epäreilua koko rasismia!

tuohtunuttäti

Olen 22 vuotias nainen, 172cm ja 55kg, hoikka ja urheilullinen. Minulla on ihana mies jota haluaisin joskus piristää seksikkäillä alusvaatteilla, mutta kun niitä ei ole!

Kuppikokoni on 70A tai 65B, monesti olen kiertäny kotikaupunkini kauppakeskuksen kaikki liikkeet (ei alusvaate) mutta sopivia rintaliivejä löytyy ehkä yhdestä viidestä kaupasta ja nekin on jotkut perus mustat ilman kuviota tai koristeita tai sitten lasten osastolta… PIENIRINTAISILLAKIN ON OIKEUS KÄYTTÄÄ SEKSIKKÄITÄ ALUSVAATTEITA!!! Alushousuja onneksi löytyy minun koossani.

4

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkkamaukasta

Henkkamaukasta pitäis löytyy?

Tiedän tuskasi. Vasta lapsenteon jälkeen olen päässyt kaupassa ihan aikuisten osastolle :D

• väärä kauppa

No miks et sitten mene alusvaateliikkeeseen, niin pääset ongelmastasi?

• järki käteen

Netissä on helpointa hankkia seksikkäitä alusvaatteita, ja pystyt palauttamaan ja saada rahat takaisin jos ei sovi.

• -mathilde-

Olen kokorasismista samaa mieltä. Oma kokoni on sama ympärys, mutta iso kuppi. Ei tahdo löytyä yhtään liivejä mistään.

Jos etsit edullisempia vaihtoehtoja sitten katsele vaikka englantilaisesta nettikaupasta www.figleaves.fi

Brittikokosi on noin 32A, ja liivejä löytyy montaa sataa. Tuossa nettikaupassa on siis kalliita merkkejä kuten Stella MacCartney ja noita ym. merkkejä, mutta myös edullisia kuten Figleavesin omia tuotteita.

Ranskalaiset merkit ovat yleensä hyviä löytyy edullisempaa merkkiä Princesse TamTam sekä kalliimpia kuten Aubade, Lise Charmel, Epure, Antinéa, yms. Joten ulkomailla matkustellessa kannattaa katsella noita. Suomessa liiviliikkeistä voi löytyä jotakin noista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe