epäreilua koko rasismia!

tuohtunuttäti

Olen 22 vuotias nainen, 172cm ja 55kg, hoikka ja urheilullinen. Minulla on ihana mies jota haluaisin joskus piristää seksikkäillä alusvaatteilla, mutta kun niitä ei ole!

Kuppikokoni on 70A tai 65B, monesti olen kiertäny kotikaupunkini kauppakeskuksen kaikki liikkeet (ei alusvaate) mutta sopivia rintaliivejä löytyy ehkä yhdestä viidestä kaupasta ja nekin on jotkut perus mustat ilman kuviota tai koristeita tai sitten lasten osastolta… PIENIRINTAISILLAKIN ON OIKEUS KÄYTTÄÄ SEKSIKKÄITÄ ALUSVAATTEITA!!! Alushousuja onneksi löytyy minun koossani.

4

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkkamaukasta

Henkkamaukasta pitäis löytyy?

Tiedän tuskasi. Vasta lapsenteon jälkeen olen päässyt kaupassa ihan aikuisten osastolle :D

• väärä kauppa

No miks et sitten mene alusvaateliikkeeseen, niin pääset ongelmastasi?

• järki käteen

Netissä on helpointa hankkia seksikkäitä alusvaatteita, ja pystyt palauttamaan ja saada rahat takaisin jos ei sovi.

• -mathilde-

Olen kokorasismista samaa mieltä. Oma kokoni on sama ympärys, mutta iso kuppi. Ei tahdo löytyä yhtään liivejä mistään.

Jos etsit edullisempia vaihtoehtoja sitten katsele vaikka englantilaisesta nettikaupasta www.figleaves.fi

Brittikokosi on noin 32A, ja liivejä löytyy montaa sataa. Tuossa nettikaupassa on siis kalliita merkkejä kuten Stella MacCartney ja noita ym. merkkejä, mutta myös edullisia kuten Figleavesin omia tuotteita.

Ranskalaiset merkit ovat yleensä hyviä löytyy edullisempaa merkkiä Princesse TamTam sekä kalliimpia kuten Aubade, Lise Charmel, Epure, Antinéa, yms. Joten ulkomailla matkustellessa kannattaa katsella noita. Suomessa liiviliikkeistä voi löytyä jotakin noista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe