sekaisin oleva

apua ihastuneelle?

Olen tuntenut yhden pojan jo kohta kaks vuotta,hän on alusta asti kiusannut minua ylipainostani,mutta näinä viimekuukausina olen alkanut ystäväni kanssa huomata hänessä pieniä esimerkkejä ihastumisesta :3 Olen tietysti todella onnellinen tästä mutta kuitenkin minua vähän sekoittaa se että miten hän yhtäkkiä saattaa olla ihastunut? Toki hän edelleen kaveriensa edessä ryntää minusta poispäin huutaen: "kahden metrin turvaväli!" en ymmärrä miksi hän tekee niin mutta jos hänen ympärillään ei ole kavereita,hän uskaltaa olla lähelläni ja puhua jopa kanssani hiukan... Hän omistaa facebookin,samoiten minä ja olemme jutelleetkin siellä,mutta poistin hänet vahingossa kavereistani ja nyt haluaisin jutella hänen kanssaan tästä ihastumisjutusta mutta minua pelottaa että tämä ihastuminen on vain kuvitelmaa ja kun kysyisin tätä asiaa,niin hän alkaisi haukkua minua ja kieltää asian... Myös pelkään sitä että hän kertoisi siitä sitten ystävilleen (jotka inhoavat minua) Ja pian kaikki alkaisivat nauraa minulle koulussa... Olen vain niin sekaisin tästä kaikesta... Anteeksi jos tästä tuli vähän liian pitkä mutta en voinut mitenkään selittää lyhyemmin :D

4

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusta pudonnut

      Jos olisin sinä, niin menisin juttelemaan kyseiselle pojalle ja tutustuisin häneen ensin paremmin ja vasta sitten kertoisin tunteistani. Pojille on kyllä vaikea jutella sille minun tilanteessani he juttelevat mielummin muille.

      • Puusta pudonnut

        Ja vielä se että jos kyseinen poika vaikuttaa siltä ettei hän välitä, ei kannata kertoa hänelle salaisuuksia tai mitään muuta jota ei saa levitellä sillä muuten hän taatusti kertoo kaikille, mutta JOS poika on herkkä ja mukava niin siitä vain, kerro kaikki


    • Kaikista pahin virhe on että meet tunnustamaan tolle, se saattaa käyttää sitä aivan häikäilemättömästi hyväkseen. Jos sitävastoin se tunnustaa niin sillon asia on ok ja se ei voi käyttää tilannetta hyväkseen niin helposti.

    • mitä vit

      No ei varmasti ole ihastunut. Pelaa vain jotain peliä saadakseen lisää materiaalia sinulle nauramiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe