Korot

miksei???

Olen miettinyt, alkaisiko käytää korkokenkiä, siis ihan saatavissa olevia naisten kenkiä, jokapäiväiseen tapaan. Ostin juuri vaimolleni eräät korkosaappaat (koko 41 kuten minunkin) ja kommentoin myyjälle "voisipa käytelllä itsekin, ja hän vastasi ,,"mikä ettei, siitä vaan""?? Siis mitä mieltä olette lukijat, noustaanko miehet barricadeille??Naiset kommetteja myös?

9

1729

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamTheMan1

Noustaan! On se väärin että naiset saa käyttää miehekkäitä vaatteita, mutta miehellä jos on korkkikset niin heti on outo ja pervo! Ei muuta kuin korkoa miesten jalkaan, ei siinä mitään outoa voi olla!

• w.h.

Onhan meitä miehiä jotka käyttää kenkiä joissa on korkoa.

Itse käytän ulkona enimmäkseen sellaisia jykeväkorkoisia malleja, kesällä kävelykenkiä ja näin syksyn ja talven tullen nilkkureita ja saappaita.

Sopivan mittaisilla lahkeilla saa koron halutessaan piiloon, voi käyttää vaikka piikkareita jos mieli tekee. Silloinkin jää tietysti kengän kärki näkyviin, mutta todella harvat siihenkään mitään huomiota kiinnittää.

Rohkeasti kenkää jalkaan vaan, ei se korko siellä kantapään alla muuta tosiasiaa että ne on kuitenkin vain kengät. :o)

p.s. opettele ensin kotona kävelemään niillä koroilla, mikään ei ole pahemman näköistä kuin mies tai nainen koroissa jolla ei ole hajuakaan miten niillä kävellään... ;o)

• Peku 34

Kivaa kommentointia, perhana korot jalkaan vaan eiköhän se yleinen ilmapiikin ala muuttumaan. On nuo korot yksi viimeisiä naiseuden linnakkaita kumminkin. Miehille on ok käytää koruja, nahkavaatteita, värejä, jopa meikkejä (muusikot, muutkin), mutta korkekenkiä näkee harvassa... Olisi kiva saada tähän naistenkin kommentteja..

• w.h.
        Peku 34 kirjoitti:

Kivaa kommentointia, perhana korot jalkaan vaan eiköhän se yleinen ilmapiikin ala muuttumaan. On nuo korot yksi viimeisiä naiseuden linnakkaita kumminkin. Miehille on ok käytää koruja, nahkavaatteita, värejä, jopa meikkejä (muusikot, muutkin), mutta korkekenkiä näkee harvassa... Olisi kiva saada tähän naistenkin kommentteja..

Viikon sisään olen pannut merkille useammatkin korkeakorkoiset kengät miesten jalassa. Maltillisia tuuman-kahden korkeita leveitä talvikenkiä, mutta kuitenkin selvästi korkoa. Ja ei niihin kukaan muu tuntunut kiinnittävän todellakaan mitään huomiota kuin minä joka kenkiä katselen aina muutenkin ;-)

Yleinen ilmapiiri alkaa todellakin pikkuhiljaa muuttumaan, rohkeasti siis miehet korkoa kenkään ja baanalle :-)

• Toom

Hm. Senkun vaan. Onhan bootseissakin korkoa muutama sentti, ja ne ovat "hyväksytyt". Toisaalta mä itse en lähde koroilla toikkaroimaan; liian suuri riski nilkoille (nyrjähdys) ja varpaille (asentovirheet).

• Pojkke

Samanlaisia ajatuksia täälläkin. Viimetalvena ostin yhden saappaat noin 5,5cm korolla ja olen niitä pari kertaa pitänyt. Ongelmana on vain lähinnä liukas pohja ja se etten oikein osaa kävellä niillä joten jalka väsyy äkkiä. Kiinnostusta kokeiluun erilaisilla ei-naisellisillä ja kohtuullisen matalilla korkokengillä kyllä olisi.

• Pojkke

...että nythän on mitä parhain aika alkaa käyttää korkoja miehenä, koska naisten kenkien korot on suurimmaksi osaksi todella siroja piikkikorkoja joten tukevammat korot ei näytä yhtään niin paljon tyypillisiltä naisten kengiltä kuin joku vuosi sitten.

• Ilman muuta miehetkin käyttämään korkokenkiä onhan ne niin hyvän näköiset kuin tuntuisetkin.Ennakko luulot pois,nykyään on saatavana isojakin kokoja

• soon notta perkeles

no en saatana minä akkamaisia korkokenkiä tarvitse. Paksupohjaiset talvikengät korkeintaan loskassa rämpimiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      87
      1203
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      67
      940
    3. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      213
      928
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      58
      912
    5. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      886
    6. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      779
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      755
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      732
    9. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      35
      728
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      716
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      57
      643
    12. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      598
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      568
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      172
      485
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      484
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      478
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      447
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      23
      427
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      424
    20. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    Aihe