Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Atria Oyj palkat mielettömiä?

Haluan Atrialle

Kertokaa nyt te jotka siellä työskentelette parhaillaan että millaisia ne palkat siellä oikein on? kertokaa mitä teette ja paljonko bruttopalkka kuussa. Liikkeellä on niin paljon kaikenlaista tietoa Atrian palkoista ja olisi hyvä jos asiaan saadaan hieman selkoa :) Olen yrittänyt nyt jo monene vuonna sinne töihin mutta ainakaan vielä ei ole tärpännyt ja nyt taas laitoin kesäsesonkiin paperit.

12

15995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsa123456

      3800 euroa kuukaudessa.

      • Ei kiitos!

        Missä tehtävässä ansaitsee 3800 euroa/kk ja onko työ vuorotyötä tai yötyötä? Uutisissa tuli alkuviikolla, että Atrialla on käynnissä yt-neuvottelut ja osa työntekijöistä lomautetaan ja määräaikaiset työntekijät irtisanotaan.

        Televisiosta kun katsoo elintarvikealan töitä niin ovathan ne ihan karseita! Ilmeetön työntekijä seisoo apaattisena ja katsoo, kun eineslaatikot liukuvat hihnalla ohi. Tai lihaa leikataan urakkatahdilla. Kuka jaksaa tehdä yksitoikkoista ja haasteetonta liukuhihnatyötävuodesta vuodesta toiseen? Itse en jaksaisi elintarviketehtaan liukuhihnatyössä päivääkään!


      • alle kolme
        Ei kiitos! kirjoitti:

        Missä tehtävässä ansaitsee 3800 euroa/kk ja onko työ vuorotyötä tai yötyötä? Uutisissa tuli alkuviikolla, että Atrialla on käynnissä yt-neuvottelut ja osa työntekijöistä lomautetaan ja määräaikaiset työntekijät irtisanotaan.

        Televisiosta kun katsoo elintarvikealan töitä niin ovathan ne ihan karseita! Ilmeetön työntekijä seisoo apaattisena ja katsoo, kun eineslaatikot liukuvat hihnalla ohi. Tai lihaa leikataan urakkatahdilla. Kuka jaksaa tehdä yksitoikkoista ja haasteetonta liukuhihnatyötävuodesta vuodesta toiseen? Itse en jaksaisi elintarviketehtaan liukuhihnatyössä päivääkään!

        Ei taida ihan tohon summaan nousta kk-palkka. Jää alle kolmen tonnin.


      • J.P.Lalli
        Ei kiitos! kirjoitti:

        Missä tehtävässä ansaitsee 3800 euroa/kk ja onko työ vuorotyötä tai yötyötä? Uutisissa tuli alkuviikolla, että Atrialla on käynnissä yt-neuvottelut ja osa työntekijöistä lomautetaan ja määräaikaiset työntekijät irtisanotaan.

        Televisiosta kun katsoo elintarvikealan töitä niin ovathan ne ihan karseita! Ilmeetön työntekijä seisoo apaattisena ja katsoo, kun eineslaatikot liukuvat hihnalla ohi. Tai lihaa leikataan urakkatahdilla. Kuka jaksaa tehdä yksitoikkoista ja haasteetonta liukuhihnatyötävuodesta vuodesta toiseen? Itse en jaksaisi elintarviketehtaan liukuhihnatyössä päivääkään!

        Lainaus tulee nyt hieman myöhässä, mutta kokonaisuus kai on tärkein?

        Käsittääkseni elintarviketeollissudenkin normityö on lähinnä samaa toistoa,
        hieman kuten monessa muussakin teollisuudessa.

        Menetetystä vapaa-ajasta maksetaan sitten tietty korvaus joka on työntekijä/
        työnantaja kohtainen, kyseinen korvaus menetystä vapaa-ajasta on
        Atrialla kohtalainen ja työntekijöitä on kohtuu hyvin?

        2012 tuttu maajussi kehuin silloista Atriaa, verrattuna HK tai Snelmann...

        Onneksi Suomessa jokainen saa valita työpaikkansa sekä ajatuksensa...
        (2012 oletin että lama tulee Suomeen ja ostin mm Atrian osakkeita...)


    • AtriallaPaiskittiinJ

      Mitä olin itse tuolla töissä niin ei varmastikaan saa liukuhihnalla leikkaajakaan tuota vertaa palkkaa kuussa vaikka moni sanoi että Atrialla tienaa. Se vain on liukuhihnatyötä eli aivot sulavat.

      Aika moni työntekijä kuitenkin tienasi ylimääräistä huomattavasti tekemällä tuplavuoroja aamusta iltaan saaden tuplapalkan ylitöissä. Nyt kun YT-neuvottelut kuitenkin ovat käynnissä tuskin uskon että niitä kovin helposti annetaan.

    • veitsi "lentää"

      Kaveri leikkaa urakkapalkalla. Vuosiansiot noin 55- 60 000 euroa. Perustuntipalkka noin 25 euroa. Lisäksi palkkaa nostavat ikälisät, 2-vuorotyö ja urakkalisät joihin vaikuttavat työnlaatu ja urakkamäärä.

      • Lihanleikkaaja

        heheh...kaveri juu!! Tuosta saa ottaa 1/4pois heti..


      • Anonyymi
        Lihanleikkaaja kirjoitti:

        heheh...kaveri juu!! Tuosta saa ottaa 1/4pois heti..

        Ei ole liioittelua. Leikkaajilla palkka n. 24-29€/h


    • jaskakooo

      joissain tehtävissä on urakkapalkkoja, jolloin palkka on vähän isompi urakoista., toisissa ei ole sellaisia. minun tuntipalkka kesätyöntekijänä pakkaamispuolella oli jotain reilu 10 eukkaa tunti.en ollut sellaisella osastolla jossa ois tehty urakka töitä ,joista saa tietty enemmän rahaa.

      liha alallahan on monesti urakkapalkkoja juurikin lihanleikkaajilla ja paloittelijoilla, jotka varmasti yltää hyville tienesteille, sillä työ on myös fyysisesti raskasta ja vaatii taitoa ja kokemusta. elintarvikepuolella on hiukan kaupanalaa paremmat tuntipalkat.

    • hytreiu

      oliko hyvät vitut sillä

    • vierailija123456789

      Aloituspalkka leikkaamossa 10/h. Kun olet ollut töissä 2 vka niin palkka nousee ja vaihtelee 12-15e/h, riippuen missä työskentelet. Jos on ylitöitä niin niistä saa hyvän korvauksen :) Kun olet ollut puoli vuotta töissä niin palkka nousee taas. Atrialla on kyllä todella hyvät palkat. Pakkaamossa vähemmän, leikkaamossa enemmän. Teurastamolla on kaikista suurimmat liksat ja myös mitä isompi eläin jota käsitellään(siis leikkaamossa) niin sen suurempi palkka mutta myös työ on tietsyti isojen eläinten kanssa raskaampaa. Palkka myös vaihtelee esim.leikkaamossakin työtehtävän mukaan. Työ on raskasta ja kyllä, saman toistoa. Mutta työnkierto on järjestetty erinomaisesti ja työkaverit ovat todella mukavia :) Itse viihdyin erinomaisesti. Laiskat eivät siellä pärjää.

    • Eiikinätakaisin

      Usean vuoden atrialla jaksoin tehdä montaa eri hommaa, mutta pääpiirteissään kaikki samaa ripulia. (Aivot saa huoletta jättää kotiin)
      Lisäksi palkkataso aivan liian alhainen. Ihmettelenkin miksi liikkuu niin paljon urbaania legendoja siitä että kyseisessä puljussa tienasi.. paskan vitut sanon minä..
      Lisäksi työhenki monella osastolla aivan 110% paskaa.. (elämäänsä ja työhönsä kyllästyneet kurpat kyttää jatkuvasti toisten tekemisiä, ja taukoja ja nauttii päästessään huomauttamaan jollekkin) eli en suomeksi en menisi takaisin, vaikka vuositulot nousisi 100%
      Ai niin meinasi unohtua.. vuodessa kerkesi tienata n. 30-35 kiloa..
      Täytyy olla jotain autistin piirteitä sillä kuka siellä jaksaa vuodesta toiseen olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe