Etsinnässä olisi OIKEASTI hyvä valokuvaaja hääkuvausta varten. Ehdotuksia/suosituksia siis kaipaillaan, kiitos!
Paras valokuvaaja Kemi-Tornio alueelta?
15
1877
Vastaukset
- Sulho4
http://www.valokuvausta.fi/#!galleria
- Voitonpoika
http://www.keminkuvaamo.com
Sai jopa meikäläisestäkin edutuskelpoiset kuvat - laurrrra
Kiitos neuvoista. Oon tosta Kemin kuvaamosta kuullu sen verran, että ois vissin kalleimpia valokuvaamoja Kemissä..
- Kauno Koodi
Jos haluat hyvän kuvaajan, niin mene kemin facebook sivuille. sieltä löytyy monta.
Ja luulempa et selviät halvemmallakin? - Nainut.
"Kiitos neuvoista. Oon tosta Kemin kuvaamosta kuullu sen verran, että ois vissin kalleimpia valokuvaamoja Kemissä."
Tahtoo olla niin, että hyvää ei saa halvalla. Toisaalta ei hinnoilla niin paljon eroa ole, että siihen kannattais takertua. Useimmat menevät naimisiin vain kerran tai pari koko elämänsä aikana, jolloin hyvästä kuvasta voi maksaakin. Jos kuvaus tuntuu kuitenkin liian kalliilta, et kovin paljon anna arvoa uudelle liitollekaan. - KuvatonRouva
Hintatasosta en osaa sano, mutta ehdottomasti hyvä ja ammattitaitoinen kuvaaja Ahonen on. Me emme tienneet Ahosesta omien häidemme aikaan, joten menimme Filmikulmaan ja voi niitä kuvia...monet itkut olen kuvien kanssa itkenyt. Näkeehän sen Filmkulman ikkunastakin, samalla kaavalla joka ikinen kuva otettu. Se liike on pysähtynyt 80-lukuun. Panostakaa oikeasti kuviin, kun kyse on noinkin tärkeästä kuin hääjuhla.
- ...
Filmikulma on paras paikka kemissä0
- aatteleppa ite
Mie voin ottaa mun halpis kännykkäkameralla. 25 eur / tunti.
- Nainut.
"Etsinnässä olisi OIKEASTI hyvä valokuvaaja hääkuvausta varten. "
No voi pyhä Sylvi. Kuinka monta vuotta olet etsinyt sitä hääkuvaajaa. Oletko maltanut pidättäytyä esiaviollisista suhteista? Soita Kemin Kuvaamoon, siellä on vuosikymmenien kokemus kaikenlaisista kuvauksista. Ovat kuvanneet jo 50-luvulla. Ei hääkuvaus ole sen kummempaa kuin muukaan henkilökuvaus. - Kuvaava
Moikka! Jos vielä etsit kuvaajaa, laita viesti: [email protected]. Kiitos!
- Anonyymi
Nina Susi ehdottomasti
- Anonyymi
Ehottomasti Filmikulmaan ! Monet hyvät kuvat saatu vuosien varrella :)
- Anonyymi
Hääkuvaaja,voi herran pöksyt.suksi suolle.
- Anonyymi
Taito Linssi liekö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760