Hei!
Olen 21-vuotias yliopisto-opiskelija ja etsin perhettä jolle voisin työskennellä au pairina kesällä 2015 yhdestä kahteen kuukautta. Olen ollut aiemmin vuoden USA:ssa au pairina ja sen lisäksi töissä päiväkodissa, joten kokemusta lastenhoidosta ja kotitöistä löytyy. Olen myös hyvin eläinrakas, en polta ja omistan ajokortin. Rakastan urheilua, ulkoilua ja uusiin kulttuureihin tutustumista. Olen iloinen, positiivinen ja uusiin tilanteisiin sopeutuva ihminen. Voin lähettää tarkemmin tietoja itsestäni ja työkokemuksestani sähköpostilla!
Yhteydenottoja odotellessa! :)
Au pair etsii perhettä kesäksi 2015
Aupair
1
126
Vastaukset 1
- Estepona
Laitatko meiliä [email protected] jos et ole vielä löytänyt paikkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546