onko sukua?

serkkupuolsukua?

Minun serkun veli-puol on mun serkkupuol?
niin onko serkkupuol minulle sukua?

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doh

On, puoliksi. :D

• Sukutaulu

Saattaa olla sukua, tai ei.

Serkulla ja serkkupuolella on yleensä yksi yhteinen vanhempi. Jos serkkusi ja serkkupuolesi yhteinen vanhempi on sinulle sukua (sinun täti, setä tai eno), niin silloin serkkupuoli on sinulle sukua. Jos taas heidän yhteinen vanhempansa eli ole sinulle sukua (sinun tädin mies, sedän vaimo tai enon vaimo), serkkupuoli ei ole sinulle sukua.

Voi myös olla, ettei serkulla ja serkkupuolella ole yhteistä vanhempaa ollenkaan.
      Velipuoleksi kutsutaan nimittäin myös poikaa äiti- tai isäpuolen edellisestä avioliitosta. Siinä tapauksessa hän ei ole sukua sinulle eikä edes serkullesi.

• ...

He ovat silloin täysserkkuja, eikä mitään "serkkupuolia", jos jompikumpi vanhemmista on aloittajalle sukua.

• tetetet
        ... kirjoitti:

He ovat silloin täysserkkuja, eikä mitään "serkkupuolia", jos jompikumpi vanhemmista on aloittajalle sukua.

Ei pidä paikkaansa. Jos esimerkiksi toinen vanhempi on aloittajan lapsi.

• qeqe42q4

Kiksauta rauhassa vaan :)

• mrmiss

olen aika vakuuttunut siitä,että serkku puolesi on tätisi.jonka puol serkku on äitisi puolelta,setäsi...ja koska tilanne on erittäin epäselvä,kehottaisin katkaisemaan kaikki siteesi serkkupuoleesi,joka on setäsi.

• Komeettaa

Olen eri samaa mieltä

• Asiantuntijaa

Jos äitisi enon sedän tytär on tämän serkkupuoleksi epäilemäsi henkilön velipuolen isotäti, saattaa hyvinkin olla!

• grgrg

Asia selviää nussimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5507
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2019
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1601
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1288
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      57
      1197
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1164
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1088
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      940
    Aihe