Kakkostason autokauppiaissa on paljon apukoulun käyneitä ja puhevikaisia yksilöitä. Tämä kertoo vaihtoautokauppiaiden älyllisestä tasosta; autokauppiaaksi on ryhdytty, kun ei ole ollut muita suunnitelmia tulevaisuuden varalle.
Järvenpäässä erään vaihtoautokaupan myyjä/yrittäjä pärisyttää ärrää oikein mukavasti. Ilmeisesti kyseisellä yrityksellä menee kohtalaisesti, joten mitä mieltä olette, vaikuttaako yrittäjän puhevika yrityksen menestymiseen?
Puhevikaiset vaihtoautokauppiaat
28
1479
Vastaukset
- usko huviksesi
Puhevika on eri asia kuin ihmisen älyllinen kyvykkyys.
- puhevikaherttua
Tais äRRävikainen yrittäjä tulla linjoille. "JäRvenpäässä ois äRRÄmeRRsu myynnissä." Ei puhevikaa kannata hävetä,ole sitä mitä olet.
- huolissaan
Verratkaa puhevikoja suomen hallitukseen:Ei puhevikoja mutta ei kyllä älykkyyttäkään!
- ällävika
puhevikaherttua kirjoitti:
Tais äRRävikainen yrittäjä tulla linjoille. "JäRvenpäässä ois äRRÄmeRRsu myynnissä." Ei puhevikaa kannata hävetä,ole sitä mitä olet.
Kyllä niistä ei saa selvää jos on R-VIKA
mitä siihen sanoo jos se sanoo että saat melsun halvalla?
Citloen puoleen hintaan
fold melkein ilmaseksi
lenaultissa on jalluvika,jallut jullaa,ja pyölä jumissa
Että otahan selvää mitä tuo talkoittaa - Slibovits
ällävika kirjoitti:
Kyllä niistä ei saa selvää jos on R-VIKA
mitä siihen sanoo jos se sanoo että saat melsun halvalla?
Citloen puoleen hintaan
fold melkein ilmaseksi
lenaultissa on jalluvika,jallut jullaa,ja pyölä jumissa
Että otahan selvää mitä tuo talkoittaaMitäpä jos itse opettelisit edes kirjoittamaan!
Vai onko liikaa pyydetty?
Luuletko olevasi hauskakin?
- jesjesjes
Ei kai puhevialla oikein ole juurikaan tekemistä älykkyyden kanssa, mutta tämän aloittajasta voi kyllä aivan suoralta kädeltä sanoa, kaikista idiooteista idiootein imbesille, mitä maa päällään kantaa. Että oot tyhmä. Luulisi , jos kerran niin viisas olet, että olisit tyytyväinen, kun tyhmää autokauppiasta pääset kusettamaan, mutta taitaa totuus olla , että myyjä on vienyt sinua kuin pässiä narussa ja koitat täällä saada jotain hyvitystä tuskaasi. Valitan apina vain voittajat muistetaan.
- Esko J
Jesjesjes kirjoitti mielestäni oikeinkin osuvasta aloittajasta. On sääli, että hän ja hänenkaltaisensa vaikeuttavat meidän normaali-ihmisten autokauppoja. Toivon autokauppiailta pitkää pinnaa ja jaksamista, emme kaikki ole tuollaisia. Hyviä kauppoja vuodelle 2015
- Try-N-Save
Minä en koskaan ole arvostellut ihmisissä sellaisia ominaisuuksia, joille he eivät itse voi mitään. Olen elämäni aikana monenmoisten debiilien tekstejä lukenut, mutta tämä on kyllä jo aivan yliveto: anonyymina mennään jo henkilökohtaisuuksiin. Tulin todella iloiseksi huomattuani, että muutkin "keskusteluun" osallistujat huomasivat kuinka idiootti aloittaja on.
- fit farm
R-vika on useimmiten korjattavissa, joten sille sorauttaja "lola" voi tehdä jotakin - aivan kuten läskille mahalle.
- Näppärä
fit farm kirjoitti:
R-vika on useimmiten korjattavissa, joten sille sorauttaja "lola" voi tehdä jotakin - aivan kuten läskille mahalle.
Mutta sinun vikasi on korjaamaton, koska vielä nykylääketiede ei tunne metodia, millä voi korjata kusipäisyyden. Äitisi varmasti ajatteli sinut synnytettyään, että voi kun tehdyn saisi tekemättömäksi. Todennäköisyysteorian mukaan noin tyhmä ihminen syntyy vain joka seitsemästoista vuosi.
- HHUHUH
fit farm kirjoitti:
Ota asioista ensin selvää, ennen kun alat viisastelemaan. Eiköhän tuo puheopetus ole tullut 80-90-luvulla ja sitä saa kuka sattuu saamaan, riippuen kunnista ja niiden rahavaroista sekä onko opettajia. Sitä ennen syntyneet ei saanut puheopetusta. Sinun lapsistasikin voi tulla r-vikaisia. Muistahan tuo. Olet sinäkin yksi idiootti
- harry 6
Valitettavasti aloittaja on niin tyhmä, ettei ymmärrä edes pyytää anteeksi . Vaikka hyvin rauhallinen olenkin, niin nyt vetelisin päin näköä.
- Hanna 5
Ikävää, että tuollaisten aloittajan kaltaisten keskuudessa tarvitsee edes elää.
- itsari on ratkaisu
Ei tarvitse.
- autohuijarit ry.
Onko kauppakorkea kouluttanu nörtti myyjät?
- muumimammma
Rols royse menis aika hassuksi, no onneks ei myydä suomes!
- lökkökökk
Puheterapeutilla pääsee eroon useimmista puhevioista, joten ihmettelen miksei aikuiset ihmiset tee asialle mitään?
- autokauppias ärrä
mä oon se autokauppias jota haukutte ! kiitos kannustuksesta !
oon käyny apukoulun ja on puhevika ja liev. kehitysvammainenkin.
älyä ei ole , mutta sitäkin enemmän liikemies taitoa koska
olen kerännyt miljoona omaisuuden !
jotta te "viisaat" voitte karehtia !!
meitä vammaisia liikemiehiä on paljon muitakin joilla on rahaa runsaasti !! - Paikallinen perinne
Onkohan tämä puhevika ihan paikallinen ominaisuus Järvenpään autokauppiaissa ?
Tässä kuvailtua kauppiasta en tunne, mutta eräältä toiselta ostin joskus auton.
Hänellä kyllä ässä suhisi ja kaikki muutkin kirjaimet olivat täysin sekaisin, saattoi tosin johtua myyjä/yrittäjän päihteiden käytöstä, muutoin kyllä ihan hyväntuulista autokauppaa.- yrittäjänä 14vuotta
Mun mielestä puhevikaisilta ja heikkolahjaisilta autokauppiailta pitäisi poistaa oikeus harjoittaa autokauppaa, koska ne mustaavat muiden yrittäjien maineen. Toki se on osittain kilpailuvaltti mutta enemmän hallaa aiheuttaa se kun naapurihäkissä ärrä sorahtaa ja ässä lätisee. Muuten en kyllä pidä siitä, että meitä yrittäjiä mollataan aloittajan kaltaisella moraalittomalla tavalla.
- UncleSam
yrittäjänä 14vuotta kirjoitti:
Mun mielestä puhevikaisilta ja heikkolahjaisilta autokauppiailta pitäisi poistaa oikeus harjoittaa autokauppaa, koska ne mustaavat muiden yrittäjien maineen. Toki se on osittain kilpailuvaltti mutta enemmän hallaa aiheuttaa se kun naapurihäkissä ärrä sorahtaa ja ässä lätisee. Muuten en kyllä pidä siitä, että meitä yrittäjiä mollataan aloittajan kaltaisella moraalittomalla tavalla.
Tervetuloa Neuvostoliittoon vaan. Oikeidenmukaisen demokratian yksi tukipilari nimenomaan on se, että kaikille annetaan mahdollisuus menestyä ja yrittää henkilöön katsomatta. Yrittäjyys ja markkinatalous on hyvä asia - kommunismi ja vasemmistolainen järjestövalta ei ole hyvä asia.
- HHUHUH
Ei ole sattunut sinne pieneen mieleesi tulleen sellainen ajatus, että aika moni on "puhevikainen" että ei osaa sanoa R-kirjainta. Yleisin puhevika on nimenomaan R-kirjain. Loukkaat kirjoituksellasi ihmisiä, joilla on R-vika. Olet aikamoinen tolvana
- PPUPUP
Ja sinä joku helvatun sos-tantta jolla nuttura niin tiukalla, ettei suu mene kiinni.
Olet tosiaan lätinöinesi kuspäinen tolvana
- migueeel
Ärrä-vian saa yleensä korjatuksi lapsena, mutta jos kouluaikana ei saa kunnon opastusta siihen, niin kyllä se aika hemmetin vaikeaa saada jo totuttu "tapa" korjattua aikuisena.
Kyllä se aika tolvana on tuo aloittaja; jos on puhevika/jokin vamma/ kierosilmäisyys/ hörökorvat... Niin, ei se tarkoita sitä, että on "jälkeenjäänyt" tai muuten tyhmempi kuin "normaali-ihmiset".
Itse olen työstänyt ärrä-vian poistamista viimeiset 30 vuotta ja tosissaan 2v.
Kaikki kuvastaa vain viestin aloittajaa, onneksi hän on fiksu/terävä/ älykäs... ainakin omasta mielestään;) - Vaihtohinta
Siis ei kai autonosto ole kiinni myyjän puheviasta?????? ite ainakin katson siihen mitä mun pitää maksaa. Onko joku tyssännyt autonoston jos myyjällä on puhevika ja silti myy auton halvemmalla kun puhetaitoinen.
Siis jos on jotain henkilökohtaista niin ei sitä nyt täällä kannata tyhmyyksissä toitottaa.- kirioittaha
Huono kirjoittaja ja puhevikainen sopivat hyvin yhteen.
- Älyt on ?
Ainoa mensaan jäsen jonka tunnen on vaihtoautokauppias. Että se siitä sitten.
- Anonyymi
Puhevikasen myyjän vakuutuksiin ja valehteluun ei voi luottaa, kun ei ymmärrä sen "puhetta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346