Helsingin telakka myyty venäläisille...

Jee Jee

Kuulin juuri et Helsingin telakka on siirtynyt venäläisten omistukseen, kiinalaiset myivät sen.
Mielenkiintoista..nyt voivat tuoda sukellusveneensä korjattavaksi telakalle.. tai pistäytyvät muuten vaan tsajuille omalle telakalleen.

Siinä sit rajavartiosto pyörittelee peukaloitaan...
atomiydinalus Hesassa.
Pansion telakka voitais vielä myydä heille...olis meidän kuuluisan "sotasataman" kyljessä sopivasti kiinni.

Tilanne maailmalla se mikä on...yhdet puhuu Natosta
No naapuri ennakoi pikkasen paremmin etukäteen.... kun levottomat puheet Natokortista hallituksenkin taholta otettiin esille.

Siellä on ammattisotilaat toisella puolella tekemässä strategiat.
Ei taida Carl Haglundin lyhyt oppimäärä oikein riittää samaan.
Eikä ministeri Pepsodent ole lainkaan tehtäviensä tasolla.

Mä sitä epäilin jo aikoja sitten ettei Putin ole mielissään jos Nato päästettäisiin itärajalle.Liian pitkä meidän ja Venäjän raja et Suomesta tulisi Natomaa tai et siitä edes keskusteltaisiin vakavasti.

Eihän tähän tarvita enää kuin Rosatom ydinvoimala!
Se on siinä sitten. On riimut suussa suomalaisilla.

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä analyysi, pikkusen kärjistäen. Groucho "Carl Haglund" Marx on kyllä onneton poikanen puolustusministerinä. Sama se kuka siinä on, mutta joku joka ei näytä säikähtäneeltä jänikseltä ylisuurissa muotikehyksissä.

      Crichton-Vulcan takas, siellä laitettiin kommunistit lopulta aisoihin. Samaa vois koittaa venäläisten kanssa.

      Onneksi Kreikka-vastuut on vain 7 miljardia egee, joten ei hätää mitään.

      • Jee Jee

        Tarkoitus olikin kärjistää.
        Vaikka mä olen vasemmistolainen, ei se tarkoita et toivottaisin naapurin tervetulleeksi maahamme.
        Tämä maa on isänmaani; Suomi.
        Venäjä on naapurimme ja omalla maallaan pysykööt!

        En mä suvaitse et naapurin iso perhe alkais huseeraan mun pienes kaksiossakaan.
        Miks mä sit suvaitsisin et naapurimme Venäjä huseeraisis Suomessa?

        Jonkin sortin roti täytyy olla mitä haluaa!
        Mitä hiton onnea sä näet 7 miljardin vastuu veloissa?
        Sama summa valtion kassassa plussaa olis onnea, sillä laitettais jo kummasti oman maamme asioita jonkinlaiseen järjestykseen.

        Hauskaa Uutta Vuotta 2015!... kaikille palstalaisille.

        Nyt mä valmistaudun iltaan:
        ystävien ja tuntemattomien kanssa ottamaan vastaan
        uus vuos 2015.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Tarkoitus olikin kärjistää.
        Vaikka mä olen vasemmistolainen, ei se tarkoita et toivottaisin naapurin tervetulleeksi maahamme.
        Tämä maa on isänmaani; Suomi.
        Venäjä on naapurimme ja omalla maallaan pysykööt!

        En mä suvaitse et naapurin iso perhe alkais huseeraan mun pienes kaksiossakaan.
        Miks mä sit suvaitsisin et naapurimme Venäjä huseeraisis Suomessa?

        Jonkin sortin roti täytyy olla mitä haluaa!
        Mitä hiton onnea sä näet 7 miljardin vastuu veloissa?
        Sama summa valtion kassassa plussaa olis onnea, sillä laitettais jo kummasti oman maamme asioita jonkinlaiseen järjestykseen.

        Hauskaa Uutta Vuotta 2015!... kaikille palstalaisille.

        Nyt mä valmistaudun iltaan:
        ystävien ja tuntemattomien kanssa ottamaan vastaan
        uus vuos 2015.

        Mitä hiton onnea sä näet 7 miljardin vastuu veloissa?

        Sarkasmia parahin neiti Jee Jee. Järkyttävä Summa kaikin tavoin. Yli 10% Suomen valtion vuoden budjetista. Ja kaikki sen takia vaan, että kreikkalaiset on eläneet kuin pellossa. Eikä vaan kreikkalaiset, vaan monet muutkin.


      • Jee Jee
        bravo.bravi kirjoitti:

        Mitä hiton onnea sä näet 7 miljardin vastuu veloissa?

        Sarkasmia parahin neiti Jee Jee. Järkyttävä Summa kaikin tavoin. Yli 10% Suomen valtion vuoden budjetista. Ja kaikki sen takia vaan, että kreikkalaiset on eläneet kuin pellossa. Eikä vaan kreikkalaiset, vaan monet muutkin.

        Kiitti palautteestasi, nyt mä ymmärrän sua!

        Mulla on vaikeuksia ymmärtää toisen kirjoittamaa sarkasmia tai ironiaa, usein.
        Kuullusta puheesta sen kyllä noukin äänen perusteella.
        Suoranaisen ivan jo tunnistan paremmin.

        Ei ne rahat muuten menneet kreikkalaisille; vaan lähinnä saksalaisille ja ranskalaisille pankeille!
        Niiden huolettoman lainan annon vuoksi; jonka maksumiehiksi meidätkin valjastettiin pakolla.

        Se on rahan uus jakoa ja siitä Jyrki-boy on nyt saamassa oman osuutensa.
        Siistiä laillistettua ryöstöä.


      • Che
        Jee Jee kirjoitti:

        Kiitti palautteestasi, nyt mä ymmärrän sua!

        Mulla on vaikeuksia ymmärtää toisen kirjoittamaa sarkasmia tai ironiaa, usein.
        Kuullusta puheesta sen kyllä noukin äänen perusteella.
        Suoranaisen ivan jo tunnistan paremmin.

        Ei ne rahat muuten menneet kreikkalaisille; vaan lähinnä saksalaisille ja ranskalaisille pankeille!
        Niiden huolettoman lainan annon vuoksi; jonka maksumiehiksi meidätkin valjastettiin pakolla.

        Se on rahan uus jakoa ja siitä Jyrki-boy on nyt saamassa oman osuutensa.
        Siistiä laillistettua ryöstöä.

        Jee Jeekin honas, ettei kreikut mitään rahaa saaneet, vaan maksettiin niitten velat pankeille
        EUta tukemaan ja nynne juuttaat funteeraa eroa EU:sta
        blondiministeri lahjoitti vettä Kankkulan kaivoon

        Taidankin äänestää Iiristä vasemmiston ehdokkaana


      • Jee Jee
        Che kirjoitti:

        Jee Jeekin honas, ettei kreikut mitään rahaa saaneet, vaan maksettiin niitten velat pankeille
        EUta tukemaan ja nynne juuttaat funteeraa eroa EU:sta
        blondiministeri lahjoitti vettä Kankkulan kaivoon

        Taidankin äänestää Iiristä vasemmiston ehdokkaana

        Siinä tapauksessa olisit muakin naivimpi.
        Tiedän pi run hyvin ettei minusta ole siihen hommaan!
        "Populistisesti ainoastaan arvostelemaan":sanoo faija.

        Mut jos saisit typeryyttään nukkuvat edes äänestämään seuraavissa vaaleissa, vois jotain toivoa olla.
        Nyt siellä käy kaikki kokoomuslaiset ainakin uurnilla ja hakeevat vielä vanhainkodeista lisää äänestäjiä.

        (sukulainen antaa vaaliehdokas mainoksen kouraan ja virallisen vaaliavustajan kanssa vanhus äänestää juuri sitä ehdokasta, jonka mainos hänellä on kourassaan- omana muistin tukenaan!)
        Laillista?..en tiedä, mut on käytössä.

        Joukkovoimalla vaadittaisiin uudenlaista ryhtiä puolueilta, etteivät taas tee takinkääntöjä..oman edun vuoksi.

        Kansanäänestykset myös käyttöön tässäkin maassa tärkeissä kysymyksissä.
        Ainoastaan niin demokratia pelaa.


    • Niin metsä vastaa

      On täysin ymmärrettävää, että Venäjä vahvistaa läsnäoloaan Suomessa, kun palsternakat, toimittajat ja muut Nato-hihhulit työntävät Venäjän vastaista propagandaansa mediaan. Ja hyvä niin.

      • Oletko jo miettinyt itsellesi sopivaa tehtävää Venäjän miehitysjoukoissa, kun ovat ottaneet Suomen haltuun? Teitä pikku-Quislingeja tuntuu olevan viides kolonna pullollaan.


      • Mitä Venäjän vastais

        .

        Nato propaganda on vain Nato propagandaa ei sillä ole minkään Venäjän eikä muunkaan valtion kanssa mitään tekemistä

        .


      • Che
        bravo.bravi kirjoitti:

        Oletko jo miettinyt itsellesi sopivaa tehtävää Venäjän miehitysjoukoissa, kun ovat ottaneet Suomen haltuun? Teitä pikku-Quislingeja tuntuu olevan viides kolonna pullollaan.

        Jee Jee Iiris menee punapääkaartiin viihdytysjoukkoihin
        saa hienon kirkkaanpunaisen baretin ja sukkanauhaliivit tetsareixi

        Makeannäköinen hottis pisamaisine nykeröneninensä njom njom


    • Che

      Rolexanterin perruuttama jäänmurtajien tilaus Venäjälle on tyhjänpäiväinen Natopakote
      kai venäläiset saavat nty omalla telakallansa botskeja bygata venäläisillä rautakouraduunareilla.

      Turun LaTe, Laivateollisuus on jo kauan lähettänyt sukellusveneteknologiaan perehtyneitä rautakouria Muurmanskin telakalle..Kurskissakin oli suomalaista teknologiaa
      Muurmanskin sotasatama on kooltaan jo Hesan luokkaa, näin siellä hätäsatamassa ollessani,
      kun libertymme potkuri meni solmuun osuessa johonkin erittäin lujaan,,, titaaniseen sukellusveneseen, ehkä?

      Suomen ensimmäiset Tuima luokan ohjusveneetkin rakensi Neuvostolitto Tuima, Tuuli ja Tyrsky
      kolmella Enduro lentokoneen moottorilla

      Lapsellisia jutut, joissa Venäjä perustaisi tukikohtia Ahvenanmaan saariin Suomen merivalvonnan huomaamatta
      menkööt palsternakka lihasoppajuurexiin hahahaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe