ihminen tapetaan nälkään

Syrjäytetty

Nyt on omien ongelmien lisäksi vaari on joutunut suomen terveydehoidon uhriksi.

Aikanaan Vaari oli rakentamassa Peijaksen sairaalaa ja nyt hänelle ei löytynyt sieltä enää tilaa päivystyksestä lähetettiin Katriinan sairaalaan saattohoitoon.

Hoito ohje on kaikki muu paitsi kipulääkitys on lopetettu ja ruoan antaminen on lopetettu.
Eli käytännössä hänet tapetaan nälkään 2pv mennyt saa nähdä kauan vanhus kestää ilman ruokaa ja juomaa ainoa neste on suola liuos suoneen.

Luulin että Suomessa ei ole eutanasiaa mutta miksi kutsutaan sitä jos ihminen tapetaan nälkään?

Se on paljon pahempaa kuin lääkkeillä tehty eutanasia.

Syy tähän Aivohalvaus josta hän ei lääkärin mielestä ole kuntotunut tarpeeksi nopeasti ei häntä tosin ole otettu koko kuntoutusosastolle tilanpuutteen ja lukuisten muiden tekosyiden nojalla mutta kuntotua olisi pitänyt.

Paras olisi kun kaikki muut paitsi lääkärien sukulaiset tapettaisiin jo synnytyslaitoksella niin säästytään tältä kärsimykseltä jota elämäksi kutsutaan.

http://syrjaytetty.blogspot.fi/

6

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimi heti

Otat nyt heti yhteyden Valviraan, ja teet kantelun. Lisäksi potilasta hoitavaan lääkäriin, ja kiellät tuollaisen hoidon, toimi.

• Näin lääkärinä

Jos ei potilas itse pysty NIELEMÄÄN. (huom nieleminen ei ole sitä että joku toinen kaataa ruokaa suuhun ja henkilö vetää siitä puolet henkeen joka lusikallisella)

Ja on lisäksi ennustetta huonontavia perussairauksia niin silloin on valittavana nälkäkuolema tai tukehtuminen ruokaan.

Valitse niistä.

Nämä ovat ne realistiset vaihtoehdot mitä ihmisellä, joka on vanha, monisairas ja saa aivohalvauksen.

Koneisiin ei enää laiteta lopun aikaa pitkittämään, eikä myöskään ruokaletkuja laiteta.

• Yhteys Valviraan HET

Lääkärin tulisi tiedostaa, että nyt rikotaan potilaslakia, sekä toiminta on eettisesti ja inhimillisesti tuomittavaa. Aloittaja, älä tätä lääkäriä säikähdä, vaan ota yhteys Valviraan, voit soittaa. Kiellä omaistasi noin hoidettavan!!!!!!!!!!!!

• Näin lääkärinä
        Yhteys Valviraan HET kirjoitti:

Lääkärin tulisi tiedostaa, että nyt rikotaan potilaslakia, sekä toiminta on eettisesti ja inhimillisesti tuomittavaa. Aloittaja, älä tätä lääkäriä säikähdä, vaan ota yhteys Valviraan, voit soittaa. Kiellä omaistasi noin hoidettavan!!!!!!!!!!!!

Siitä vaan aina kysyä voi. Voin tosin jo etukäteen kertoa että vastaus on kielteinen.

Osoitappa se kohta potilaslaista mitä tässä rikotaan.

Suomessa ei tosiaan eutanasiaa saa harrastaa, mutta on täysin oikein antaa ihmisen kuolla jos ei elämän jatkumisen edellytyksiä ole.

• 3+3

Miten ihminen kuntoutuu mistään, jos hän ei saa kehon rakennusaineita ruuasta, kun hänelle ei syötetä sitä edes letkuilla?

Jumala auta tätä maata ja näitä ihmisiä, jotka ovat julmureiden vallan alaisina! Amen!

• hoit-su

Onko vaarisi tajuissaan, pysyyykö pureskelemaan normaaliruokaa. Toimiiko nielemisrefleksi?Nenämahaletkun kautta annettu ruokaliuos kerää limaa ja aiheuttaa hyvin nopeasti keuhkokuumeen ja kuoleman... sitäkö haluat. Toisaalta myös pitkään jatkettu nesteytys aiheuttaa huonokuntoiselle ihmiselle nesteen kertymistä ihon alle, eli siis neste ei kierrä elimistössä normaalisti.
      Tiedän nämä asiat aika henkilökohtaisesti, koska itse annoin luvan poistaa nenämahaletkun ja tipan kuolemansairaalta tajuttomalta mieheltäni, koska tiesin että molemmat aiheuttaa vain tuskaa ja pitkittää kärsimystä.
      Mitä jos alkaisit miettiä mikä on vaarisi paras, eikä mitä itse haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe