Anoppi unohti lapsemme 2-vuotissynttärit!oli taas koko päivän hoitamassa miehen veljen lapsia heidän naapurissa jotta heidän vanhemmat pääsivät töihin. Tämäkin tuntuu hoitavan heitä joka helvetin päivä senkin lisäksi että lapsilla on osittainen päiväkotipaikka.
Hitto mikä suku! Olisi voinut edes toivottaa lapselle hyvää syntymäpäivää tapaaminen kun ei ole aina mahdollista kun välimatkaa on 600km
ärsyttävä anoppi
4
271
Vastaukset
- On se niin kamalaa
Maailman napaa on muistettava aina onnitteluilla, vaikka mikä olisi.
Onsevaankumma, että appivanhemmat ovat noin muistamattomia ja omiin menoihinsa ja sopimuksiinsa sitoutuneita.
Millaisia ihmisiä! Ja eivät ole ainoita. Noita epäkelpoja isovanhempia on pilvin pimein. Kaksivuotias lapsiraukka saa trauman, mutta mitä se niitä hetkauttaa 600 km päähän.
Ei mitään.- anna asiat olla
" Millaisia ihmisiä! Ja eivät ole ainoita. Noita epäkelpoja isovanhempia on pilvin pimein" Onko tämä totta??? Eikö isovanhemmat muista lapsenlapsiaan?????
Kamalaa,minä olen aatellut että asiat on toisinpäin??? Kertokaa.
- anna asiat olla
Olishan tuo anoppi/mummo voinut laittaa lahjan pienelle 2-vuotiaalle, mitä ihmettä se mummo kettuilee pienelle lapselle. Onko mummo omaan napaansa tuijottava muoriska. Välimatka on pitkä 600km,posti kulkee,onhan kännykät keksitty.
Muistiko mummi etes jouluna?
Ei kannata katkeroitua moisen asian kanssa,vaikka kunka hoitaa miehesi veljen lapsia.
Kysy anopilta,miksi et muistanut meidän( Veeran) synttäreitä,kun Veera niin odotti.
Jos ei tollero ymmärrä,niin anoppi ei ymmärrä paljon muutakaan. - helppo ratkaisu
Muuta sinäkin anopin naapuriin, niin ei tarvitse välimatkan takia jäädä paitsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3713Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495