tulkaa tyydyttämään

kiimatyttö

Pillu märkänä, tahtoo kovaa kullia sisään ja kunnon kieli hoidon..... Olen 18v Mimmi..kiimainen.. Voin olla pikkunarttusi..

33

1120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puute4

mistä pääin olet?

• kiimatyttö

Pirkanmaalta

• moikka oon itsekin pirkanmaalta tampereelta 19v nuori urheilullinen mies osaan kaikenlaisia temppuja sängyssä, ja takaan erittäin ihanan ja kiihottavan tuokion;) kik:jontteri96 tai s posti:[email protected] ota yhteyttä;D

• jarehhh

Kik jarehhh nii helpottaa

• aaah3

tuu skypee

• Snezy

Jaa skypesi oli?

• kiimatyttö
        Snezy kirjoitti:

Jaa skypesi oli?

Ei ole.

• kiwaoliwer

Nuori tyttö, olet naisen oloinen, ehkä suloinen????

• Herwood 1

Kiinostaisko 60v vapaa äijä ;-)

• panettaa hulluna

Mistä päin kiimapillu olet?

• kiimatyttö
        panettaa hulluna kirjoitti:

Mistä päin kiimapillu olet?

Pirkanmaalta.

• Herwood 1

Kiimatyttö. Kiinnostaisko 60v. vapaa äijä

• paritellen

Tuleppas minun ja vaimoni käsittelyyn ni luulenpa että olemme lopussa kaikki tyydytettyjä

• Pave01

Tuu kikkaa väh nuoremmalle 14 iso kyrpä löytyy ja teen mitä ikinä haluut kikkaa pave01

• vlk_m38

moi. vieläkö olis miehelle tarvetta? olen kans Pirkanmaalta..

• Kiimatyttö !

Voisikohan sinua kiinnostaa seuraavanlainen ystävyys..?

Täällä olisi tarjolla ihan normaali, suomalainen, nelikymppinen, miehekkääksikin kehuttu mies, joka haluaisi löytää vain yhden naisystävän, jonka kanssa voisi tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.
      EN etsi yhden illan seuraa vaan pidempiaikaista ystävyyttä ihanan seksin merkeissä...

Mahdolliset tapaamiset onnistuisivat melko monipuolisesti mutta päivästä riippuen.
      Ensitapaaminen, jos sinua niin paljon kiinnostan, sopii mainiosti johonkin julkiselle paikalle vaikkapa kahvi- tai teekupposen äärelle.

Kokoa minulla olisi 182/96, nuorena salilla käynyt joten en ole hoikka mutta en lihavakaan. Hiukset lyhyet ristiveriset ja muuten karvoitusta mielestäni kohtuudella... Intiimialueen pidän siistittynä! Tatuointeja tai lävistyksiä en omista mutta kevyen suuparran kylläkin. Tupakkaa en polta ja mahdolliset tapaamiset selvinpäin.

Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Erityisesti nauttisin jos saisin antaa sinulle suuseksiä vaikka ihan loppuun asti ja useammankin kerran jos vaan haluaisit... Minusta se olisi vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa... Tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Kaikenlainen naisen hyväileminen olisi mielestäni hyvin ihanaa ja kiihoittavaa mutta erityisesti tuo suuseksi. Muuten sellainen normaali, hellän hyväilevä, monipuolisen kiihoittava ja estottoman nautiskelevakin seksi olisi kaikkein mieluisinta.

Asun ja elän parisuhteessa mutta jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska koen olevani hyvin eroottinen ja seksuaalinen, läheisyyttä kaipaava ihminen niin siksi seuraa etsin pidemmäksi ajaksi yhdestä nuoremmasta naisesta, jonka kanssa tällainen ystävyys voisi onnistua.

Jos yhtään kiinnostaa niin kirjoittele, tutustutaan paremmin ja katsotaan jos vaikka saisimme molempia kiinnostavan, kiihoittavan ja tyydyttävänkin suhteen aikaiSEKSI...

Terv. Tomppa

Ps. Kahville ehtisin vaikka vielä tänä iltana...? 5./6.1....

• Kiimatyttönen

Vituttaa tuo ainainen "komeaksikin kehuttu"- paskamantra ! Itserakkaan narsistin omakehuun hukutettu nynnyn insinöörijupipipaskan tilitys.Vedä hanuriis saatanan runkkuperse!

• häivy

ootko tosissas vitun pedari :DDD toivottavasti sulla ei oo lapsia oot saastaa ja säälittävä

• karpo

Saat kyrvän pilluus .nauti kunnolla.
      kyrpä on ihan kivikova.olis ihana naida sua.
      nauti vaan.

• Snezy

Onko antaa numeroa tai muut ni ni vois ottaa yhteyttä? ;)

• Hei Kiimatyttö, mies pirkanmaalta haluaisi seuraasi seksin merkeissä.Ota yhteyttä??

• jusexxxx999

Hei.

Kerron itsestäni sen verran, että olen erittäin vapaamielinen aihettasi kohtaan.

urheilullinen vartalo ja vahvat kädet.

kik Juselius22

• KIIMAPILLULLE

NUOLISIN PILLUN ENEN PANOA JA PANON JÄLKEEN . KERRO MISSÄ VOIS TAMPEREELLA TAVATA OON 64 HOIKKA PANO MIES AINA KOVANA

• tyttönen85
    • Tuhma888

Kik tuta900. Saat kovaa kyrpää ;)

• viittomasana

Missä olet Rakkaani että voin sua panna kunnolla?

• Lickerboy900

Kiinnostais kyllä. Miten suhun saa yhteyden?

• Oletko jo saanut munaa ja muuta.jos et niin ota minuun yhteys niin opetan sinut nauttimaan.tykkään nuolla naista useita tunteja putkeen ja pidän myös dildoilla runkkaamisesta samalla.välillä upotan oman kyrpäni johonkin reikään ja jatkan taas.minusta on kiihottavaa jos nainen saa kymmeniä isoja orgasmeja.jos olet apua vaille niin laita viestiä.

• Ame93

Onko sulla sähköpostiosoitetta kenties sitten? Voitaisiin keksiä jotain tuhmaa;-)

• Blablablaa

Tuu kikkaa jos saisit helpotusta kiimaisuuteesi siten ;) kik: att3.aro

• Edein

Kikkaa edevartti

• jkrm

Mulla on kovaa tule tänne haluaisin sitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3141
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      961
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe