Treffailu ahdistaa

Nainen Helsingis

Kävin tuossa joku aika sitten n. 10 treffeillä ja lähes kaikkia tapaamiani miehiä yhdisti seuraavat seikat:
-silmät tuikkii
-"kuola valu suusta"
-pakonomainen tarve alkaa hallita aikaani, pitäisi puhua kolme tuntia joka päivä puhelimessa tai armoton tekstaripommitus (ja sähköpostia myös)

Voitte arvata että tässä vaiheessa juoksen karkuun niin kovaa kun pääsen. Tämä tapahtuu siis ensimmäisten treffien jälkeen jotka on ollu juttelua 1-2 tuntia. Uskon että miehet ovat olleet atm tai max ktm koska ovat ihan oikeesti olleet sinkkuja.
Vähän harmittaa koska ajan kanssa oisin hyvinkin voinut ihastua ja tutustua mutta pakonomainen kontaktinsaanti aiheuttaa vain suurta ahdistusta.
Yhdistääkö teillä mikään tapaamianne miehiä/naisia?

32

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuullostaapa kummalliselta, et mies muka haluais puhua puhelimessa..Itselläni ei kyllä tuohon olisi mielenkiintoa. Yksikin sähkis päivässä on jo liikaa, koska eihän siinä ajassa mitään ehdi tapahtua. diipa daapa. Mieluummin niin, et muutama sähkis ja sitten tapaaminen. Kyllähän tuo jatkuva viestien naputtelu on lähinnä teinien hommaa ja aikuiset juttelee sitten ihan face to face tavatessaan.

      • Nainen Helsingis

        Se joka ois tunteja halunnu puhua oli joku vanhempi, tyyliin 38v tai jotain. Kyl mä iteki lähetän satoja tekstareita päivässä mut ku vieraalta alkaa tulla tekstarii niin se ahdistaa, varsinkin kun ne on sitä et mitä teet nyt koska nähään jne.
        Sinä siis lähetät vain sähköpostia? Aika hidasta kommunikointia sellainen kun en lue edes joka päivä sähköposteja. Sähköpostit on niin last season.


      • Anonyymi

        Mulla tuorein deitti,haluaa monta kertaa päivässä soitella. Mies hänkin. Aiemmat olleet ulkomaalaisia,ei suju suomi niin vain viestit ja tavatessa google kääntäjä😀Ei vielä ehkä ahdista tämä tuorein,perus suomi äijä,mutta saa nähä ajan myötä.


      • Nainen Helsingis kirjoitti:

        Se joka ois tunteja halunnu puhua oli joku vanhempi, tyyliin 38v tai jotain. Kyl mä iteki lähetän satoja tekstareita päivässä mut ku vieraalta alkaa tulla tekstarii niin se ahdistaa, varsinkin kun ne on sitä et mitä teet nyt koska nähään jne.
        Sinä siis lähetät vain sähköpostia? Aika hidasta kommunikointia sellainen kun en lue edes joka päivä sähköposteja. Sähköpostit on niin last season.

        Satoja päivässä?
        Huh huh. Mä lähetän korkeintaan kymmeniä vuodessa. Sekin vähän yläkanttiin laskettuna.


    • Hämillään

      Millainen nainen käyttää tällaisia juttuja kuin "miehet ovat olleet atm tai max ktm"?

      Millaiset miehet puhuvat tunteja puhelimessa ellei nainen juuri halua välttämättä (en ole tuntenut ketään joka tahtoisi puhua?)

      Monestako miehestä tässä puhutaan? 1-2?

      Se silmien tuikkiminen on sitä "pilkettä silmäkulmassa" joka kaiketi on se nykyinen ennakko-odotus koska muuten jos menet ihan normaalina niin sinut juuri tuomitaan joko masentuneeksi, epäkiinnostuneeksi tai sitten vain "ei ne kemiat herää" tapaukseksi.

      Miehen pitää yleensä mennä armoton tsemppi päällä treffeille koska se toinen vaihtoehto on sitten sellainen arkitylsätapaaminen joka ei yhdellekään naiselle nykyään riitä kun on kaikkien pelimiesten kanssa oltu jo treffeillä ja perään jääty haikailemaan.

      Sen takia monia mies sortuu yliyrittämiseen.
      Mutta nuo mainitsemasi jutut tekstaripommista ja pitkistä puheluista ovat sellaista tavaraa joka viittaa kyllä ettei kertomasi ole kovinkaan totta.

      Omalla kohdalla ongelma on se etten syty helposti treffeille ja oikeastaan joskus olisi hyvä että jännittäisi koska yksinkertaisesti sytyn naisita hitaasti ja oikeastaan kukaan ei tee välittömästi sellaista vaikutusta.

      Mikä johtaa sitten siihen että jos olen naisen tavannut jossain muualla ja tuntenut niin treffeillä vastassani on uusi tilanne jossa jännitän ja varmaankin mokaan kaiken.
      Jos taas tapaan naisen jossakin muualla niin en saa itsestäni tarpeeksi irti niillä treffeillä ja käytännössä vaika treffit menisivät ok niin nainen toteaa että ei ole tarvetta enemmälle.

      Ainut asia joka yhdistää "tapailemiani" naisia on kaiketi minä eli se joka ne hommat tavalla tai toisella ryssii.

      Joten esimerkiksi tänä vuonna pitäydyn olemaan yksin. Turha harraste.

      • Nainen Helsingis

        Tuskin ne miehet sinulle soittelee. Kuten tuossa mainitsin oli joku vanhempi mies kun halusi puhua tunteja puhelimessa. Mutta voi voi, kyllä ne nuoremmatkin soittaa soittaa soittaa...paljon. ja tekstaa.


      • Nainen Helsingis

        Ne treffit on siis menny ihan ok ja olen jopa pikkusen ihastunut treffien aikana moneen. Ongelma onkin se mitä niiden jälkeen tapahtuu eli tuntuu että kun minuun on saatu yhteys niin kynsin hampain pitää koittaa varmistaa ettei vaan minulle jää omaa vapaa-aikaa.


      • Hämillään
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Tuskin ne miehet sinulle soittelee. Kuten tuossa mainitsin oli joku vanhempi mies kun halusi puhua tunteja puhelimessa. Mutta voi voi, kyllä ne nuoremmatkin soittaa soittaa soittaa...paljon. ja tekstaa.

        Tunnen varmasti enemmän miehiä kuin sinä koska olen mies :D

        Kuulostaa ihan läpältä.


      • Hämillään
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Ne treffit on siis menny ihan ok ja olen jopa pikkusen ihastunut treffien aikana moneen. Ongelma onkin se mitä niiden jälkeen tapahtuu eli tuntuu että kun minuun on saatu yhteys niin kynsin hampain pitää koittaa varmistaa ettei vaan minulle jää omaa vapaa-aikaa.

        Kuulostaa joltain epämääräisiltä ulkomaalaisilta tai setämiehiltä.

        Valitse seurasi paremmin jatkossa ja yritä ihastua normaali tervejärkisiin miehiin, jos vain mahdollista.

        Uskomatonta koska minun kaikkien kokemusten mukaan naiset ovat niitä jotka vaativat miehen huomiota jatkuvasti ja vahtivat miehiä tekstareilla yms. Kun taas toisin päin kyseessä on vain tietyt harvinaiset epätoivoiset tapaukset.


      • Nainen Helsingis
        Hämillään kirjoitti:

        Tunnen varmasti enemmän miehiä kuin sinä koska olen mies :D

        Kuulostaa ihan läpältä.

        Ehkäpä ne miehet sinun kuullen ei pommita naisia. Ihme ininää. Sinulla ei ole sekuntiakaan kokemusta naisena olemisesta ja kuvittelet tietäväsi miten miehet käyttäytyy treffien jälkeen.


      • Nainen Helsingis
        Hämillään kirjoitti:

        Kuulostaa joltain epämääräisiltä ulkomaalaisilta tai setämiehiltä.

        Valitse seurasi paremmin jatkossa ja yritä ihastua normaali tervejärkisiin miehiin, jos vain mahdollista.

        Uskomatonta koska minun kaikkien kokemusten mukaan naiset ovat niitä jotka vaativat miehen huomiota jatkuvasti ja vahtivat miehiä tekstareilla yms. Kun taas toisin päin kyseessä on vain tietyt harvinaiset epätoivoiset tapaukset.

        Ihan suomalaisia jokainen ollut ja ikähaarukka n. 19-27v.


      • Hämillään
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Ehkäpä ne miehet sinun kuullen ei pommita naisia. Ihme ininää. Sinulla ei ole sekuntiakaan kokemusta naisena olemisesta ja kuvittelet tietäväsi miten miehet käyttäytyy treffien jälkeen.

        Miehillähän on sellainen asia kuin suu. Siellä on kieli. Sitten voi muodostaa sanoja.
        Vähän samalla tavoin kuin sinun kanssasi niin miehet puhuvat toisilleen treffikokemuksistaan. :D

        Tuo "ihme ininää" meni sen verran provoilun puolelle nyt että on pakko olettaa että ole trolli.


      • Hämillään
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Ihan suomalaisia jokainen ollut ja ikähaarukka n. 19-27v.

        En usko sanaakaan enää mitä puhut.


    • ggdfgdgfdgf

      Veikkaan, että tämä on provo tai sitten olet tapaillut mamuja. Kolme tuntia pitäisi siis joka päivä olla puhelimessa? :D Eihän at-miehet edes uskalla olla puhelimessa, kun ei vielä tunne kunnolla naista.

      • Kiltti atm

        Kävit 10 treffeillä joista vähintään 9 oli komeita ytm jännämies panomiehiä. Yks oli tavis, mukava joka ei ahdistellut sinua joten hylkäsit sen miehen heti. Tuo todistaa että nainen saa treffejä ihan nin paljon kuin haluaa ja just ne ytm närsisti jännämiehet pääsee treffeille jotka haluaa hallita naisen aikaa ja elämää.
        Itse voisin soittaa naiselle 1-2 minsan puhelun kerran tai pari viikossa ja pyytää kahville tai pyytää tunnin lenkille. Ne puhelut maksaa ja en halua vaivalla säästämiäni rahoja tuhlata siihen että puhuisin naisen kanssa puhelimessa monta tuntia. Mutta ei tälläiset kunnolliset pääse edes treffeille koska naiset puhelee ahdistelijoittensa kanssa 3 tuntia joka päivä.


      • Nainen Helsingis
        Kiltti atm kirjoitti:

        Kävit 10 treffeillä joista vähintään 9 oli komeita ytm jännämies panomiehiä. Yks oli tavis, mukava joka ei ahdistellut sinua joten hylkäsit sen miehen heti. Tuo todistaa että nainen saa treffejä ihan nin paljon kuin haluaa ja just ne ytm närsisti jännämiehet pääsee treffeille jotka haluaa hallita naisen aikaa ja elämää.
        Itse voisin soittaa naiselle 1-2 minsan puhelun kerran tai pari viikossa ja pyytää kahville tai pyytää tunnin lenkille. Ne puhelut maksaa ja en halua vaivalla säästämiäni rahoja tuhlata siihen että puhuisin naisen kanssa puhelimessa monta tuntia. Mutta ei tälläiset kunnolliset pääse edes treffeille koska naiset puhelee ahdistelijoittensa kanssa 3 tuntia joka päivä.

        En ole siis varma ovatko atm ktm vai ytm mutta kovin aktiivisia ja "seonneita" ensitreffien jälkeen. Ikäänkuin pelkäisivät menettävänsä minut ja niinhän siinä sitten on käynyt mutta eri syystä kuin luulevat.
        Minulla on ainakin liittymä missä voi rajattomasti lähettää tekstiviestejä ja puhuakin saa 4000 minuuttia että ei se nyt niin rahasta ole kiinni kuka viestii ja kelle viestii.


      • Hämillään
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        En ole siis varma ovatko atm ktm vai ytm mutta kovin aktiivisia ja "seonneita" ensitreffien jälkeen. Ikäänkuin pelkäisivät menettävänsä minut ja niinhän siinä sitten on käynyt mutta eri syystä kuin luulevat.
        Minulla on ainakin liittymä missä voi rajattomasti lähettää tekstiviestejä ja puhuakin saa 4000 minuuttia että ei se nyt niin rahasta ole kiinni kuka viestii ja kelle viestii.

        Joo, ihan perustrolli sieltä paljastui :D


      • gffgfgf
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        En ole siis varma ovatko atm ktm vai ytm mutta kovin aktiivisia ja "seonneita" ensitreffien jälkeen. Ikäänkuin pelkäisivät menettävänsä minut ja niinhän siinä sitten on käynyt mutta eri syystä kuin luulevat.
        Minulla on ainakin liittymä missä voi rajattomasti lähettää tekstiviestejä ja puhuakin saa 4000 minuuttia että ei se nyt niin rahasta ole kiinni kuka viestii ja kelle viestii.

        "Ikäänkuin pelkäisivät menettävänsä minut ja niinhän siinä sitten on käynyt mutta eri syystä kuin luulevat." Tai sitten vaan haluavat pimppaasi. Luet näitä miehiä ehkä vähän väärin. Ei AT-miehet käyttäydy yhtään tuolla tavoin! YT-miehiä ovat olleet, koska ytm uskaltaa heittäytyä ja hallita sinua.


