Kosteus pois autosta

Rillitkin huurtuu

Kaikkihan tietää, että talvella auton sisälle kulkeutunut lumi tuo myös kosteutta auton sisätiloihin ja ikkunat huurtuu.
Kylpyhuonetiloihin on saatavilla sähkökäyttöisiä kosteudenpoistajia, eikö autoon?

10

1791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi miksi
      • Rillit huurussa

En hoxannut. Sorry, jos se sai sinut vitutuksen valtaan.

• Tadaa!

Ostat invertterin autoon, joka muuttaa 12v jännitteen 230v, niin voit käyttää niitä kylpyhuonejuttuja autossa. Ja muita 230v laitteita.

• Onko tuo "Rillitkin huurtuu" sinun oikea nimesi?

• Rillitkin huurussa

Onko se asiassa se oleellisin jutska? En ole paljoa tätä palstaa seurannut ja siksi jäi huomaamatta, että asiasta oli tehty aiempi avauskin. Sinunlaisesi vastaajien takia en taida siirtyä tätä palstaa seuraamaankaan. Mutta tuskin sinunlaisillasi tulee minua sen enempää ikävä kuin minulla sinunlaisiasi.

• tällälailla

Pari hesaria lattiamaton alle ja vaihdat sitten kun kastuvat.

• air condition

Itse pidän ilmastointia päällä niin ei mene ikkunat huuruun. Ero huomattava, heti kun ottaa pois päältä niin ei kauaa mene kun ikkunat ovat jo huurussa takana.

• ^^^^^^^^^^

Missä autossa ilmastointilaite kytkeytyy toimintaan pakkasella?

• Ja muuten toimii

Kissanhiekkaa sukkaan ja sukka autoon.

• ^^^^^^^^

Suuntaa lämmityslaitteen puhallus lattialle, niin lattiamatto kuivuu ja auton lasit pysyy huurteettomina.
      Näin minä olen saanut lasit pidettyä kirkkaina jopa 60- ja 70- luvun jenkiautoissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe