sekaisin oleva

apua ihastuneelle?

Olen tuntenut yhden pojan jo kohta kaks vuotta,hän on alusta asti kiusannut minua ylipainostani,mutta näinä viimekuukausina olen alkanut ystäväni kanssa huomata hänessä pieniä esimerkkejä ihastumisesta :3 Olen tietysti todella onnellinen tästä mutta kuitenkin minua vähän sekoittaa se että miten hän yhtäkkiä saattaa olla ihastunut? Toki hän edelleen kaveriensa edessä ryntää minusta poispäin huutaen: "kahden metrin turvaväli!" en ymmärrä miksi hän tekee niin mutta jos hänen ympärillään ei ole kavereita,hän uskaltaa olla lähelläni ja puhua jopa kanssani hiukan... Hän omistaa facebookin,samoiten minä ja olemme jutelleetkin siellä,mutta poistin hänet vahingossa kavereistani ja nyt haluaisin jutella hänen kanssaan tästä ihastumisjutusta mutta minua pelottaa että tämä ihastuminen on vain kuvitelmaa ja kun kysyisin tätä asiaa,niin hän alkaisi haukkua minua ja kieltää asian... Myös pelkään sitä että hän kertoisi siitä sitten ystävilleen (jotka inhoavat minua) Ja pian kaikki alkaisivat nauraa minulle koulussa... Olen vain niin sekaisin tästä kaikesta... Anteeksi jos tästä tuli vähän liian pitkä mutta en voinut mitenkään selittää lyhyemmin :D

4

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusta pudonnut

Jos olisin sinä, niin menisin juttelemaan kyseiselle pojalle ja tutustuisin häneen ensin paremmin ja vasta sitten kertoisin tunteistani. Pojille on kyllä vaikea jutella sille minun tilanteessani he juttelevat mielummin muille.

• Puusta pudonnut

Ja vielä se että jos kyseinen poika vaikuttaa siltä ettei hän välitä, ei kannata kertoa hänelle salaisuuksia tai mitään muuta jota ei saa levitellä sillä muuten hän taatusti kertoo kaikille, mutta JOS poika on herkkä ja mukava niin siitä vain, kerro kaikki

• Kaikista pahin virhe on että meet tunnustamaan tolle, se saattaa käyttää sitä aivan häikäilemättömästi hyväkseen. Jos sitävastoin se tunnustaa niin sillon asia on ok ja se ei voi käyttää tilannetta hyväkseen niin helposti.

• mitä vit

No ei varmasti ole ihastunut. Pelaa vain jotain peliä saadakseen lisää materiaalia sinulle nauramiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4155
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3662
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1854
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1758
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1048
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      925
    Aihe