Onko 172cm nuori nainen pitkä?

172cm ja 22v

Onko 22-vuotias ja 172cm nainen pitkä ikäluokassansa?

20

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 172cm hujoppi?

172cm hujoppi?

• 178male

On pitkä jos miehen pitää olla 10-20cm pitempi kuin sinä. Jäät yksin siinä tapauksessa. Tai ainakaan paljoa valinnanvaraa ei ole luonteen suhteen.

• (88)

Miksi tyttö yksin jäisi, vaikka haluaisikin pitkän miehen, jolla on luonne kohdallaan? Onhan noita pitkiä miehiä nykyisin vaikka kuinka paljon. Juuri tuttava sanoi, että opiskeluporukoissa on monia häntäkin pidempiä ja hän on sentään 192 cm.

• r6789g

Pitkä samassa mielessä kuin 185-190 cm mies. Eli pitkä, mutta ei mitenkään poikkeuksellisen pitkä.

• Olisit missin mitoissa jos painasit 55kiloa tuohon pituuteen nähden.

• 170 cm

172 on raja minkä pituinen kelpuutetaan malliksi. Hyvä pituus, sellainen180 on liikaa naiselle, vaikka kyllä esim. 2 m kaverini pitää sexynä.

• Mies32v.

Hyvä pituus.

Itse 176cm.

Yksi existäni oli 181cm malli. Ja yleisillä paikoilla tahallaan vittuili pitkille miehille*. Minä varpistin ostoskeskuksessa suudelmaan.
      Ihana nainen, mutta löysi itsestään sen syöpäläisen haluamalla olla akateeminen ja täten minä olen luuseri ja paska jonka kannattaa varota dokata liikaa etten eksy aurajokeen. Julmaa. Puoli vuotta yliopistossa ja tämän ne opetti. Itkin, koska niin opin elämän kovassa koulussa.

*Palstan mukaan ei vittuillu, vaan oikeasti flirttiä heille, halusi niitä pitkiä miehiä, megagamia tai jotain en tiedä vittu.

Hyvä pituus naiselle ja miehelle.

• grassfield

Vittuili pitkille miehille, kaikilla huvinsa, mitä ihmettä vittuilla niille? Älkää käsittäkö väärin minä nautin toisinaan kyllä vittuilusta, vaikka oikea enkeli olenkin rakastamilleni. Parhaita on kaikki mulkut, jotka mulle jotain alkaa...voitan aina.

• ??++
        grassfield kirjoitti:

Vittuili pitkille miehille, kaikilla huvinsa, mitä ihmettä vittuilla niille? Älkää käsittäkö väärin minä nautin toisinaan kyllä vittuilusta, vaikka oikea enkeli olenkin rakastamilleni. Parhaita on kaikki mulkut, jotka mulle jotain alkaa...voitan aina.

On tainnut mies itse käyttää kaunista, pitkää tyttöystävää vittuillakseen pidemmille miehille ja tyttö on suostunut.

• Mies32v.
        ??++ kirjoitti:

On tainnut mies itse käyttää kaunista, pitkää tyttöystävää vittuillakseen pidemmille miehille ja tyttö on suostunut.

Niiiin tiedetyt vastaukset.

Teidän äly onneksi mahtuu yhteen mun yskähdyksistäni.

Hävettää. :D

• Totuus.

Olet liian lyhyt. Minä haluan naisen, joka on vähintään 10cm minua pidempi. Eli vähintään 188cm.

• jas jos juu

Eikös 172 cm pituinen 22-v ikäinen ole sen verran vähän aikaa ollut pois koulusta, että kyllä hän osaa hahmottaa luokkakavereittensa, opiskelukavereiden ja muiden kavereiden pituuksia. Osa on varmasti pidempiä ja osa lyhyempiä.

Osaat varmasti myös googlettaa. Netistä löydät tietoa http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus josta selviää, että olet hieman keskivertoikäistäsi pidempi, mutta kuitenkin muutamia senttejä lyhyempi kuin mitä vastaavasti miesten keskipituus on. Olet jollekulle liian lyhyt ja jollekulle liian pitkä. Suurimmalle osalle pituus ei ole tärkein kriteeri parisuhteeseen.

• Sonne

Aika stubu tsubu.

Mä en ole seurannut näitä käyriä sitten Kättärin, mutta varmaan aika keskitasoa. Yleensä ihmiset ovat siinä keskikäyrällä.

(keskinkertaista naurua)

• sgrwafd

ei hätää. teveisin 22v. 176cm pitkä.. Näillä mennään :D

• r&sissa

Hyvin oon pärjänny elämäni pitkäsäärisenä 173cm pitkänä naisena. ;-)

• niinpä..

Liian pitkä mihin? Ihmiseksi ei, katulampuksi joo.

• Se vastaa noin 186-senttistä miestä.

Naisen keskipituus nykyisin lienee 165-168 cm välillä.

• AAaaaarRrrGGggHhhHH

"ihanaa"... Minnasmile is back... again.

• Nnnnaineeen

Hyvin pärjää ainakin 173 senttisenä. Miehet aina ollu n. 183cm pitkiä ja oikein ihana elämä. :)

• 1514

Mitä ihmettä tuo kysymys tarkoittaa? Oletko huomannut,että ikäluokassasi olisi poikkeuksellinen pituuskasvu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      67
      4271
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3854
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1600
    Aihe