Mistä ostaa edullisesti vitamiineja netistä?

vita28

Mikä on isoin Suomalainen nettikauppa tai nettiapteekki mikä myy edullisesti paljon erilaisia vitamiineja ja vastaavia tuotteita?

30

7283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaaja

      Tilaa USA:sta, paljon halvempaa:

      iHerb: eu.iherb.com

      Vitacost: www.vitacost.com

      • Mahd. hintalisäys

        EU:n ulkopuolelta ostettaessa kannattaa muistaa myös tullimaksut.


    • Vertaa hintoja

      Kannattaa vertailla hintoja sillä joskus tavarataloissa myydään samoja vitamiineja halvemmalla kuin apteekissa.

      • kallis kauppa

        Apteekista ei kannata ostaa mitän vitamiineja.


      • Erikoistuotteita
        kallis kauppa kirjoitti:

        Apteekista ei kannata ostaa mitän vitamiineja.

        Joitakin ei saa muualta kuin apteekista. Itse en ole löytänyt B12 vitamiineja kuin apteekista.


    • vita28

      Mieluummin suomalainen kauppa.

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä.


    • vita28

      Mieluummin Suomalainen.

    • iHerb..

      Apteekissa on suppein ja kallein valikoima.

      Suomalainen kauppa on

      https://www.hyvinvoinnin.fi/ (mutsi on täällä vakiasiakas)
      Hyvinvoinnin Tavaratalo on perustettu vuonna 2004 ja se on sittemmin kasvanut Suomen suurimmaksi hyvän olon verkkokaupaksi. Reilusta valikoimastamme tilaat vaivattomasti ja edullisesti muun muassa luontaistuotteet, Reilun kaupan tuotteet, luomuelintarvikkeet, urheiluravinteet, luonnonkosmetiikkaa sekä ekologia pesu- ja puhdistusaineita.
      Tarjoamme monipuoliset maksu- ja toimitustavat sekä henkilökohtaisen asiakaspalvelun. Käytössäsi on myös oma fytonomi, joka avustaa tuotteiden valinnassa ja käytössä.


      Itse käytän Citymarket ja iHerb.

      iHerbin tilausohjeet (visa tarvitaan):
      http://ravintolisatverkosta.wordpress.com/iherb-tilausohjeet/

    • Tilailija

      Suomalaisissa nettikaupoissa on hinnat ihan samaa luokkaa kuin tavallisessa apteekissa ja tuotevalikoima melko suppea.

      Jos haluaa oikeasti säästää, niin suosittelen esim. iHerbiä tai Vitacostia. Molemmat ovat jenkkilässä, eli voi tulla tullimaksuja jos menee paljon rajan yli. Vaikka tulisi, niin silti on yleensä paljon halvempaa kuin Suomessa. Jokaista pakettia ei edes joudu yleensä tullaamaan vaikka menisi reilustikin rajan yli ja tullauksen voi tehdä tosi kätevästi ja nopeasti netin kautta.

      Noista tilaaminen on täysin laillista, kunhan ei osta mitään tosi eksoottisia lisäravinteita. Vitamiineja voi tilailla huoletta, mutta voit varmistaa kielletyt lisäravinteet mm. täältä:

      http://vitamiinitverkosta.blogspot.fi/2013/07/iherb-tulli-ja-laittomat-aineet.html

      Itse olen tilannut mm. monivitamiineja, sinkkiä, omega 3 -tabuja, vahvaa d-vitamiinia, c-vitamiinia, seleeniä, L-arginiinia jne. jne.

      • OstaSuomesta

        Luontaistuotekaupoissa hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin apteekeissa.
        Edullinen, SUOMALAINEN luontaistuotteiden verkkokauppa;http://www.terveysapila.fi/


    • googlailija..

      " Suomalaisissa nettikaupoissa on hinnat ihan samaa luokkaa kuin tavallisessa apteekissa ja tuotevalikoima melko suppea. "

      apteekki on kallis ja suppea

      osta vain lääkkeet apteekista

      jos ei halua tilata ulkomailta, niin tuo hyvinvoinnin on ainakin suuri kauppa

      on niitä muitakin

      • OstaSuomesta

        Luontaistuotekaupoissa hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin apteekeissa.
        Edullinen, SUOMALAINEN luontaistuotteiden verkkokauppa; http://www.terveysapila.fi/


    • tyytyväinen iherbiin

      Mä tilaan kaikki vitamiinit ja hivenaineet sekä osan ruuanvalmistusöljyistä Iherbiltä.
      Ihan on turvallinen nettikauppa eikä edes verojen kanssa niin kallis kun suomalaiset nettikaupat tai apteekit. Myös kosmetiikat satunnaisesti. Suomessa näistä maksaa törkeää ylihintaa. Käsikauppalääkkeetkin ostetaan pari kertaa vuodessa Tallinnasta, flunssalääke yleensä ollut 60% edullisempaa. Suomi hinnoittelee itsensä ulos omalla politiikallaan eikä ole köyhällä varaa maksaa kiskurihintoja suomalaiselle apteekille. Nyt kun vielä harkitsevat kelakorvauksen poistua satunnaista lääkettä tarvitsevilta taitaa eestinmatkailu yleistyä.

      • Samoin!

        Muutaman tunnin päästä lähdössä Viroon, joten apteekkireissu on tiedossa reseptivapaiden lääkkeiden täydentämistä varten.


    • D-vitamiinia 100µg

      MUlla on vaan reseptilääkkeitä kaapissa.

      Ei e mitään flunssaa kun syö hyvin ja vitamiineja purkista.

    • ihan oma valinta

      Jokaine ostaa ihan mistä ite haluaa.

      Jos ei halua ostaa ulkomailta, niin sitten ostaa suomesta.

      Suomessa on paljon nettikauppoja.

    • Traumatisoitunut

      Olen jo useamman vuoden käyttänyt suomalaista Sinunapteekkia. Löytyy netistä. Hyviä tarjouksia, paljon tuotteita ja hyvät maksu- ja toimitustavat. Suosittelen.

    • Leena_Mikkola

      Terveyskauppa Tallinnan verkkokaupasta saa luontaistuotteet edullisesti ja nopeesti kotiin. Www.terveystallinna.ee

    • raikkux

      Löysin ainakin hyviä tarjouksia täältä https://vitamiinitnetistä.fi/
      Noilla näyttäs olevan aika hyvät tarjoukset. Cittarista ja Prismasta löytyy kans jotain, mutta apteekeista ei kannata ostaa, koska noh apteekkien hinnat on mitä on.. Edullisemmin saa netistä tilaamalla.

    • järki.hoi

      Mitähän noista keinotekoisista napeista hyötyy ?
      Vitamiineja saa HEVI-hyllystä marketista.
      Hedelmät/vihannekset-osastolta.

    • Anonyymi

      iHerb: Vitamiinit ja lisäravintolisät 40-80% halvempaa kuin Suomessa. Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksille. ALV sisältyy hinnan.
      10-30% lisäalennus koodilla EVU348
      https://fi.iherb.com/

      • Anonyymi

        Miten voin maksaa iHerbissä jos minulla ei ole luottokorttia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin maksaa iHerbissä jos minulla ei ole luottokorttia?

        Avaat jossain suomalaisessa pankissa tilin, jonne ohjaat tulosi ja saat pankkikortin.

        "Oikeaa" luottokorttia vaativasta kaupasta ei pidä koskaan ostaa mitään.


    • Anonyymi

      Sinunapteekki on hyvä.

    • Anonyymi

      JALLUN KAUPPA PIETARISSA, SIELTÄ VOI OSTAA MITÄ VAAN, JOS MITÄ EI OLE TOIMITTAVAT.

      • Anonyymi

        On se ihmeellinen kauppa, myy mitä vaan. Toinen kiinassa Bekingissä.


    • Anonyymi

      Minä ostan mahdolliset vitamiinit marketeista samalla kun teen ruokaostokset. On helppoa ja nopeaa, hinnatkin kohdillaan.
      Nettikaupoista tilatessa saa tietysti kaupan päälle pientä jännitystä elämään, jos sitä muuten puuttuisi.

    • Anonyymi

      Suomesta ei saa "oikeasti hyviä" ta ei ainakaan kuin 1 tuotteen yhdestä kaupasta.
      JA nyt iHerb vaatii 20 e postimakuja, vielä viimevuonna oli ilmainen, ainakin minulle .
      Nuo on niin tehokkaita, toisia otan 1 kuukaudessa, toisia 1-3 viikossa ja mitatut arvot ovat aina korkealla, b yleensä yli. .

      esim.
      NaturesPlus, Hema-Plex, Iron with Essential Nutrients for Healthy Red Blood Cells , 60 Slow-Release Tablets

      Jarrow Formulas, Type II Collagen Complex, 1,000 mg , 60 Capsules (500 mg per Capsule)

      NOW Foods, EVE, Superior Women's Multi, 90 Softgels

      Jarrow Formulas, B-Right, 100 Veggie Capsules

      KAL, Calcium Citrate+, Mixed Fruit, 60 Chewables

      Life Extension, Bone Restore, Calcium Supplement with Vitamin K2, 120 Capsules

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe