. Olen akateeminen, musikaalinen, urheilullinen, ihan hyvännäköinen, melkein kaikkea sitä mistä naiset yleensä pitävät. Ongelma on vaan siinä, että jossain vaiheessa alan pelätä liiallista lähestymistä ja pakenen tilanteesta. Otan kirjaimellisesti etäisyyttä. Erityisesti minua pelottaa se, että yleensä naiset jossain vaiheessa haluavat naimisiin ja perheen. Minua taas kuvottaa ajatus tuollaisesta ja tiedän, etten KOSKAAN tule olemaan valmis, tai haluamaan sellaista elämää. Mutta unelmissani minulla on kuitenkin aina joku neito, joka vieressäni nukkuu ja rakastaa minua. En vaan osaa päättää mitä tekisin... Sitä en pelkää, että joku tilaisuus menee ohi tämän vatuloinnin takia. Olen huomannut, että naisia riittää ja varmasti tulee jatkossakin. Mutta oma saamattomuus asian suhteen häiritsee. Mitä voin ''voittaa tai hävitä'', jos joskus alkaisin ihan aitoon suhteeseen?
En uskalla aloittaa seurustelua
11
123
Vastaukset
- Weerees
Kuulepas, sanot, että sulla naisia riittää ja niin tulee olemaan
Jatkossakin. Mutta mutta: kun asia menee niin, että sä olet vain tuon
Ikäisenä nuorena parisuhdemarkkinoilla ns. Kuumaa kamaa.
Odotas, kun täytät 30, niin sopivan kumppanin löytäminen on vaikeutunut
Jo huomattavasti. Jos joku kiinnostaa, niin hän on yleensä jo varattu.
Ehkä sun on parempikin pysyä sinkkuna, jos et kerran perhettä koskaan
Halua. Yleensä naiset semmosen haluaa. Mutta jos seurustelusuhteen aloittaminen
Tuntuu kerran noin hankalalta, niin siinä on toinen syy olla toistaiseksi sinkkuna.
Et vaan oo henkisesti valmis mihinkään suhteeseen.- Komppaan.
^
- miesvm_1967x
Komppaan. kirjoitti:
^
Samma här.
- ei kaikki
"Ehkä sun on parempikin pysyä sinkkuna, jos et kerran perhettä koskaan
Halua. Yleensä naiset semmosen haluaa"
Kyllä seurustelun voi aloittaa, vaikkei perhettä haluaisikaan. Sellaisen kanssa kenelle se asia ok. Ei kaikki naiset tahdo synnyttää!
- n36-
Minua on aina ihmetyttänyt se, että nuoret komeat miehet kuvittelevat itsestään liikoja. Ja sitä että nainen on vain rahan, ulkonäön tai lastenhankinnan perässä. Kaikkien naisten kohdalla se ei ole totta, sielu/sisin kiinnostaa miehessä - ei pelkkä ulkoinen. Toki siinä iässä nainen voi puhua lasten hankinnasta (koska lapsia kuuluisi tehdä muka -perinteisen kaavan mukaan), mutta ei kirjaimellisesti tarkoita sitä! Siitä tulee väärä luulo miehille. Ja kaikki panikoivat...panikoimistaan. Kyllä naisia kuvottaa lastenhankinta myös (joskus lopullisesti), ainakin väärän kanssa. Mikset sitten keskity vain parisuhteeseen?? Et ajattele mitään lapsia, jos et niitä aio tehdä (vielä tai ollenkaan). Ja rakkaus on tärkein. Ota nainen joka oikeasti rakastaa sua, eikä pidä vain lastentekokoneena, ei nainenkaan halua olla sellainen. Vaan miehen joka aidosti välittää. Jos et voi vielä olla naisen kanssa, ole sitten sinkkuna.
Itse en enää hanki lapsia tässä iässä, en jaksaisi. Joskaan silloin 23v ei ole valmis eikä olisi lapsille annettavaa, haluaa vaikka nukkua. Toki jos joku nainen vaatii sulta vaatimistaan lapsia heti kun on suhteessa, siitä voisi tulla ongelma. Ne asiat voi keskustella /selvittää etukäteen selväksi - mitä kukakin haluaa elämässä (ja mihin mieli voi muuttua). Oudoin puoli tässä on se, että kun mies on 24-25v alkaa se kauniin naisen pyytely lapsentekoon, joka ei ehkä halua lapsia. Eli mieli muuttuu monilla. "Vääriä naisia" kyllä vaikka pakotetaan aborttiin (lapsenmurha) ja muuhun jälkiehkäisyyn jos kondomi on hiukankin vinossa, mikä aiheuttaa ikuisia traumoja. Pahimmassa tapauksessa köyhä nainen luopuu vahinkolapsesta ja katuu myöhemmin, elämä kärsimystä. En nyt tarkoita että sinä tekisit noin, mutta sellaisia "komeita" miehiä on muualla. Hormoniehkäisy voi olla haitallinen, siksi voi olla lady comp ja kondomit.
Biologian mukaan hieman vanhemman isän geenit antavat lapsille pidemmät telomeerit, eli lapsi voi elää vanhemmaksi. On siis luonnollista että liian nuori kokee isyyden vastenmielisenä. Ei nyt puhuta liian vanhoista isistä, jos siellä sitten on joku haittana.- n36-
Jos nainen on pinnallisen perässä, sen näkee nopeasti. Ja kuka välittää aidosti.
- nettitreffaaja Y
Tuttu tunne. Minuakin ahdisti joskus ajatuskin vakavaan parisuhteeseen sitoutumisesta juurikin siksi että valtaosa ihmisistä haluaa jossain vaiheessa niitä lapsia ja minä en. Se on eräänlaista itsesuojelua pitäytyä suhteesta jonka tietää jo alkaessaan päättyvän sydänsuruihin.
Sitten päädyin nettideittisivustolle jossa useimmilla lukee jo profiilissaan se onko heillä lapsia tai haluavatko he niitä. Sitoutuminen menetti pelottavuutensa kun pääsin parilla klikkauksella karsimaan joukosta ne joiden kanssa tulisi tietettävästi konflikteja mm. lapsista ennemmin tai myöhemmin. - Mielenkiintoista.
Siihen on aina jokin syy että ihminen päätyy vastustamaan lapsia tai perinteistä perhe-elämää. Onko lapsuutesi ollut vaikea ja perhe hajanainen tai muuten ongelmallinen?
- Höh
Et uskalla seurustella? Otappa ittees niskasta kiinni ja tutustu naisiin muutenkin kuin jonain seksiobjekteina. Huomaat, etteivät he mitään hulluja petoja ole, vaan ihan tavallisia ihmisiä. Kyllä naisistakin pääsee eroon jos tuntuu, ettei nyt mikään kiinnostakaan.
Olet nuori. Ei sinulla ole vielä mitään kiirettä - katsele rauhassa.
Äläkä syyllistä itseäsi. Jos ei huvita seurustella vakavammin, niin ei siitä kannata ottaa paineita.
Ykskaks saatatkin tutustua johinkin, joka saa mielesi muuttumaan. Ja sekin on ihan sallittua.- plösömaha111
Siis sulla on vielä 10v peliaikaa. Jos perhettä haluat, niin pidät itsesi kunnossa ja olet todella kuumaa tavaraa 30-33v, naisille jotka ovat 28-35v.
Minäkin tavallisen talluskan näköinen ja oloinen, siisti, huonolla huumorilla varustettu tuppisuu olin tossa iässä uskomattoman kiinnostava ihan uskomattoman hyvännäköisille mimmeille. Siis jonoksi asti parisuhdetta haluavia. Herrasmiehenä ei hyväksikäyttänyt tilannetta, mutta kivahan sitä on saada valita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231