Yhden miehen nainen?

haluan aina

Elän onnellisessa parisuhteessa ja rakastan miestäni, mutta silti fantasioin muista miehistä. Tuntuu, että voisin pettää hetkenä minä hyvänsä. Läheltä piti tilanteita on ollut monia. Nautin suunnattomasti, kun vieraat miehet osoittaa nimenomaan seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan. ( Saan kyllä positiivista huomiota myös mieheltäni koko ajan) Sinkkuna ollessani, olen harrastanut todella spontaania seksiä milloin kenenkin kanssa ja milloin missäkin. On tullut viime aikoina tunne, että pystynkö oikeasti ees olemaan "yhden miehen nainen". Haluan koko ajan. Onko halukkuuteni jopa epänormaalia? Minulla on kiltti mies, minkä loppupeleissä haluankin.

38

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus mullaki

      Vältä pettämistä niin kauan kuin voit ja sitä ennen ehdota avointasuhdetta, vaikka ei sekään 90% pareista auta suhdetta, vaan johtaa toisen ihmisen ihastumiseen ja lopulta toinen lähtee pois.

      Seksiaddiktio voi olla se mikä sinua vaivaa, se usein johtuu käsittelemättömistä asioista menneessä tai sitten ihan vain addiktoitumisella siihen. Kiltti mene tämän ongelman kanssa juttelemaan jollekkin ammattilaiselle, nykyään on jopa lääke naisillekkin auttamaan halujen neutralisoitumiseen. Ota kaikki apu vastaan ja kanavoi seksuaalisuutesi johonkin muuhun, ota itsestäsi vaikka kuvia poikaystävällesi, kirjoita fantasiasi paperille, tutkikaa yhdessä jotain, mikä toisi vieläkin enemmän hohtoa petipuuhiin.

      Vaikka se sattuu, niin kannattaa kertoa tästä myös poikaystävällesi, että hän osaa antaa tukensa sinulle. Muuten seuraavan riidan tultua voi käydä niin, että annat periksi vain siksi koska luulet hetken että et halua häntä elämääsi ja tekemättömän jälkeen voit olla taas ihan eri mieltä.

    • haluan aina

      Mielessäni on kyllä käynyt vapaan suhteen ehdottaminen, mutta muistan kuinka suhteen alussa hän suhtautui asiaan. Negatiivisesti. En tiedä voisko olla suhtautuminen muuttunut? Luulisi, että moni voisi tykätä tilanteesta rakastella taikka panna ketä haluaa vaikka olisinkin suhteessa?

      Itsellä on aina menny alapää ja pää eri tahtiin. Toki suhteessa rakastetun kanssa seksi on aina eri asia. Silloin on tunteita. Mutta kykenen myös jotenkin liiankin helposti ja mielellään niihin yhen yön tunteettomiin panoihin. Jotenkin vaan rakastan niitä esimmäisiä työntymisiä, ne on aina erinlaisia jokaisella. Ja se tekee sen jutun.

      Seksiaddiktio kuulostaa vähän pelottavalta. Mutta voi pitää paikkansa. Lääkkeitä en halua. Kiitoksia sinulle silti vinkeistä. :)

      • trollaajako?

        oletko mies?


      • varalla
        trollaajako? kirjoitti:

        oletko mies?

        En vaan nainen


    • KiimassaKaikenIkää

      Minä olen myös kiimainen mies ja addikti...ihastun jos nainen edes juttelee ystävällisesti....olen aina kiimassaa

      olen miettinyt jos olisin todella rakastamani naisen kanssa unelma suhteessa en ehkä pettäisi mutta jos ollaan rehellisiä niin LÄHES kaikilla on kompromissi suhde eli ei ihan ihan ihan oikeasti ole se todella rakastettu kumppani..

      ok ette myönnä tätä koska onhan se epämiellyttäväämyöntää tämä fackta

      kyllä seksi uuden kanssa on aina tosi kiihottavaa ja kiimaista...tunnen kuinka veri kohisee kuin niagara ruumiin joka kolkkaan kun yhdyntä vieraan kanssa on tulossa...

    • haluan aina

      Mukava kuulla, että kohtalo tovereita löytyy. Olisi kiva kuulla myös naispuolisilta vastaavaa.

      Tuntuu, että ajattelen seksiä aivan liikaa. Saan kyllä tyydyttävää seksiä kotonakin. Mutta aina kun nään miehen, joka esim. kävelee tietyllä tavalla, olen aivan mennyttä kauraa. Ja useasti myös koen näiltä samoilta tyypeiltä samankaltaista seksuaalista energiaa itseäni kohtaan. Joko pelkkiä katseita,kehon kieliä taikka sitten selvää suoraa puhetta.

      Olisi niin ihanaa vapaa suhde. En itse pahoittaisi mieltäni, jos mieheni panisi muita naisia. Pääasia että meidän kahden välinen kommunikaatio säilyisi.. Toive ajattelua?

      • miksi huijaatte?

        Minkä ihmeen takia te, jotka haluatte seksiä kaikkien kanssa kuitenkin haluatte myös sen oikean parisuhteen? Miksi ette uskalla kertoa suoraan, että haluatte oikeasti vapaan suhteen? Siinähän vastapuoli saisi itsenäisesti päättää, haluaako olla sellaisessa suhteessa. Miksi valehtelette ja esitätte jotain muuta kuin mitä olette?

        Mä luulen, että suurin osa ihmisistä ei halua vapaata suhdetta. Mä en ainakaan pysty seksiin muiden kanssa jos toisesta kovasti tykkään. En vaan yksinkertaisesti pysty.

        Mä niin toivoisin, että kaltaisenne kohtaisi toisensa. Että uskaltaisitte suoraan sanoa, millaisen suhteen haluatte.


    • Vanhemman ajatuksia

      Jos nyt alkaisit kasvaa pikkuhiljaa aikuiseksi?
      Liian nuorena aloitetut parisuhteet johtavat tuohon ennemmin tai myöhemmin. Mitä tuolla h********** halusit meille lukijoille kertoa? Senkö, että olet todella jopa liiankin suosittu miesten keskuudessa vai sen, että olet todella epävarma itsestäsi sekä omanarvontuntosi on jäänyt kehittymättä kokonaan?

      • varalla

        No minä olen nainen, ja olen pitkässä suhteessa. Nyt on tullut mulla tollanen vaihe, että vieraat miehet kiihottaa. Ajattelen seksiä jatkuvasti ,tuntuu että pää sekoaa. Olen jo sortunutkin seksi suhteeseen , on kun huumetta mulle. Pakko saada. Saan aina miehiltä huomioo ja nautin siitä. En tiedä mulla ei paljon kokemuksia ennen avioliittoo ,et vaikuttaako se.


      • varalla
        varalla kirjoitti:

        No minä olen nainen, ja olen pitkässä suhteessa. Nyt on tullut mulla tollanen vaihe, että vieraat miehet kiihottaa. Ajattelen seksiä jatkuvasti ,tuntuu että pää sekoaa. Olen jo sortunutkin seksi suhteeseen , on kun huumetta mulle. Pakko saada. Saan aina miehiltä huomioo ja nautin siitä. En tiedä mulla ei paljon kokemuksia ennen avioliittoo ,et vaikuttaako se.

        Reilu kakskyt vuotta


    • Juu näitä

      Kuinka pitkä on se pitkä suhteesi? Jos se on alle 10v niin eihän se ole edes pitkä...
      Lopeta haihattelu ja aikuistu, sekä ota vastuuta muistakin kuin itsestäsi.

    • joka miehen nainen?

      Miten sä voisit olla yhden miehen nainen jos jo ennen liittoa olet jakanut ympäriinsä kelle sattuu. Muutenkin ihan jonkun älyvapaan keksimä tuo yhden miehen/naisen -juttu. Ennen vanhaan joo, nykyään kun miehiä/naisia vähintään se 10 on naurettavaa edes lausua tuollaista.

    • haluan aina

      Itse elän hetkessä. Tällä hetkellä koen jollain tavalla "kuuluvani" jollekkin kun kerta parisuhteessa elän. Tämä ei ole ensimmäinen pidempiaikainen suhteeni. Ja sinkkuelämääki olen kerennyt elää ihan tarpeeksi. Eli en koe, että jotain on jäänyt kokematta. Ja kuten aiemmin sanoin, olen onnellinen tässä suhteessa.

      Nimim. varalla, samat tuntemukset itsellä. En ole kuitenkaan mihinkään seksisuhteeseen päätynyt vielä. Onko tää suhde sulla helpottanut yhtään seksin nälkää?

      • varalla

        Valitettavasti tuntuu vaan lisääntyvän. Vaikka en oo enää nuori tyttö, ni halukkaita miehiä tuntuu riittävän. Yleensä kyllä ovat mua nuorempia.


      • heteromies

        Sinä olet SAIRAS.


    • 123456789

      Miksi ei eroa ja elää sitä vapaata elämää, kun voi mielin määrin saada noita miehiä/naisia, tuottamatta itselle ja toisille tuskaa?

      • varalla

        No itsellä ei ero ole mahdollista vielä. Syy ei taloudellinen.


      • 123456789
        varalla kirjoitti:

        No itsellä ei ero ole mahdollista vielä. Syy ei taloudellinen.

        taasko tuota "lasten takia" hömppää? aivotonta, mutta harmi läheisten puolesta (miehen, lasten)


      • varalla
        123456789 kirjoitti:

        taasko tuota "lasten takia" hömppää? aivotonta, mutta harmi läheisten puolesta (miehen, lasten)

        Lapset aikuisia. Mutta


      • Juu näitä taas

        Tuo haluttavuus kaikkien miesten taholta taitaa olla oman mielikuvituksen tuotetta tai sitten kaikki ovat varattuja miehiä. Onhan se surullista huomata olevansa ihan yksin, kun eroaa ja sinkuksi ...
        Tuttavapiirissäni on useita yksinäisiä naisia joille ei eronsa jälkeen ole löytynyt yhtään varteenotettavaa kumppaniehdokasta!( tarjokkaat ja yhdeyönsuhteet ovat varattuja)
        Jätetyt ja petetyt miehet ovat onnettomia ja sinkkuja ikäluokassa 50 ei enää ole tai ovat peräkammarinpoikia.

        Moni keski- ikäinen tai sitä lähestyvä nainen erehtyy viehätysvoimastaan ja sokaistuu niin paljon, että jättää uskollisen puolisonsa ja kunnollisen lapsensa isän ja lähtee etsimään sitä suurta intohimoa...se on valhetta ja silmänlumetta, jota kertovat jo eronneet naiset saadaksen naimisissa olevista ystävänsä bileseuraksi!
        Eronneille ei löydy kuin varattuja! Ja sekös vasta onnetonta on...valehtelija ja luuseripettäjä ei pitäisi olla kenenkään elämänehto.


      • varalla
        Juu näitä taas kirjoitti:

        Tuo haluttavuus kaikkien miesten taholta taitaa olla oman mielikuvituksen tuotetta tai sitten kaikki ovat varattuja miehiä. Onhan se surullista huomata olevansa ihan yksin, kun eroaa ja sinkuksi ...
        Tuttavapiirissäni on useita yksinäisiä naisia joille ei eronsa jälkeen ole löytynyt yhtään varteenotettavaa kumppaniehdokasta!( tarjokkaat ja yhdeyönsuhteet ovat varattuja)
        Jätetyt ja petetyt miehet ovat onnettomia ja sinkkuja ikäluokassa 50 ei enää ole tai ovat peräkammarinpoikia.

        Moni keski- ikäinen tai sitä lähestyvä nainen erehtyy viehätysvoimastaan ja sokaistuu niin paljon, että jättää uskollisen puolisonsa ja kunnollisen lapsensa isän ja lähtee etsimään sitä suurta intohimoa...se on valhetta ja silmänlumetta, jota kertovat jo eronneet naiset saadaksen naimisissa olevista ystävänsä bileseuraksi!
        Eronneille ei löydy kuin varattuja! Ja sekös vasta onnetonta on...valehtelija ja luuseripettäjä ei pitäisi olla kenenkään elämänehto.

        Niin no ei kai nyt ketään naista kaikki halua. Mulla suhde kyllä ihan poikamieheen. Ja en sitten tiedä onko se ollenkaan huono vaihtoehto se yksin olemineakaan. Parempi monesti se yksinolokin kun huonon kaverin kans. Eli kyllä monet eronneet aikuiset naiset haluaa elää yksin, eli on oma valinta.


      • varalla
        Juu näitä taas kirjoitti:

        Tuo haluttavuus kaikkien miesten taholta taitaa olla oman mielikuvituksen tuotetta tai sitten kaikki ovat varattuja miehiä. Onhan se surullista huomata olevansa ihan yksin, kun eroaa ja sinkuksi ...
        Tuttavapiirissäni on useita yksinäisiä naisia joille ei eronsa jälkeen ole löytynyt yhtään varteenotettavaa kumppaniehdokasta!( tarjokkaat ja yhdeyönsuhteet ovat varattuja)
        Jätetyt ja petetyt miehet ovat onnettomia ja sinkkuja ikäluokassa 50 ei enää ole tai ovat peräkammarinpoikia.

        Moni keski- ikäinen tai sitä lähestyvä nainen erehtyy viehätysvoimastaan ja sokaistuu niin paljon, että jättää uskollisen puolisonsa ja kunnollisen lapsensa isän ja lähtee etsimään sitä suurta intohimoa...se on valhetta ja silmänlumetta, jota kertovat jo eronneet naiset saadaksen naimisissa olevista ystävänsä bileseuraksi!
        Eronneille ei löydy kuin varattuja! Ja sekös vasta onnetonta on...valehtelija ja luuseripettäjä ei pitäisi olla kenenkään elämänehto.

        Niin no ei kai nyt ketään naista kaikki halua. Mulla suhde kyllä ihan poikamieheen. Ja en sitten tiedä onko se ollenkaan huono vaihtoehto se yksin olemineakaan. Parempi monesti se yksinolokin kun huonon kaverin kans. Eli kyllä monet eronneet aikuiset naiset haluaa elää yksin, eli on oma valinta.


      • no tuota noin
        varalla kirjoitti:

        Lapset aikuisia. Mutta

        Et siis uskalla etkä osaa elää yksin. Vai rakastatko miestäsi? Et ainakaan kunnioita etkä arvosta.


      • varalla
        no tuota noin kirjoitti:

        Et siis uskalla etkä osaa elää yksin. Vai rakastatko miestäsi? Et ainakaan kunnioita etkä arvosta.

        En taida rakastaa, ja ei ole kyse etten voisi elää yksin. Nyt vaan olosuhteet pakosta näin. Jaksan tämän ihanan rakastajani ansiosta. Toi on vaan järkyttävää kun pitää haukkua toisia ihmisiä sairaaksi ym. Ihan kun itse olis virheetön ja koskaan ei kukaan ulkopuolinen voi tietää kenenkään perheelämästä. On vaan helppoa tuomita ja leikkiä itte jotain marttyyriä. Ihmisen elämä on valintoja oikeita ja vääriä


    • Niiniin

      Sun täytyy itse päättää, mitä haluat ja toimia sen mukaan. Jos haluat kiltin miehen ja elää parisuhteessa, sitten alat etsiä kicksejä miehestäsi ja itsestäsi ja sietämään sitä, ettei elämä ole aina ilotulitusta eikä ole miesten tehtävä sitä sulle tuottaa.

      Et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Ei ihminen ajaudu pettämään, ihan itse sen päätöksen tekee. Mitä seksistä haluat, siis vieraiden kanssa? Kokemuksia? Ihailluksi tulemista? Et voi saada kaikkea, mitä haluat. Mikä merkitsee eniten?

      • varalla

        Musta tuntuu tällä hetkellä että tukehdun siihen tunteeseen, haluan vaan tätä miestä niinpaljon ettei järkee. Ajattelen joka päivä vaan sitä koska voin taas päästä hänen luo.


      • diagnoosi
        varalla kirjoitti:

        Musta tuntuu tällä hetkellä että tukehdun siihen tunteeseen, haluan vaan tätä miestä niinpaljon ettei järkee. Ajattelen joka päivä vaan sitä koska voin taas päästä hänen luo.

        Sulla on neljänkympin villitys. Reilua olisi miestäsi kohtaan kertoa, että panet muidenkin kanssa. Kun hän sen saa tietää muualta (ja ihan varmasti saa) niin ei hyvä heilu. Kokemusta on.


      • .,.,.,.
        varalla kirjoitti:

        Musta tuntuu tällä hetkellä että tukehdun siihen tunteeseen, haluan vaan tätä miestä niinpaljon ettei järkee. Ajattelen joka päivä vaan sitä koska voin taas päästä hänen luo.

        Mitä tekisit, jos miehesi ajattelisi jostain naisesta samoin?


    • youyouyou1

      Jos ajattelet seksiä kokoajan, olet seksiaddikti. Kannattaisi mennä terapeutin puheille.

      • varalla

        No en ole aina ollut ,eli voiko sitten vaan yhtäkkiä tulla.


      • 1+1
        varalla kirjoitti:

        No en ole aina ollut ,eli voiko sitten vaan yhtäkkiä tulla.

        Voi tulla yhtäkkiä. Sinun suhteessasi mieheesi tökkii jokin ja pahasti. Mietipä sitä.


    • oma riitti

      Minulla on ollut tasan kaksi seksisuhdetta ja kummastakin tuli myös aviomiehiä ja liitot kestivät kunnes kuolema erotti. Seksielämä oli aktiivista kymmeniä vuosia oman miehen kanssa enkä ikinä haaveillut vieraista edes vastoinkäymisten aikana. Enkä koe jääneeni mistään tärkeästä paitsi.

    • Pystyy kyllä

      Helpotti suunnottomasti kun tajusi että omaa mieltään voi muokata ja sitä kautta halujaan. Joko ruokit niitä itse tai et. Päätä. Noin ei voi elää.

      • varalla

        Tajuan kyllä ettei näin voi jatkaa, mutta nyt tuntuu vaan ainoalta vaihtoehdolta.


      • Pystyy
        varalla kirjoitti:

        Tajuan kyllä ettei näin voi jatkaa, mutta nyt tuntuu vaan ainoalta vaihtoehdolta.

        Se tuntuu siltä ainoalta vaihtoehdolta koska haluat just niin ajatella. Kaikki on oikeasti oman mielesi tuotosta. Jos päätät että nyt tuntuu tältä niin tuntuuhan se. Voit myös päättää että ei tunnu.


      • .,.,.
        varalla kirjoitti:

        Tajuan kyllä ettei näin voi jatkaa, mutta nyt tuntuu vaan ainoalta vaihtoehdolta.

        Muista että SINÄ päätät ja voit ohjata tunteitasi. Älä suostu tunteidesi ylivaltaan, siitä ei hyvää seuraa.


      • Niiniin
        Pystyy kirjoitti:

        Se tuntuu siltä ainoalta vaihtoehdolta koska haluat just niin ajatella. Kaikki on oikeasti oman mielesi tuotosta. Jos päätät että nyt tuntuu tältä niin tuntuuhan se. Voit myös päättää että ei tunnu.

        Juuri näin. Ja vaikka tuntuisikin joltakin, tunteet menevät ohi. Niiden mukaan ei ole pakko toimia. Voi valita. Turha kuvitella, että oma kokemus on jotain ainutkertaista, raastavaa, mitä muut eivät koskaan ole kokeneet eivätkä voi ymmärtää. Monet muutkin kärsivät aikansa, silti tekevät oikeita päätöksiä ja jatkavat elämäänsä.


    • Anonyymi

      Saamarin höpöhö ihmiset. Avioliitto ei ole aikuisia varten, vaan lapsia varten. Teidän urpojen pitää ymmärtää miten teidän vuosien " keskinäinen nahiatelu" nostaa lapsenne toiselle leveille. Tässä kaikille lyhyt näköisille urpoille ..I. .I..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe