Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

viestittely

oppia

Olen joku aika sitten törmännyt ilmiöön, kun tapaa treffipalstalla jonkun ja alkaa kirjoittelemaan. Niin yhtäkkiä se toinen ei vastaa viesteihin.
Voisko ihmiset olla sen verran fiksuja että laittaisivat jonkin pienen viestin, vaikka esim; on jo joku jonka kanssa kirjoittelen ja joka kiinnostaa tai ystävällisesti että kirjoituksemme vaikuttaa olevan eriplaneetoilta : ) Eiköhän jokainen fiksu nainen tekisi palveluksen ja hyvän mielen sille toiselle vaikka ei mitään romanssia tulisikaan : )

5

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Correct?

      Tähän tarvittaisiin nyt oppia sieltä äikäntunneilta.

      Jos kirjoittelet naisille kuten kirjoitat tänne, ei ihme että viestittely katkeaa ilman selityksiä. Fiksut ihmiset laittavat toki viestin jos lopettavat tarkoituksella. Mikäli antaa itsestään vähemmän fiksun kuvan heti aluksi, sitä viestiä ei ehkä tulekaan.

      Tähän peliin tarvitaan kaksi ja jonkinlaiset ainakin lähes yhteiset säännöt.

    • Termospullo mukaan

      Kyllä aikuisen ihmisen pitää kestää se, että ei tarvitse selitellä miksi kiinnostus loppuu.
      Itsellä kyllä lopahti siihen, kun jo ennen ekojakaan treffejä mies ilmoitti tähän tapaan..."molemmat varmaan maksaa omat kahvinsa, ettei tule kuluja"...
      Joo ja ei tullut kuluja. Minun olisi pitänyt ajaa 100km/sivu ja mitään kuluja ei siis olisi saanut tulla.Eipä silti olen yleensä aina maksanut omat kuluni eikä ole tapana maksattaa mitää toisella.

      Pitää miettiä mitä sille mahdolliselle treffi-kumppanille kirjoittaa...

    • ----------

      Ensinnäkin tuo ei mitenkään koske vain naisia. Miehet tekevät erittäin usein saman ja mielestäni erittäin tökerösti. Saattaa esimerkiksi olla, että olemme monta päivää viestitelleen ahkerasti kymmeniäkin viestejä päivässä ja sopimassa treffejä. Sitten ihan yllättäen miehestä ei kuulu enää mitään, eikä minulla ole mitään tietoa, että mitä tapahtui. Usein tilanne on niin yllättävä, että jos en olisi jo tottunut siihen, että miehet saattavat niin tehdä, niin kuvittelisin hänelle tapahtuneen jotain vakavaa.

      • Mulle ei viestejä ;(

        Yleensä vakavaa on silloin tapahtunutkin. Käry kävi, vaimo löysi viestit...


    • jaba1231

      Miehet sanoo et tavataan vaan ja mainostaa puh numeroa joka kuitenkin menee sitten jollekin ihan muulle henkilölle. Jos on pokkaa olla ja tavata joku miksi pitää valehdella. Ei ole kivaa kun jo kertaalleen pettynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1287
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1256
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe