sekaisin oleva

apua ihastuneelle?

Olen tuntenut yhden pojan jo kohta kaks vuotta,hän on alusta asti kiusannut minua ylipainostani,mutta näinä viimekuukausina olen alkanut ystäväni kanssa huomata hänessä pieniä esimerkkejä ihastumisesta :3 Olen tietysti todella onnellinen tästä mutta kuitenkin minua vähän sekoittaa se että miten hän yhtäkkiä saattaa olla ihastunut? Toki hän edelleen kaveriensa edessä ryntää minusta poispäin huutaen: "kahden metrin turvaväli!" en ymmärrä miksi hän tekee niin mutta jos hänen ympärillään ei ole kavereita,hän uskaltaa olla lähelläni ja puhua jopa kanssani hiukan... Hän omistaa facebookin,samoiten minä ja olemme jutelleetkin siellä,mutta poistin hänet vahingossa kavereistani ja nyt haluaisin jutella hänen kanssaan tästä ihastumisjutusta mutta minua pelottaa että tämä ihastuminen on vain kuvitelmaa ja kun kysyisin tätä asiaa,niin hän alkaisi haukkua minua ja kieltää asian... Myös pelkään sitä että hän kertoisi siitä sitten ystävilleen (jotka inhoavat minua) Ja pian kaikki alkaisivat nauraa minulle koulussa... Olen vain niin sekaisin tästä kaikesta... Anteeksi jos tästä tuli vähän liian pitkä mutta en voinut mitenkään selittää lyhyemmin :D

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusta pudonnut

Jos olisin sinä, niin menisin juttelemaan kyseiselle pojalle ja tutustuisin häneen ensin paremmin ja vasta sitten kertoisin tunteistani. Pojille on kyllä vaikea jutella sille minun tilanteessani he juttelevat mielummin muille.

• Puusta pudonnut

Ja vielä se että jos kyseinen poika vaikuttaa siltä ettei hän välitä, ei kannata kertoa hänelle salaisuuksia tai mitään muuta jota ei saa levitellä sillä muuten hän taatusti kertoo kaikille, mutta JOS poika on herkkä ja mukava niin siitä vain, kerro kaikki

• Kaikista pahin virhe on että meet tunnustamaan tolle, se saattaa käyttää sitä aivan häikäilemättömästi hyväkseen. Jos sitävastoin se tunnustaa niin sillon asia on ok ja se ei voi käyttää tilannetta hyväkseen niin helposti.

• mitä vit

No ei varmasti ole ihastunut. Pelaa vain jotain peliä saadakseen lisää materiaalia sinulle nauramiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      241
      45300
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      184
      10834
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1545
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe