Heippa!
Olen viime vuoden lopussa 16 vuotta täyttänyt pirteä, ahkera ja iloinen tyttö satakunnasta, Porista . Opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Ruumiillinen työ onnistuu kanssa. Minulla ei ole juurikaan työkokemusta, mutta tuttujen lapsia olen käynyt hoitamassa, ala-asteen ykkösluokkalaisia olen ollut vahtimassa ja olin ns. ''apuopettajana'' tetissä ja eläintarvikeliikkeessä olen ollut myös tetissä yläasteella.
Jos jollain sattuisi olemaan töitä- tai jonkinlaista ehdotusta mihin voisi hakea niin vastailkaa tähän viestiin.
Kesätyöt Satakunnassa 2015
Epätoivoinenetsijä
1
155
Vastaukset
- kunnontyöntekijä
Marssi työkkäriin ja kysy sieltä sanssikorttia (neuvovat siel kyl tarkemmin tuosta) josko sillä sitten saisit kaupungilta duunin. julkisella sektorilla ku tykätään kovasti noista tuetuista työläisistä. Opintojasi silmälläpitäen olisi omakin etusi että ko.työ olisi opintojasi vastaavaa ja tuo sanssikortti takaisi sen että saat kunnon palkan työstäsi eikä sua huijata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321