Loppiainen

Maare

Onko loppiainen palkallinen vapaapäivä?
Ala AKT:n alainen.

7

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelualalla

Ainakaan pam tessin mukaan se ei ole, mutta atk alasta ei ole aivan varma...

• autoritäärinen uhri

Onko loppiainen palkallinen vapaapäivä. Hohhoijjaa, kiva kun joku voi edes kysyä tuollaista.
        Meillä ei noudateta ainakaan nykyään mitään lakia tms. missään asiassa. Päälle painetaan vaan ja omistajat odottava, että paljonko taas itselle heruu tilikauden jälkeen. Joopa joo. Tee sitä ja tee tätä ja heti heti heti, asap, kiire, nopeasti, välittömästi tää on tärkeää ja vuoden tärkein ja ehdottoman älyttömän tärkeä.
        Ylityökorvauksia, lounareita, vapaita tms. ei heru. Ei heru toimenkuvia, ei mitään. Ilmoitetaan vain äkkiä, että nyt olet tuolla osastolla ja teet sitä ja tätä. Nyt sun tittelis on tää ja toi ja tuo. Olet sen ja sen alainen. Ihan siis vuosisadan alkuun ollaan palattu. Sitten valitetaan, kun porukka uupuu ja lähtee kävelemään, et "mikä ihme näitä vaivaa".

• hupsu17
        autoritäärinen uhri kirjoitti:

Onko loppiainen palkallinen vapaapäivä. Hohhoijjaa, kiva kun joku voi edes kysyä tuollaista.
        Meillä ei noudateta ainakaan nykyään mitään lakia tms. missään asiassa. Päälle painetaan vaan ja omistajat odottava, että paljonko taas itselle heruu tilikauden jälkeen. Joopa joo. Tee sitä ja tee tätä ja heti heti heti, asap, kiire, nopeasti, välittömästi tää on tärkeää ja vuoden tärkein ja ehdottoman älyttömän tärkeä.
        Ylityökorvauksia, lounareita, vapaita tms. ei heru. Ei heru toimenkuvia, ei mitään. Ilmoitetaan vain äkkiä, että nyt olet tuolla osastolla ja teet sitä ja tätä. Nyt sun tittelis on tää ja toi ja tuo. Olet sen ja sen alainen. Ihan siis vuosisadan alkuun ollaan palattu. Sitten valitetaan, kun porukka uupuu ja lähtee kävelemään, et "mikä ihme näitä vaivaa".

olet hupsu, c'est la vie :)

• nykynuori
        autoritäärinen uhri kirjoitti:

Vai vuosisadan alkuun on palattu, kun oikein titteli saattaa vaihtua. Kyllä varmasti väsyttää kun myyntiassistentin titteli vaihtuu osastoassistentiksi. Puhumattakaan siitä että esimies sanoo mitä pitäisi tehdä. Ei saa edes itse päättää! ... Voi voi on se nykyään raskasta ... lait uusiksi sanon minä! Ja miksi pomo saa päättää mitä minä teen kun enhän minäkään saa päättää mitä pomo tekee?

• Anonyymi
        nykynuori kirjoitti:

Vai vuosisadan alkuun on palattu, kun oikein titteli saattaa vaihtua. Kyllä varmasti väsyttää kun myyntiassistentin titteli vaihtuu osastoassistentiksi. Puhumattakaan siitä että esimies sanoo mitä pitäisi tehdä. Ei saa edes itse päättää! ... Voi voi on se nykyään raskasta ... lait uusiksi sanon minä! Ja miksi pomo saa päättää mitä minä teen kun enhän minäkään saa päättää mitä pomo tekee?

Itsellä on siinä mielessä hyvin, että oikein kukaan ei kaipaa, paitsi kun olen sairaana. Silloin kylä kilahtaa viestiä, ja voi jopa soittaa. En ole usein sairaana. Kertavuoteen jokin influenssa tms- viimeksi oli korona keväällä. Ei ole titteliä. Kunhan työtunnit joka kk lopussa on kasassa mitä kiikutan esihenkilölle.
        Seuraavan soun olen muutamia kertoja jo kokenutkin. Se alkaa noin 2 vko ennen kuin kesäloma. Kaikenlaista höpinää kuuluu, että lomani on kokonaan uusi asia, tai sitä ei ole. Yhtäkkiä olen täysin korvaamaton. Viime kesänä olin jo täynnä, ja vastailin että minullehan sopii vaikka syyskuussa. Kunhan saan sen pitää. Täydet lomat kuitenkin kertyy ihan normaalisti.

• loppiainen
    • Anonyymi

Saa mennä mv kun on loppiainen ja tai muut juhlineet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1474
    2. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe