parhaat iskurepliikit

ap_apina

Eli tarkoituksena olisi kerätä tähän parhaimmat iskurepliikit

96

50761

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuuvarma

      Jos on samassa työpaikassa:

      "Käyksä tääl usein?"

      • Degre

        Kieltämättä erinomainen jäänmurtaja.


      • Anonyymi

        iha paska kyllä


    • 9+12

      Joillekkin oot vaan muru, mut mulle sä oot koko pulla. :D

      • Anonyymi

        saat sä klitoris vai vagina orgasmin.


      • Anonyymi

        Saatko klitoris vai anaaliorgasmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko klitoris vai anaaliorgasmin?

        Saatko klitoris- vai anaaliorganismin.


      • Dazir

        Tuo vois ehkä toimia. Kiitos vain neuvosta.


      • Anonyymi

        Aivan saatanan hyvä :Ddd🤣🤣🤣🤣


    • 10+2

      Selvin päin sanokaa vaikka näin:

      Lähtisitkö mun kans kahville?

      Meen bileisiin nyt/lauantaina, tuutko seuraksi?

      Järkkään bileet/leffaillan parille/sadalleviidellekymmenelle kaverilleni, haluisit sä tulla? (henkkoht suosikkini)

      Olisko mahdollista saada sun puhelinnumeros?

      Ootko vapaa vai varattu? ( en ite tykkää tästä, mut tää antaa naiselle tilaisuuden tahdikkaaseen torjuntaan eikä siis ole uhka miehen itsetunnolle, jollei kestä pakkeja)

      Ja peränpitimiksi paheiden harrastajien ikiklassikko:

      Onks tulta?

      • Degre

        >Onks tulta
        Voi kostautua erittäin äkkiä jos toinen tosiaan ei polta. Useimmat ei tykkää tupakoijista alkuunkaan.


      • stendari

        Onks tulta ei ole aina iskurepliikki, varoisin ylitulkitsemasta tupakoijaa jolla on unohtunut tulitikut.


      • FunFaran

        Miksi pitää edes olla mitään iskurepliikkejä? Miksi se on niin, että miehen pitää aina iskeä nainen joillain ihme repliikeillä tai tarjota jotain? Naisetkin saisivat olla aloitteellisia ja lähestyä miehiä. Näin on ainakin, jos valitsee oikean paikan. Esim. thaimaalaiset naiset lähestyvät miehiä mielellään, jolloin ei mitään ihme iskurepliikkejä edes tarvita. Täällä aiheesta lisätietoa: http://www.asumaansuomeen.fi/ulkomaalaiset-naiset-etsivat-suomalaista-miesta/thaimaalainen-nainen-vaimoksi/

        Tuolla myös kerrotaan, missä on parhaat paikat tavata thaimaalaisia naisia. Jotka siis lähestyvät sinua.


      • Jokuvaan852
        FunFaran kirjoitti:

        Miksi pitää edes olla mitään iskurepliikkejä? Miksi se on niin, että miehen pitää aina iskeä nainen joillain ihme repliikeillä tai tarjota jotain? Naisetkin saisivat olla aloitteellisia ja lähestyä miehiä. Näin on ainakin, jos valitsee oikean paikan. Esim. thaimaalaiset naiset lähestyvät miehiä mielellään, jolloin ei mitään ihme iskurepliikkejä edes tarvita. Täällä aiheesta lisätietoa: http://www.asumaansuomeen.fi/ulkomaalaiset-naiset-etsivat-suomalaista-miesta/thaimaalainen-nainen-vaimoksi/

        Tuolla myös kerrotaan, missä on parhaat paikat tavata thaimaalaisia naisia. Jotka siis lähestyvät sinua.

        Feministit...


    • 20+12

      Miltä tuntuu herätä tän näkösen jätkän vierestä :D

    • 16+11

      Ai niin ja vielä sitten tää poijjaat...

      Jos daami sanoo no thanks, niin parhaiten peräännytte näillä sanoilla:

      "ok, selvä homma, oli vaan pakko kysyä, kun olet tasan kaunein nainen, mitä olen pitkään aikaan /täälä nähnyt..)

      Tällä irtoo varmasti ainakin hymy, jossei muuta.

      Toivoisin tosiaan, et miehet tekis enemmän reiluja aloitteita ja nimenomaan ihan arkitlanteissa ja selvinpäin.

      • SopuliSuoni

        "Oon kyllä selvipäin, mutta HALUUTSÄ TURPAAS"


      • keskity.oleelliseen

        Miksi imarrella naista joka antaa pakit..ei oikein avaudu mulle juntille.


      • Kyltehoo
        SopuliSuoni kirjoitti:

        "Oon kyllä selvipäin, mutta HALUUTSÄ TURPAAS"

        Ei ku näin pitää sanoo: "Missä tääl soditaa ku sää oot ku pommin jäljilt.


      • Anonyymi
        Kyltehoo kirjoitti:

        Ei ku näin pitää sanoo: "Missä tääl soditaa ku sää oot ku pommin jäljilt.

        "No en ois halunnukkaa. Huora."


      • Anonyymi
        Kyltehoo kirjoitti:

        Ei ku näin pitää sanoo: "Missä tääl soditaa ku sää oot ku pommin jäljilt.

        Tää oli hyvä


    • toimiivarmasti

      ongitko sä ku jäin heti koukkuu?? rintavalle naiselle:tarviiko noille kantoluvat? :D

      • repss

        kantoluvat.. xDDD tää oli paras.. reps


    • toimiivarmasti

      ootko mato ku jäät kiini mun kitaan!

    • Dementikko

      Käynks mä usein täällä ?

      • Anonyymi

        pylly


    • annatko pillua?

    • ghjjjkkkkkl

      Alax

    • Iskurilta

      Mul ei nyt just oo rahaa, mut annatko silti pilua?

      • Anonyymi

        En.


    • iskijäuros

      Tulitko kanootilla, ku noin iso mela taskussa?
      Onko sulla kylpyammeen tulppa haarovälissä, ku lorisee koko ajan?

    • Emtjoooh

      1)"Sä taisit unohtaa tonne jotain, mun puhelinnumeron ;)"
      2)(esim. Baarissa) " hei tää on savutonbaari joten pyydän sinua lähtemään ulos.. Mun kanssa ;)"
      3)" vietiks miten pitkää linnas ku oot tommone pommi"

    • Luuseri1234

      Anna jo sitä pillua nyt heti

    • Korrukka

      Ohikulkumatkalla vai ?

    • Aatufff

      Oot niin nätti että silmiä särkee ja jalkoväli sulla haiseekin silliltä. Toimii tai ei

    • Miten ois kahvit? Tuutko treffeille? Haluutko nähdä? Ne toimivat lähes aina.

    • VarmaOnVarmaa

      Legendarinen:"Onko sinulla jo tälle illalle seuraa?"

    • nimimuna

      Sulla on lukko johon mun avain sopii?

      TAI

      Kattellin ja mittaiilin sua tossa ja mun kookas avain sopis sun lukkoon mainiosti.

    • asdlsnsksk

      Lyömällä naisen silmä mustaksi.. hahah.. hyvää työpäivää

      • Herrasmieshurmuri

        Ei ku näin se käy: "Kukas kalkkuna sulle on antanut noin kauniin kaulaheltan". Tai "Olit sää viime sodis Lottan". Nää repliikit on tosissans tehokkaita ei oo pettän koskaa.


    • 2ynnä2

      Nuha lähtee nussimalla ja päänsärky panemalla.

    • Jylpppy

      Hei kaunis nainen! Kuka sulle idoli on? Mun on Bill Cosby...Voinks mä tilasta sulle drinkin?

    • kokenutko

      takuuvarma kirjoitti 'Jos on samassa työpaikassa: "Käyksä tääl usein?" '
      Suorastaan nerokas!

      keskity.oleelliseen kirjoitti ' Miksi imarrella naista joka antaa pakit..ei oikein avaudu mulle juntille. '
      Kohteliaisuus kuuluu kanssakäymiseen, juntti.

      Mustikkametsässä: Saanko tulla sun mättäälle?

    • Hylykynmylykyn

      Minun iskurepliikkini on näin: "Hylykyn mylykyn pilluta pyllyn" Näin toistelen ja kuljen naisen perässä pitkin katuja ja repliikkini on todella tehokas, jotain tapahtuu aivan varmasti kertaakaan ei ole tullut vesiperää.

    • Muistan aina, kun joskus kultaisella kahdeksankymmentäluvulla eräs mieshenkilö tuli pyytämään minua tanssimaan sanoen: Hei beibi, onko sulla hermoo lähtee vapisemaan mun kanssa? Ois kiva kertoa, että hänestä tuli lapseni isä, mutta ei. Muistan kuitenkin vielä repliikin.... :-)

    • Säkinmun

      Olet mun valittu💕

    • Anonyymi

      Hole in one!

    • Anonyymi

      Itse sanoin näin sun naama on koukuttavampaa ku huumeet ja alkoholi ja kattosin mielummin sun naamaa ku tekisin mitäään muuta nää toimii

      • Anonyymi

        Olen kyllä erittäin uskonnollinen ihminen, joten lähtisitkö kanssani joku päivä kirkkoon? ........nimittäin harjoittelemaan läjetys-saarnaajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä erittäin uskonnollinen ihminen, joten lähtisitkö kanssani joku päivä kirkkoon? ........nimittäin harjoittelemaan läjetys-saarnaajaa

        😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🧖‍♀️😂🤣😂Kyllähän mä lähden mielelläni


    • Anonyymi

      Iske naisia suoraan keskelle kasvolle et se tajuasi et sä et pelleille ....onko tulta?

    • Anonyymi

      Oot niinku ilma mulle


      Koska en voi elää ilman sua

    • Anonyymi

      Sun silmät on kuin tähdet


      Yhtä kaukana toisistaan :D

    • Anonyymi

      Nykytiedon mukaan yli 90 prosenttia viestinnästä on sanatonta: äänensävyjä, ilmeitä, eleitä, olemusta, tekoja. Aloittajan kysymys on siis hieman - öhöm - hassu. Tai ainakin epäoleellinen.

    • Anonyymi

      Voit viedä multa omaisuude mutta yhtä et voi viedä, kiinostusta sinuun.

    • Anonyymi

      "Haiseeko tää rätti sun mielestä kloroformille?"

    • Anonyymi

      Ei tehä tästä raiskauksesta murhaa

    • Anonyymi

      Onko äitis simpukka kun olet tuommoinen limainen vittusaatana

    • Anonyymi

      Oot sie täältä kotoisi?

    • Anonyymi

      Toimivin on ollut puhelimeen tekstari, nähdäänkö huomenna, olisi asiaa. Romanttisin: tekstari anna minulle tilaisuus näyttää tunteeni. Seksikkäin: yllätyssuudelma.

    • Anonyymi

      En oo mikään hyvä matikas mut voin auttaa laskee sun housut

    • Anonyymi

      Oisko mitää sellai ku "sun kaa hengailu ois ku helvettissä ku oot nii kuuma et hohkat lämpöö

    • Anonyymi

      Sitä vaan, että about 70 prosenttia viestinnästä on sanatonta. Nainen tuntee tai on tuntematta vetoa mieheen siis lähinnä sen perusteella MITEN joku repliikki sanotaan kuin mitkä ne varsinaiset sanat ovat.

      Iskurepliikillä tarkoitetaan ilmeisesti keskustelun avaavaa repliikkiä.

    • Anonyymi

      Iskureploilla nyt ei ole mitään väliä jos olet kykeneväinen avoimeen keskusteluun naisen kanssa hermoilematta liikaa. Hiljaisuudet keskustelun välissä voivat olla joko kiusallisesti tai naista kiihoittavasti latautuneita, se on sinun psyykkisestä tasapainosta riippuvaista

    • Anonyymi

      Ooks mu poni kos voisin panna sut mun talliin/palliin. Ooks mu poni kos voisin olla päälläs vaik kuink kauan

    • Anonyymi

      Ooksää joku pelikone ku haluaisin työntää suhun mun kymmensenttisen

    • Anonyymi

      Pane mua 😄mä nussin sua. Ei samassa lauseessa, toisen nussimisen voi käyttää aamulla, panemisen keskellä päivää ja illalla ehtii jo rakastella.

    • Anonyymi

      Baarissa kun siinä naisten vessan nurkalla tarkkailen kinkkukantaa saatan avata keskustelun: "Kävitkö kusella vai paskalla?"

      • Anonyymi

        apua😭🤣


    • Anonyymi

      Mun wifi on 4g mut mun sydän on 4u

    • Anonyymi

      Lähet sie illal torill, en mul kun pää on kippee

    • Anonyymi

      Just sul ois häntä, nää oisit 100% hot dog

    • Anonyymi

      Oks mun spotify rikki kun sua ei löydy mun kuumien sinkkujen listalta⚡️

    • Anonyymi

      Onks sun vanhemmat jotai kuussii ku oot tommonen mänty

    • Anonyymi

      Voi kyrvänsyylä että on isot tissit!

    • Anonyymi

      Onko sun vanhemmat jotain terroristeja ku oot tollanen pommi.

    • Anonyymi

      Pierasiks vai kui haisetnoi paskalt

    • Anonyymi

      Mä oon saanut kutakuinkin joka kerta naisen mukaan ravintolasta.
      Toki en koskaan millään ns iskureploilla.
      Ihan vinkkinä miehille.
      Nainen tykkää kun olet kohtelias.
      Ja joskus on lyöty jopa veikkaa kavereiden kans et saan tietyn naisen mukaani ja se toimii mut ei toimi jos menee kyseleen suoraan että mennäänkö paneen tai jotain muuta törkeää.
      Voin sanoa että olen todellakin ollut tosi monen naisen seurassa ja
      kun lopetat törkeät jutut ja olet hrrasmies naista kohtaan niin
      ilta on yleensä pelastettu. Olen kokeillut nimittäin ihan mielenkiinnosta
      noita juttuja ja tiedän kyllä mikä toimii.Ei toki millään ihme iskureploilla. Ne toimii huonommin kuitenkin. Yleensä ottaen. Ajattele että nainen käyttäytyisi sinua kohtaan törkeästi. Et tykkäisi. Ie nainenkann tykkää.
      Mä olen yli 50v mies ja kokemusta on ehkä enemmän kuin suurella osalla vonkaavia miehiä. Mies muista se että Nainen ei ole pelkästään panoa varten tullut esim kapakkaan. Meet töksäyttään jotain tyhmään niin mahikset meni siinä.
      Se miten kohtelet/kohtaat naisen merkitsee todella paljon.

      • Anonyymi

        Todella hyvä ja loistava vastaus! Kehuakin saa mutta kohteliaasti, niin alkaa jo alapäässä kostumaan :) N30


    • Anonyymi

      Onks sun vanhemmat jotain pers poskia kun oot tollanen paska

    • Anonyymi

      Mummoa on varmaa mummos

    • Anonyymi

      Hey babe, ku katon sua ni muista vaa 5 kirjainta. U R A Q T. Uf yks puuttuu, no voit saada sen D:n myöhemmi😏

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen turhaan yrittänyt kostean illan päätteeksi: "Mennäänkö meille vai teille?" Ei ollut menestystä. Seuraavaksi kysyn: "Mennäänkö meille?" Jos ei, niin sanon "Mennään sitten teille,"

    • Anonyymi

      jos sun oikee jalka on venäjä ja vasen ruotsi niin pääsenkö suomeen?

    • Anonyymi

      ootsä malminkebab ku laitoit mut shokkii

    • Anonyymi

      ootsä malminkebab ku laitoit mut shokkkii

    • Anonyymi

      Sä olet kuin VOITA MUNAN PÄÄLLÄ.

      On niin tasa-arvoinen valtio, että kun stadis kävelee kadullakin, niin ei sitä naisen ja miehen välistä eroa enää edes huomaa.

      Pohjolan satoa

    • Anonyymi

      Onks Viljoo näkynyt? Jos on niin käske sen käymään meilläkin? Sit ku kaikki naiset todennäköisesti nauraa tälle, pyydä kauneinta naista tanssii sun Kaa? Kyllä lähtee!

    • Anonyymi

      Haluut sä olla mun sussu? Lähetääks meille vai teille? Ei kuitenkaan eri teille? Aurinko yrittää loistaa sun kans kilpaa, näköjään se jää toiseksi.

    • Anonyymi

      ootko joku tuli ku haluisin pysyy kaukana susta

    • Anonyymi

      Noi on lapsellisia paskapuheita.

    • Anonyymi

      Onko äitis Venäjä, kun näytät ihan T-62:lta?

    • Anonyymi

      Räpläätkö itsesi märäksi, jos mä käyn sillä välin pas*alla?

      • Anonyymi

        Samuli edelman, mutta oliko Häjyt?


    • Anonyymi

      Minä - naisillakin on ihmisoikeudet!

      Nainen - minulla ei ole ihmisoikeuksia. Minua saa halata.

    • Anonyymi

      Ooks joku sadettaja ku saat mut märäksi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe