sekaisin oleva

apua ihastuneelle?

Olen tuntenut yhden pojan jo kohta kaks vuotta,hän on alusta asti kiusannut minua ylipainostani,mutta näinä viimekuukausina olen alkanut ystäväni kanssa huomata hänessä pieniä esimerkkejä ihastumisesta :3 Olen tietysti todella onnellinen tästä mutta kuitenkin minua vähän sekoittaa se että miten hän yhtäkkiä saattaa olla ihastunut? Toki hän edelleen kaveriensa edessä ryntää minusta poispäin huutaen: "kahden metrin turvaväli!" en ymmärrä miksi hän tekee niin mutta jos hänen ympärillään ei ole kavereita,hän uskaltaa olla lähelläni ja puhua jopa kanssani hiukan... Hän omistaa facebookin,samoiten minä ja olemme jutelleetkin siellä,mutta poistin hänet vahingossa kavereistani ja nyt haluaisin jutella hänen kanssaan tästä ihastumisjutusta mutta minua pelottaa että tämä ihastuminen on vain kuvitelmaa ja kun kysyisin tätä asiaa,niin hän alkaisi haukkua minua ja kieltää asian... Myös pelkään sitä että hän kertoisi siitä sitten ystävilleen (jotka inhoavat minua) Ja pian kaikki alkaisivat nauraa minulle koulussa... Olen vain niin sekaisin tästä kaikesta... Anteeksi jos tästä tuli vähän liian pitkä mutta en voinut mitenkään selittää lyhyemmin :D

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusta pudonnut

Jos olisin sinä, niin menisin juttelemaan kyseiselle pojalle ja tutustuisin häneen ensin paremmin ja vasta sitten kertoisin tunteistani. Pojille on kyllä vaikea jutella sille minun tilanteessani he juttelevat mielummin muille.

• Puusta pudonnut

Ja vielä se että jos kyseinen poika vaikuttaa siltä ettei hän välitä, ei kannata kertoa hänelle salaisuuksia tai mitään muuta jota ei saa levitellä sillä muuten hän taatusti kertoo kaikille, mutta JOS poika on herkkä ja mukava niin siitä vain, kerro kaikki

• Kaikista pahin virhe on että meet tunnustamaan tolle, se saattaa käyttää sitä aivan häikäilemättömästi hyväkseen. Jos sitävastoin se tunnustaa niin sillon asia on ok ja se ei voi käyttää tilannetta hyväkseen niin helposti.

• mitä vit

No ei varmasti ole ihastunut. Pelaa vain jotain peliä saadakseen lisää materiaalia sinulle nauramiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1818
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51