Kun saavat tietää miehellä olevan rahaa. Näin tapahtui kolme kertaa viime vuonna.
ensin nainen ei ollut kiinnostunut yhtään mutta sitten kun kaveri laverteli että minulla on rahaa ja tienaan hyvin niin nainen oli kuin liimattu minuun. Koko ajan tuli kaienlaista viestiä että mennäänkö sinne ja tänne. Minua ei kiinnosta kuin kerran joten se on sitten myöhäistä vonkaa jälkeenpäin.
Naiset kiinnostuu miehestä heti
62
1062
Vastaukset
- kaikki eli nainen
Yksi nainen kiinnostui sinusta niin KAIKKI naiset jahtaa rahaa. OK
Kuules Jessus, kun nyt totuuksia lauot niin onko sulla joku lahko mihin vois liittyä. Olen aina halunnut kuulla näitä viisaita totuuksia enemmänkin. Voi vaikka euron maksaa.
Ja hienointa tässä on, että kaikki tämä viisaus perustuu elämän kokemukseen.- Kaikkipa hyvinkin
Tuohan nyt on tunnettu tosiasia että naiset ovat miehen mammonan perään, sitä on turha kiistää tai leikkiä marttyyria.
Kerran mulla oli profiili johon ei tullut naisilta mitään vastauksia, sitten muutin tuloni reilusti isommaksi ja johan alkoivat naiset pommittaa viesteillä.
Mikähän muuttui, että musta tuli yhtäkkiä haluttava naisten silmissä? - Anonyymi
Kaikkipa hyvinkin kirjoitti:
Tuohan nyt on tunnettu tosiasia että naiset ovat miehen mammonan perään, sitä on turha kiistää tai leikkiä marttyyria.
Kerran mulla oli profiili johon ei tullut naisilta mitään vastauksia, sitten muutin tuloni reilusti isommaksi ja johan alkoivat naiset pommittaa viesteillä.
Mikähän muuttui, että musta tuli yhtäkkiä haluttava naisten silmissä?Tunnettu tosiasia? Kuka sen tuntee kun se on niin tunnettu?
- mitä muuttui
kyllä 3 lutka ja netissä roikkuvat lortot ovatkin koko maapallon naisten otanta :)
mitäs johtopäätöksiä tehdään jos otetaan vaikka vankilassa istuvat pedofiilit vertailuksi kaikille miehille, tai kun henk.kohtaisesti tunnen 5 homoa... mielenkiintoista :D- MIkäpämikä
Johtopäätöksesi siis on että netissä olevat naiset (jotka ovat ottaneet yhteyttä) ovat rinnastettavissa vankilassa istuviin pedofiileihin ja lesboihin.
Mielenkiintoistapa hyvinkin tuo naisen logiikka! - Anonyymi
MIkäpämikä kirjoitti:
Johtopäätöksesi siis on että netissä olevat naiset (jotka ovat ottaneet yhteyttä) ovat rinnastettavissa vankilassa istuviin pedofiileihin ja lesboihin.
Mielenkiintoistapa hyvinkin tuo naisen logiikka!Ei, vaan edellinen kirjoittaja antoi havainnollisen esimerkin aloittajan logiikasta. Tämä väittää voivansa kolmen naisen käyttäytymisen perusteella esittää yleistähän väitteen naisten ajattelu- ja toimintatavoista. Saman logiikan mukaan kolmen vankilakundin käytöksen perusteella voisi estää yleistävän väitteen siitä millaisia ”kaikki miehet” ovat. Vaan kun ei voi. Kolme naista on kolme naista. Ei kaikki naiset.
- köyhä ja ruma
tämä selvä
- 4+14
Mites sellaisesta jolla on paljon velkaa?
- xman1235
Testasin kerran suomen trerreistä valitsemalla satunnaisesti viisi mielestäni kaikkein kauneinta nuorta naista ja tekemällä kaikille huomattavalla rahasummalla tarjouksen. viidestä kaksi oli heti kiinnostuneita ja kaiken lisäksi toisella likoista oli kaveri, joka myös oli kiinnostunut, joten näimpä treffasin kaverukset yhtä aikaisesti. Näiden jälkeen treffasin sen toisen kiinnostuneen.
Enempää yksityiskohtia en kerro :)
Eli rahalla on todella suuri merkitys tämän testin perusteella. 2/5 = 20% - voisiko tästä väittää, että 20% naisista on oikeasti rahasta kiinnostuneita? Vai onko se vain niin, että kaikken pinnallisemmat ovat kiinnostuneita rahasta - eli minkälainen oli testini kohderyhmä? Miettikääpä tätä itseksenne.- 2/5 ei ole 20 %
Ainakin voisi väittää että sinä et ole ollut matikantunneilla hereillä.
- super-kaunis
Ja jos MINÄ tarjoaisin rahaa, niin 100% mihistä lähtis vinkuen treffeille. Mitäs tästä voitais johtopäätöksiä vetää?
- IkiHuomauttelija40%
2/5 ei ole 20 % kirjoitti:
totta... mutta se ei taida olla pointti.
- pohtii!!
super-kaunis kirjoitti:
Ja jos MINÄ tarjoaisin rahaa, niin 100% mihistä lähtis vinkuen treffeille. Mitäs tästä voitais johtopäätöksiä vetää?
Perustuuko tuo väite faktoihin vain olettamukseen, että niin kävisi?
- 9+3
super-kaunis kirjoitti:
Ja jos minä tekisin profiilin uimapukumallin kuvalla ja mitoilla niin kaikki miehet vastaisivat.
- MalliMakunen
9+3 kirjoitti:
Ja jos minä tekisin profiilin uimapukumallin kuvalla ja mitoilla niin kaikki miehet vastaisivat.
"Ja jos minä tekisin profiilin uimapukumallin kuvalla ja mitoilla niin kaikki miehet vastaisivat."
Hmm... onko joku mies sitten väittänyt muuta?
Kyllä miehet voivat tunnustaa että pitävät hyvännäköisistä naisista mutta naiset eivät voi tunnustaa että pitävät rahakkaista miehistä. - Anonyymi
” 2/5 = 20% - voisiko tästä väittää, että 20% naisista on oikeasti rahasta kiinnostuneita ”
Ei voi. Viisi naista on mitättömän pieni otanta. - Anonyymi
2/5 ei ole 20 % kirjoitti:
tästä voisi enemmänkin väittää että mies on optimisti nainen vastaisi varmaan kysymykseen että 80 % miehistä on vain sen yhden perään
- Rahaa=Viestejä
Sama mulla. Kun pidin ensin deitti profiilissa vuosituloja totuuden mukaisessa 30 000 paikkeilla ei kukaan kiinnostunut mutta kun saman profiilin vuosi tulot laitoin 100 000 paremmalle puolelle niin kaskummaa kun alkoi viestejä satelemaan. Eihän ne mitenkään rahanperässä ole ei:) Rahan määrä kompensoi hienosti ruman naaman.
- surullinen tarina
Kaveri voitti joskus semmoset 200 000 ja naiset oli heti sen kimpussa. Muuten kukaan nainen ei ollut siitä koskaan kiiinnostunut, ei koulussa eikä missään. Sitähän me varoiteltiin että ne naiset haluaa vain sen rahoja mutta kaveri ei uskonut. Yhden naisen kans se sitten alkoi olemaan ja kaveri vei sitä ulkomaille , osti lahjoja ja kaikkee. Kaveri luotti liikaa ja se nainen varasti kaverilta yli 100 000 ja häippäsi ulkomaille, jäi myöhemmin kiinni mutta rahat oli mennyttä.
- Nuori ja nätti
Kerran eräs mies toi ekatreffeille mukanaan verotodistuksena jossa näkyi pääomatuloja tai jotain omaisuutta mitä lie 300000 eurolla.En tiedä olisinko muuten kiinnostunut tyypistä mutta tollanen tökerö "ostoyritys" vei kyllä kaiken mielenkiinnon.
Itselleni se ainakin antaa miehestä epätoivoisen kuvan, ettei muuta tarjottavaa ole kuin se raha. - ei kullin myyntiä
Jos profiilisa lukee tulojen kohdalla jotain niin automaattisesti roskiin koko mies.
Rahasta, omistusasunnosta, autosta, muusta omaisuudesta puhuminen...roskiin.
Oksettaa ihmiset joidrn maailma on vain rahaa täynnä.- RoskaMyyntitykki
"Oksettaa ihmiset joidrn maailma on vain rahaa täynnä"
Viherituhipit rulez!
- nainen eli kaikki
No itse olen naisena joutunut joskus noille reppanoille joutunut maksumieheksi.
Nykyään kun olen törmännyt uusiin ihmisiin niin jostain syystä automaattinen omaisuusluettelo lähtee käyntiin.
En välitä omaisuuksista mutten halua kenenkään elämistä kustantaakkaan.
Mutta tosiaan jos yhteen törmäät niin se ei ole kaikki. Ei edes kaksi ole kaikki.- Naiset eli rahat
Naistakin on kahta lajia. 1. "En välitä omaisuuksista mutten halua kenenkään elämistä kustantaakkaan"
Eli periaatteessa miehen tuloilla ei ole merkitystä mutta jos mies sattumoisin jää työttömäksi ja tulee hetkellinen raha kriisi niin sellaisen miehen voi jättää koska hänen hetkellistä kriisiä ei haluta rahoittaa eli suomeksi sanottuna auttaa. Sama ei päde toisinpäin. Eli kyse on aina rahasta.
Sitten ryhmä 2. Mies valitaan juurikin raha tilanteen ei muun perusteella vaikkakin naisella itsellään ei olisi edes tuloja saati edes omaisuutta. Riittää vain että voi elää siivellä kunhan itse ei tarvi sen rahan eteen tehdä mitään.
Toisinsanoen tätä välimuotoa ei ole. Ja kaikki on kiinni aina rahasta. Kun löytyy nainen joka ei muka ole sen rahan perään hän on kuitenkin koska miestä ei voida auttaa jos hänellä tulee ongelmia elämisessään.
Todellisuudessa sinäkin käännät nämä asiat vain rahaan. Rakkautta et näe asioissa ollenkaan ja se on säälittävää ja valitettavan totta käytännössä jokaisen naisen kohdalla. Aina riittää vain se että "minun itseni" rahatilanne on kondiksessa kunhan "minun itseni" ei tarvi tuota mistä auttaa edes alamäessä.
Samalla vaaditaan "että minua itseäni" on miehen autettava ja se on rakkauden merkki jos kriisit "minua" koskevat noustaan kaksin. - korjaus
Naiset eli rahat kirjoitti:
Naistakin on kahta lajia. 1. "En välitä omaisuuksista mutten halua kenenkään elämistä kustantaakkaan"
Eli periaatteessa miehen tuloilla ei ole merkitystä mutta jos mies sattumoisin jää työttömäksi ja tulee hetkellinen raha kriisi niin sellaisen miehen voi jättää koska hänen hetkellistä kriisiä ei haluta rahoittaa eli suomeksi sanottuna auttaa. Sama ei päde toisinpäin. Eli kyse on aina rahasta.
Sitten ryhmä 2. Mies valitaan juurikin raha tilanteen ei muun perusteella vaikkakin naisella itsellään ei olisi edes tuloja saati edes omaisuutta. Riittää vain että voi elää siivellä kunhan itse ei tarvi sen rahan eteen tehdä mitään.
Toisinsanoen tätä välimuotoa ei ole. Ja kaikki on kiinni aina rahasta. Kun löytyy nainen joka ei muka ole sen rahan perään hän on kuitenkin koska miestä ei voida auttaa jos hänellä tulee ongelmia elämisessään.
Todellisuudessa sinäkin käännät nämä asiat vain rahaan. Rakkautta et näe asioissa ollenkaan ja se on säälittävää ja valitettavan totta käytännössä jokaisen naisen kohdalla. Aina riittää vain se että "minun itseni" rahatilanne on kondiksessa kunhan "minun itseni" ei tarvi tuota mistä auttaa edes alamäessä.
Samalla vaaditaan "että minua itseäni" on miehen autettava ja se on rakkauden merkki jos kriisit "minua" koskevat noustaan kaksin."Eli periaatteessa miehen tuloilla ei ole merkitystä mutta jos mies sattumoisin jää työttömäksi ja tulee hetkellinen raha kriisi niin sellaisen miehen voi" ... voin auttaa ja "elättää" sen verran, että hän löytää sitä uutta työpaikkaa tai ainakin tekee kaikensa sen löytämiseksi. Sama ei kuitenkaan päde mieheen, joka jäätyään työttömäksi toteaa, että se on siinä ja jää kotiin valittamaan ja itkemään maailmankaikeuden surkea menoa, paskaa kohtaloaan jne. Sellainen lentää pihalle automaattisesti.
- joo-op
korjaus kirjoitti:
"Eli periaatteessa miehen tuloilla ei ole merkitystä mutta jos mies sattumoisin jää työttömäksi ja tulee hetkellinen raha kriisi niin sellaisen miehen voi" ... voin auttaa ja "elättää" sen verran, että hän löytää sitä uutta työpaikkaa tai ainakin tekee kaikensa sen löytämiseksi. Sama ei kuitenkaan päde mieheen, joka jäätyään työttömäksi toteaa, että se on siinä ja jää kotiin valittamaan ja itkemään maailmankaikeuden surkea menoa, paskaa kohtaloaan jne. Sellainen lentää pihalle automaattisesti.
Mulla on mies, jolla ei ole mitään muuta kuin velkaa. Itselläni on hyvät tulot ja omaisuutta. Olen elättänyt perheen monta vuotta. Meillä on siis perinteiset sukupuolinormit väärin päin. Tämän näkee hitaista katseista, joita saamme, kun tilanne selviään jollekin ulkopuoliselle. Emme ole peitelleet sitä, että mieheni elää naisensa "elättinä".
Mihis katekoriaan minä kuulun, kun satun olemaan nainen, joka ei välitä miehensä rahoista? - KroisosPennonen
joo-op kirjoitti:
Mulla on mies, jolla ei ole mitään muuta kuin velkaa. Itselläni on hyvät tulot ja omaisuutta. Olen elättänyt perheen monta vuotta. Meillä on siis perinteiset sukupuolinormit väärin päin. Tämän näkee hitaista katseista, joita saamme, kun tilanne selviään jollekin ulkopuoliselle. Emme ole peitelleet sitä, että mieheni elää naisensa "elättinä".
Mihis katekoriaan minä kuulun, kun satun olemaan nainen, joka ei välitä miehensä rahoista?"Mihis katekoriaan minä kuulun, kun satun olemaan nainen, joka ei välitä miehensä rahoista?"
Kuulut katekoriaan -> HARVINAISUUDET!
- köyhä, ruma ja ikävä
Minusta tuo voisi toimia suodattimena.
Ilmoitat olevasi rikas ja katsot kuka kiinnostuu ja kuka ei. Paras valinta on tietenkin joka ei ole kiinnostunut.
Samoin jos olet komea laitat ruman kuvan, kiinnostuuko ketään? Ei tietenkään mutta onhan se hyvä tietää juttu. Jos olet ruma mitä teet tiedolla että jos olisit komea saisit naisia. Jos olet kova panomies ja kaikki naiset tietää sen niin tottahan toki ei ole seksistä puutetta.
Jos taas kaikkien tiedossa on ettet ole kova panomies, niin ei ainakaan kannata odottaa seksistä kiinnostuneiden ottavan yhteyttä.
Jos sinulla on rahaa olet siis rahasta kiinnostunut niin miksi luulet että joku joka ei ole rahasta kiinnostunut ottaisi sinuun yhteyttä, paremminkin se joka on kiinnostunut rahasta ninkuin sinäkin. - mopolla mettään
Varmaankin tyhmä kysymys, mutta mitä sitten oikeastaan haet?
Nainen joka ottaa yhteyttä saattaa olla ihan muusta kiinnostunut kuin rahasta. Ehkä tulot ovat jo niin epäuskottavat, että pitää ehkäpä enemmänkin vitsinä.
Mutta ensin on ongelma ettei kukaan ota yhteyttä. Ja kun ottaa niin sitten se nainen on mielestäsi pebasta kun juoksee vaan rahan perässä.
Veikkaan että olipa niin tai näin niin aina on ongelma.
Loppupeleissä varmaan vaan se, ettei kukaan kelpaa ja jäät kiinni vielä valehtelusta. - Sairast
Miten voi olla näin hulluja miehiä edes olemassa? OMG. Edes mun "Jännämies" ei yllä moisiin hullutuksiin. Voi teitä reppanoita.
- huh huijaa
Jopa kolme kertaa? Ja sä uskot, että kaikki naiset juoksee rahan perässä? Mikään ei ole oksettavampaa kuin rahoillaan ja omaisuudellaan rehentelevät miehet. Kun ei muutoin käy flaksi, niin viimeisenä keinona kokeillaan kehua, että on mulla talo, vene ja jopa volvo. Huh huijaa!
- rikas ja kaunis
Rahoillaan ja omaisuudellaan rehentelevät ovat vastenmielisiä. Kun haetaan naista merenrantahuvilaan tai purjehdusseuraksi upealle paatille, jäävät mun puolesta ihan rauhaan. Samoin ne, joilla on tietty paikka tietynlaiselle naiselle ja sitä omaa joustoa ei pätkääkään. Oletetaan toisen hyppäävän hänelle tehtyyn muottiin ja istuvan siihen kitisemättä. Rahalla on merkitystä sikäli, että mä en ala ketään elättämään enkä hoivaamaan, omilla tolpilla pitää seisoa. Ajattelinkin pyytää seuravaksi luottotiedot, terveystodistuksen ja rikosrekisteriotteen ja tietty myös pankista laina- ja tilitodistuksen. Kumma juttu, että olen edelleen yksin? :)
- Kilttis.
rikas ja kaunis kirjoitti:
Rahoillaan ja omaisuudellaan rehentelevät ovat vastenmielisiä. Kun haetaan naista merenrantahuvilaan tai purjehdusseuraksi upealle paatille, jäävät mun puolesta ihan rauhaan. Samoin ne, joilla on tietty paikka tietynlaiselle naiselle ja sitä omaa joustoa ei pätkääkään. Oletetaan toisen hyppäävän hänelle tehtyyn muottiin ja istuvan siihen kitisemättä. Rahalla on merkitystä sikäli, että mä en ala ketään elättämään enkä hoivaamaan, omilla tolpilla pitää seisoa. Ajattelinkin pyytää seuravaksi luottotiedot, terveystodistuksen ja rikosrekisteriotteen ja tietty myös pankista laina- ja tilitodistuksen. Kumma juttu, että olen edelleen yksin? :)
Naisen voi ostaa kuten minkä tahansa tavaran. Kyllä jos miehellä on kesämökki ja ferrari niin naisen pöksyt kostuu heti vaikka mies olisi kuinka kus.sipää jännämies muuten.
- Kruisailija miäs
Kilttis. kirjoitti:
Naisen voi ostaa kuten minkä tahansa tavaran. Kyllä jos miehellä on kesämökki ja ferrari niin naisen pöksyt kostuu heti vaikka mies olisi kuinka kus.sipää jännämies muuten.
Tuo on totta. Ajan itse ihan perus mallin henkilöautolla mutta kaveri lainasi kerran viikonlopuksi mulle yhtä (hänellä on siis useita harraste autoja) oikein viimeisen päälle tuunattua vuoden 2010 ford mustangia jossa muistaakseni 450hv. Auto on todella huomiota herättävä valoineen vanteineen ja metalli väreineen sekä vauhti raitoineen. Oli muuten kesällä sillä kruisaillessani tampereella kysyntää. Tein tarkoituksella sitä että ajoin johonkin kahvilan edustalle sen parkkiin ja menin hörppäämään kupillisen tai sitten terassin eteen ja kävin istumassa parituntisen tuopin äärellä niin johan kävi emännät kuumana. Myös ukkoja sai potkia auton kimpusta syrjemmälle mut se naisten huomio huhhuh....Kumpanakin päivänä sain auton avustuksella muijan kyytiin ja tapahtui siinä muutakin;) Omalla autollani en herätä mitään huomiota. Joten totuus on se että jos on jotain millä leveillä niin kyllä naiset kiinnostuu. Kaveri on luvannut lainata tuota kiesiä tai jotain muuta ensi kesänäkin.
Voi olla et lainaan hänen Hummeria joka on kaikilla mausteilla niin ulkoa kuin sisältäkin ensi kesänä saa nähdä:) - tottamooses!
Kruisailija miäs kirjoitti:
Tuo on totta. Ajan itse ihan perus mallin henkilöautolla mutta kaveri lainasi kerran viikonlopuksi mulle yhtä (hänellä on siis useita harraste autoja) oikein viimeisen päälle tuunattua vuoden 2010 ford mustangia jossa muistaakseni 450hv. Auto on todella huomiota herättävä valoineen vanteineen ja metalli väreineen sekä vauhti raitoineen. Oli muuten kesällä sillä kruisaillessani tampereella kysyntää. Tein tarkoituksella sitä että ajoin johonkin kahvilan edustalle sen parkkiin ja menin hörppäämään kupillisen tai sitten terassin eteen ja kävin istumassa parituntisen tuopin äärellä niin johan kävi emännät kuumana. Myös ukkoja sai potkia auton kimpusta syrjemmälle mut se naisten huomio huhhuh....Kumpanakin päivänä sain auton avustuksella muijan kyytiin ja tapahtui siinä muutakin;) Omalla autollani en herätä mitään huomiota. Joten totuus on se että jos on jotain millä leveillä niin kyllä naiset kiinnostuu. Kaveri on luvannut lainata tuota kiesiä tai jotain muuta ensi kesänäkin.
Voi olla et lainaan hänen Hummeria joka on kaikilla mausteilla niin ulkoa kuin sisältäkin ensi kesänä saa nähdä:)Tuli tuosta autojutusta mieleen.
Nussin yhtä sairaanhoitajaoppilasta yhtenä vuotena ja tämä nuori neitonen kertoi toisesta vanhemmasta miehestä, joka oli käyttänyt häntä selvästi myös panopuunaan. Tyttö oli aivan otettu, kun oli päässyt ajamaan punaista ferraaria, jossa oli aivan kaikki maailman ihmeet. Tyttö oli täysin statussymboolien perään. Kun sellaisia löytyi, niin kyllä jalkojen väliin pääsi heti.
Ihan vain esimerkkinä. Itsekin ajan vähän paremmalla autolla ja kyllä aika moni kyydissä ollut neito on kysynyt: miten sulla on varaa tähän? Ovat kaikki päässeet kokeilemaan takapenkkiä... :) - kulttis
Kilttis. kirjoitti:
Miestäkin voi ostaa kuten minkä tahansa tavaran. Hyvännäköinen perse tissit naama niin kulli pystyssä heti vaikka nainen olisi kuinka jakorasi.
- joulupukilta
tottamooses! kirjoitti:
Tuli tuosta autojutusta mieleen.
Nussin yhtä sairaanhoitajaoppilasta yhtenä vuotena ja tämä nuori neitonen kertoi toisesta vanhemmasta miehestä, joka oli käyttänyt häntä selvästi myös panopuunaan. Tyttö oli aivan otettu, kun oli päässyt ajamaan punaista ferraaria, jossa oli aivan kaikki maailman ihmeet. Tyttö oli täysin statussymboolien perään. Kun sellaisia löytyi, niin kyllä jalkojen väliin pääsi heti.
Ihan vain esimerkkinä. Itsekin ajan vähän paremmalla autolla ja kyllä aika moni kyydissä ollut neito on kysynyt: miten sulla on varaa tähän? Ovat kaikki päässeet kokeilemaan takapenkkiä... :)Mitä ihmeellistä jos kysyy miten sul on varaa tähän? Kuvitteletko että autoja saa kaupasta ilmaiseksi :) mä en viitsi edes kysyä...kuinka persauki olet autolainasta, eipäs kiinnosta.
- hohhoijaaaa
Voi olla et lainaan hänen Hummeria joka on kaikilla mausteilla niin ulkoa kuin sisältäkin ensi kesänä saa nähdä:)Mulla oli nuorena kaveri, jolle oli tosi tärkeetä, mikä oli treffikaverin status, auto ja ammatti. Itselleni ei tuolla ole koskaan ollut mitään merkitystä. Raha on sitä varten, että saa katon pään päälle ja ruokaa pöytään. Mut meitä naisiakin on moneksi. Kaverilla on nykyään miljoona omaisuus yhdessä miehensä kanssa. Itselläni on ihan normaali pankin omistama asunto ja työ, josta saa kerran kuussa palkan. Molemmat on elämässään ihan onnellisia ja tyytyväisiä ja löytänyt omanlaisensa kumppanin.
- Kontrasti kiinnostaa
kulttis kirjoitti:
Miestäkin voi ostaa kuten minkä tahansa tavaran. Hyvännäköinen perse tissit naama niin kulli pystyssä heti vaikka nainen olisi kuinka jakorasi.
Olishan se mukava kerran kokeilla tuollaistakin naista. Ettei tarvitsisi sitä variksenpelättimen löysää tavaraa yrittää höylätä siloin harvoin kun edes sitä saa (sain muuten viimeksi noin vuonna 2008. Yhden kerran...).
- ölkjhgfm
Voi olla et lainaan hänen Hummeria joka on kaikilla mausteilla niin ulkoa kuin sisältäkin ensi kesänä saa nähdä:)naiset on rahan perässä juoksevia huoria kaikki
- dvhwjd
Kontrasti kiinnostaa kirjoitti:
Olishan se mukava kerran kokeilla tuollaistakin naista. Ettei tarvitsisi sitä variksenpelättimen löysää tavaraa yrittää höylätä siloin harvoin kun edes sitä saa (sain muuten viimeksi noin vuonna 2008. Yhden kerran...).
ei ihme ettet saa kun juttus tollasia.
- Anonyymi
hohhoijaaaa kirjoitti:
Mulla oli nuorena kaveri, jolle oli tosi tärkeetä, mikä oli treffikaverin status, auto ja ammatti. Itselleni ei tuolla ole koskaan ollut mitään merkitystä. Raha on sitä varten, että saa katon pään päälle ja ruokaa pöytään. Mut meitä naisiakin on moneksi. Kaverilla on nykyään miljoona omaisuus yhdessä miehensä kanssa. Itselläni on ihan normaali pankin omistama asunto ja työ, josta saa kerran kuussa palkan. Molemmat on elämässään ihan onnellisia ja tyytyväisiä ja löytänyt omanlaisensa kumppanin.
Ja paskanmarjat.
- Anonyymi
ölkjhgfm kirjoitti:
naiset on rahan perässä juoksevia huoria kaikki
Totta
- anna-kaarina
naiset etsii osaavia miehiä. Ei ole kysymysyn näösä Tässä tule ero miehen ja naisen välillä, jostain syystä mies on voimakkaampi En halua ukkelia joka e voi siirtää pöytää tai kaappia.
- Vakkakantensavalitse
Mitäpä tästä opimme: jos etsii tosi rakkautta kannattaa liikkua vanhalla vaatimattomalla autolla ja esittää tavista. Kyllä se oikea rakkaus löytyy jos on edes kärsivällisyyttä etsiä sitä. Oma luonnehan sen ratkaisee.
Jos kärsivällisyys loppuu ja haluaa naisen heti käyttää sitten pillumagneettiautoa ja muita härpäkkeitä, silloin saa sitä mitä tilaa.
Jos ei halua luopua hetkeksikään ökyautostaan kannattaa etsiä naista yhtä varakkaista kuin itse on tosi rakkautta etsiessään. Toisaalta mitä väliä sillä on jos joku hyötyy siitä mitä sinulla on jos yleensä on yhtään mitään annettavaksi.
Jos köyhimys lainaa kaverin upeaa autoa vain naista saadakseen on kyllä vielä pienemmät munat kuin sellaisella joka omistaa tuon auton ja myöskin metsästää naisia auton avulla.
Yhtäkaikki ne joita tämä asia kirpaisee ovat liian sidoksissa mammonaan on sitä tai ei ole. - rikas rakas
Kyllä minuakin kiinnostaisi enemmän rikas nainen kuin köyhä, pakko myöntää.
- 57k5e7
Kolme kertaa koko vuoden aikana? :D
Dicaprio taisi viedä yli 20 huippumallia sviitilleen yhden illan aikana eikä se netissä vouhota kuinka naiset on rahan perään.
Itsehän sinä päätät miten rahasi käytät joten turhaa ruikutat.- Paavalix
Olen ruma ja köyhä mies ja etsin kaunista ja rikasta naista. Mitä vikaa??
- Anonyymi
Paavalix kirjoitti:
Olen ruma ja köyhä mies ja etsin kaunista ja rikasta naista. Mitä vikaa??
Ei mitään. Saat etsiä mitä haluat.
- Mitä opimimme tästä
Laittakaa vain miehet tulot reilusti yläkanttiin ja sitten kun on saatu P*****! niin voi kertoa totuuuden että onkin vain köyhä ja työtön ja ferrarikin oli vain kaverilta lainassa. Siitä ne akat oppii:)
- mentori
tämän ketjun aloitus on täysin totta ja tuon totuuden julki sanominen ärsyttää naisia, koska paljastaa juuri tuon useimpien naisten inhottavan käyttäytymismallin. Naiset on miesten rahojen perään, vaikka mitä selittelisivät.
Arvaa, mikä yhdistää niitä miehiä, jotka toistelevat tuota "totuuttaan".
Se, että he pysyvät vuodesta toiseen nettideiteissä ja -keskusteluissa jankuttamassa sitä. Sillä aikaa normaalilla elämänasenteella varustetut miehet pariutuvat ja perustavat perheitä kaltaistensa naisten kanssa.- mentori
"ja -keskusteluissa"
No mitä SÄ täällä sitten teet?!!!! :D
jos täällä jakuttaa vaan epänormaalit tapaukset... - S24.n femakot ry
helkakin vuosia täällä palstoilla roikkunut ja näkee vain vikaa miehissä. Onhan se ikävää kun teidän omilla femakko sivuilla pyörii myös miehiä valittamassa.
S24.n femakot ry kirjoitti:
helkakin vuosia täällä palstoilla roikkunut ja näkee vain vikaa miehissä. Onhan se ikävää kun teidän omilla femakko sivuilla pyörii myös miehiä valittamassa.
Päinvastoin, minä jos kuka olen aina pitänyt suomalaisten miesten puolta. Suurimmassa osassa heistä ei ole mitään vikaa.
Sitä en ymmärrä, että uskovatko jotkut todella saavuttavansa aikaan jotain muutosta jankuttamalla tällä palstalla naisten nettideittikäyttäytymisestä. Eivät ne naiset edelleenkään vastaa, vaikka aiheesta tehtäisiin triljoona avausta tälle palstalle. Eivät ne lakkaa valitsemasta kumppaniaan oman makunsa (ulkonäkö-, harrastukset ym) mukaisesti, vaikka täällä avattaisiin päivittäin kymmenen eri ketjua naisten nirsoudesta. Jne.
Mahtuuhan tähän maailmaan valitusta, mutta valittamalla mikään ei muutu.- mentori
helka kirjoitti:
Päinvastoin, minä jos kuka olen aina pitänyt suomalaisten miesten puolta. Suurimmassa osassa heistä ei ole mitään vikaa.
Sitä en ymmärrä, että uskovatko jotkut todella saavuttavansa aikaan jotain muutosta jankuttamalla tällä palstalla naisten nettideittikäyttäytymisestä. Eivät ne naiset edelleenkään vastaa, vaikka aiheesta tehtäisiin triljoona avausta tälle palstalle. Eivät ne lakkaa valitsemasta kumppaniaan oman makunsa (ulkonäkö-, harrastukset ym) mukaisesti, vaikka täällä avattaisiin päivittäin kymmenen eri ketjua naisten nirsoudesta. Jne.
Mahtuuhan tähän maailmaan valitusta, mutta valittamalla mikään ei muutu.no ei tuo sunkaan ymmärtämättömyytesi julkituominen mitään muuta. Kyllä näistä asioista saa puhua, vaikka ne "jankuttamiset" ei mitään muuttaisi.
Vai saako ainoa mielipide olla vain femakot ry;n jäsenillä?
- life_is1
Sitä saa, mitä tilaa. Jos tekee selväksi heti kättelyssä, että rahaa on, kiinnostuneet ovat pääsääsntöisesti rahan perässä olevia naisia. Jos laittaa uimapukumallin/vähäpukeisen kuvan itsestään, saa peräänsä miehet, joita kiinnostaa seksi. On jokaisen oma valinta, milla tavalla itsensä esittelee: mutta pitää huomioida, että se mitä tuo esille, kiinnostaa juuri tietynlaisia tyyppejä. Perinteisesti em ääripäät eivät lähtökohtaisesti kiinnosta mukavia, sympaattisia ja fiksuja henkilöitä kummankaan osapuolen kohdalla, eivätkä he katso, että raha kompensoi typerää/rumaa miestä, eikä kauneus kompensoi moukkamaista/typerää naisolemusta muutoin.
- Anonyymi
Miehiäkin kiinnostavan tämä kovasti.
- Anonyymi
Olisikohan syynä sinun oma naismakusi. Sinä tykkäät ahneidta ja pintapuolisesti naisista ja sitten järkytyt kun he ovat ahneita ja pintapuolisia.
- Anonyymi
Mä oon huomannut naisena että mikäli mies huomaa ettei mua kiinnosta ulkonäkönsä, hän yrittää leveillä rahoillaan (en tiiä onko sitä vai esittääkö vain). Kun sekään ei auta menee monella sormi suuhun... mitä muuta sisältöä voisi tarjota? Sitten vasta homma menee minun mielestäni kiinnostavaksi. En pidä pahana tällaista statuksensa esittelyä, älkää käsittäkö väärin. Näen selvemmin kuinka kiinnostunut mies on, jos ulkonäkö, machoilu tai rahat eivät toimi.. vieläkö hän jaksaa yrittää ja MITÄ hän sitten yrittää :)
- Anonyymi
Sama kokemus myös minulla. Jollen kiinnostu, vaikka mues on omasta miekestään upea ilmestys, niin alkaa rahoilla leveily. Jos taas mies kokee, ettei hänen ulkonäkönsä riitä, niin rahoilla leveily alkaa välittömästi. Sen jälkeen kun sekään ei toimi, ei mies yleensä tiedä lankaan mitä tehdä ja ikävä kyllä se johtaa usein huonoon käytökseen, nimittelyyn, riehumiseen jne.
Ja kyllä, tuo on oikein hyvä karsinta siihen onko miehestä oikeasti mihinkään.
- Anonyymi
Kuka kiinnostuu ja kuka ei. Itselleni suuri varallisuus on asia, joka vähentää kiinnostustani. Ei siksi, että varallisuus itsessään olisi negatiivista vaan siksi, että hyvin varakkaat ihmiset ovat suurella todennäköisyydellä liian erilaisia kuin itse olen. Kaltaiseni keskitien kulkijat ovat ihan hyvinntoimeen tulevissakin vähän harvinaisempia ja ultravarakkaissa hyvin harvinaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1429211Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3186998Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1016000- 1523900
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.873315Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.343291- 1802657
Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu632277On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171856- 321498