Status Quo'ta

Hannuzchka

Ei kukaan, joka sattuu omistamaan, olisi halukas myymään Status Quon "Riffs" albumia. Ja CD:nä.
Toivon tarjouksia - sattuu oleen ainoo albumi, joka minulta k.o. artistilta enää puuttuu.
Kiitos.

10

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ana

      Tota kandee käydä ohimennen jossai pienes osto-myyntiliikkees (esim. Musichunter Helsingissä) ja kysellä. Jos ei mistää suomesta saa hankittua, niin sitte vaikka tilaa ulkomailta :P perhana et on hyvä bändi

      • ana

        et ei kukaa varmaa haluu luopuu omastaan jos ks. albumin omistaa


      • Hannuzchka

        JES! On siis tosiskin stydi ja tyylikäs bändi! Harva artisti osaa samanlailla yhdistää 500 hirvisen svengin ja melodisuuden rock'n rollissa kuin nämä herrasmiehet. Ja.....40 vuotta! ja aina vain jyrää ja tuntuu, että taso vain nousee. Ei tule moni perässä, ei!
        Jeps, kukapa luopuisi.


      • rossi

        Status Quon kulta-aika ajoittuu 70-luvulle ja 80-luvun alkuun.
        Viisi viimeisintä levyä on aika uuvuttavaa ränttätänttää.
        Parhaiksi levyiksi jäivät "Hello" ja "Piledriver".
        Toki sen jälkeenkin on muutamalle albumille eksynyt helmiä, mutta aika harvakseltaan.
        Livenä olen Quon nähnyt monet kerrat, ja aina on toiminut!
        Viimeksi kulttuuritalolla, muistaakseni 1998


      • Vehkala
        rossi kirjoitti:

        Status Quon kulta-aika ajoittuu 70-luvulle ja 80-luvun alkuun.
        Viisi viimeisintä levyä on aika uuvuttavaa ränttätänttää.
        Parhaiksi levyiksi jäivät "Hello" ja "Piledriver".
        Toki sen jälkeenkin on muutamalle albumille eksynyt helmiä, mutta aika harvakseltaan.
        Livenä olen Quon nähnyt monet kerrat, ja aina on toiminut!
        Viimeksi kulttuuritalolla, muistaakseni 1998

        No niin kaikki Quo-fanit, liittykää yhteen!
        Porukalla Kainuuseen ja Vuokatin Katinkultaan 9.6. Tehdään pahvista kitarat ja rokataan!


    • Backwater

      Osoitteesta www.cdon.com löytyy laaja valikoima Status Quota, myös tämä "Riffs". On nopeet ja luotettavat toimitukset, eikä hintakaan hirvitä.

    • t110

      kokeileppas amazon co uk ,sieltä tilasin riffin cdn kera,cdonissa on pelkkä cdee myynnissä.oletko aikonut liittyä statuksen fanklubiin sieltä saat kerholehden ja voit tilaa uusimmat raret status lätyt ja cdeet

      • t110

        siis tarkoitus oli sanoo,cd dvd


      • Hannuzchka

        Heps! Jos satut näkeen tän viestin niin voisitko (tai joku muu) infota mistä löytäisin osoitteen fan clubiin?


    • Hannuzchka

      Jupelis, ei muuta kuin kiitosta kaikille, jotka ovat vastanneet ja tiedoista. Kyllähän SQ fanit on selvästi solidaarista porukkaa. Ton cdcomin tiiän, mutta ainahan köyhä yrittääs halavemmalla päästä:) Hmmm, toi fan-club oli aika kliffa ajatus, jään funtsiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe