Tapasin miehen tinderissä, juteltiin pari viikkoa siellä aika paljon, lähes päivittäin. Vaihdettiin puhelinnumeroita ja nähtiin. liitimme toisemme kavereiksi facessa. Nähtiin alkuun muutama peräkkäisenä päivänä, sitten oli useampi päivä taukoa ja sitten nähtiin pikaisesti yksi ilta. Hän ei enään laita omaalotteisesti minulle mitään viestiä, kuitenkin muutama päivä sitten ehdotti josko nähtäisi illalla, illalla hänestä ei kuulunut mitään. Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään pariin päiväään enkä ole ottanut yhteyttä vaikka koko aika tekisi mieli. seksiä harrastimme toisena päivänä kun nähtiin. Alkoholilla oli osuutta asiaan (juotiin pullo viiniä ruuan kanssa). tämä mies on minua 5v vanhempi. Uskallanko elättää toivoa että saisin hänet vai kyllästykö hän?
onko hän kiinnostunut vai ei?
5
296
Vastaukset
- Kkirsi
Ehkä hän miettii asioita, ei kannata vielä menettää toivoa jos hän ei ole muuten antanut ymmärtää ettei haluaisi jatkaa eteenpäin. Kannattaa ehkä kysyä mitä hän ajattelee ja miten te yhdessä haluatte edetä. On vaikeaa sanoa mistä kaikki johtuu, kun en tunne ihmistä lainkaan. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Terveisin Kirsi
- Kuultu on
Sori, mutta viestisi on todella nolo.
"Kannattaa ehkä kysyä mitä hän ajattelee ja miten te yhdessä haluatte edetä. "
Siis edetä minne?
Mies sai pillua, edettiin jo, jopa tokalla kerralla.
Jos johonkin edetään niin se on toinen samanlainen varvi ja sitten taas odottelua.
Miten te naiset olette näissä panohommeleissa innolla mukana jopa ekoilla tai tokilla tapaamisilla, mutta olette noin helvetin lapsellisia?
Hän sai jo mitä halusi. Sorry :/
- Kuultu on
BINGO!
Ja jos sopii tapaamisen niin varmaan haluaa sitä samaa lisää eikä muuta.
- Kuultu on
Olet Tinder-pano.
Käy hoitelemassa muita samaan tahtiin.
Älä ota liian vakavasti ja unohda.
En ole itse osallisena Tinderissä, mutta katsonut kavereiden vehtaamista siellä ja se on just tota. Ei sieltä mitään pysyvämpää löydy ja turha ihastella.
Tavataan kerran kaksi ja pidetään hauskaa. Sitten taas löytyy joku uusi.
Yksi iso panotinderi koko juttu. Itse olen täysin välinpitämätön kun etsin vakavampaa seuraa ja sitä noilla tissuttelu&hassutteu&sekstailu jutuilla ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191