Heippa!
Olen viime vuoden lopussa 16 vuotta täyttänyt pirteä, ahkera ja iloinen tyttö satakunnasta, Porista . Opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Ruumiillinen työ onnistuu kanssa. Minulla ei ole juurikaan työkokemusta, mutta tuttujen lapsia olen käynyt hoitamassa, ala-asteen ykkösluokkalaisia olen ollut vahtimassa ja olin ns. ''apuopettajana'' tetissä ja eläintarvikeliikkeessä olen ollut myös tetissä yläasteella.
Jos jollain sattuisi olemaan töitä- tai jonkinlaista ehdotusta mihin voisi hakea niin vastailkaa tähän viestiin.
Kesätyöt Satakunnassa 2015
Epätoivoinenetsijä
1
114
Vastaukset
- kunnontyöntekijä
Marssi työkkäriin ja kysy sieltä sanssikorttia (neuvovat siel kyl tarkemmin tuosta) josko sillä sitten saisit kaupungilta duunin. julkisella sektorilla ku tykätään kovasti noista tuetuista työläisistä. Opintojasi silmälläpitäen olisi omakin etusi että ko.työ olisi opintojasi vastaavaa ja tuo sanssikortti takaisi sen että saat kunnon palkan työstäsi eikä sua huijata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043