    • Ikisinkku M

      Teidän naisten ongelma on siinä että me normaalit miehet pn heitetty jo rukkaset naulaan teidän osalta ja odotellaan vain että koskas te oikein itse alatte aktiivisiksi? tämän seurauksena siellä nettitreffeissä teille on vain
      a) pelureita, sinkkuja tai naimisissa
      b) ripustautuvia epätoivoisia
      c) juuri eronneita uusavuttomia kiireesti parisuhteeseen tahtovia


      Eipä käy kateeksi, siinähän treffailette.

      • Nainen Helsingis

        Luulen että nämä kaikki ovat olleet niitä epätoivoisia koska eivät ole olleet varattuja eivätkä ole kertoneen eronneensa äskettäin. Osa ei ollut seurustellut koskaan.


      • fdsdfsdsf
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Luulen että nämä kaikki ovat olleet niitä epätoivoisia koska eivät ole olleet varattuja eivätkä ole kertoneen eronneensa äskettäin. Osa ei ollut seurustellut koskaan.

        No, eihän ytm seurustele. Nai vaan ympäriinsä.


      • Ikisinkku M
        Nainen Helsingis kirjoitti:

        Luulen että nämä kaikki ovat olleet niitä epätoivoisia koska eivät ole olleet varattuja eivätkä ole kertoneen eronneensa äskettäin. Osa ei ollut seurustellut koskaan.

        No niinpä, ihmekös tuo sitten jos on sadan vuoden yksinäsyys takana että tekee mieli soittaa ja puhua patotutumiaan :) Ymmärrän kyllä tuon pointtisi, en itsekään tykkäisi tuommoisesta kun joskus joidenkien kaverienkin soitot ärsyttää kun ne saattaa sitten sen tunnin tai ylikin jaaritella ongelmiaan ja vaikka niitä neuvoo ei ne ikinä muutu. Ihmiset jotenkin itsekkäitä ehkä tuossa treffaillessaankin, että kun he haluaa niin sinun pitää jakaa aikaasi heille ja jos et jaa loukkaannutaan kun mieluummin pitäisi hienotunteisesti ajatella aina ensin että häiritsenköhän jos teen näin? Tai sitten ne vaan kokee kilpailun niin kovaksi etteivät siksi anna rauhaa, "muut vie jos hellitän" ajatuksen siivittämänä.


    • Kuningatarrrr ♔

      sama trolli, josta miehet ei saa silmiään irti. jonka luo kaikki miehet palaavat aina, aina.
      olikos se viikko vai pari sitten, kun satuili sellaista. on omasta mielestään niin täydellinen, ettei kukaan mies voi unohtaa, joka on hänet tavannut. puhelimessa puhunut tämän naisen kanssa oli joku mies, ja vuosien jälkeen muisti, vaikkei tämä kaunotar mitään miehestä muista enää.
      (joskus satuili kuningatarrrrr-nimimerkillä ilman kruunua huimasta menestyksestään, siksi käytän samaa nyt kommentissani)

      • No kyllä mulla intti kaveri yks semmonen, et se lässytti puhelimessa varmaan tuntikausia illassa. Semmosta tyhjää ininää puhelimeen.


    • Nettideiteille?

      Olen pohtinut deittiprofiilin tekemistä, mutta jo valmiiksi ahdistaa tuo sama asia. Näkemiset silloin tällöin ok, muttei jatkuva yhteydenpito. Voi olla myös väärin että tarjoutuisin tapaamaan naisia tai edes yhtä naista jos en ole valmis tiiviiseen seurusteluun. Ehkä siinä moni pettyy.

      • Anonyymi

        No miten usein tapaisit.


    • Anonyymi

      CityGirls ja downtown jengit niillä, pelottavia ja voimakkaita ne mutta aika hauskojakin sinänsä.

    • Anonyymi

      Ei kenelläkään miehellä ole aikaa puhua puhelimessa 2-3 tuntia. Jos mies on OIKEASTI kiinnostunut naisesta, niin mies voi soittaa yhden puhelun viikossa, puhelun kesto voi olla noin 20-45 minuuttia.
      t. Jari

      • Anonyymi

        Kyllä mulla olis aikaa jutella.. jos olen kiinnostunut niin voisin soitella joka päivä


    • Anonyymi

      Jaa että sellaisia oot valinnut treffi kumppaneiksi. Oisko syytä vähän muuttaa valintoja.

    • Anonyymi

      Hirveän nopea vene on joku offshore-juttu... olin jooh töissäkin missä joku isäntä sellaista ostamassa, mutta niin jooh oikein.

    • Anonyymi

      Njaa, jos treffaaminen ahdistaa niin älä sitten treffaile, helppoa!

      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe