Menisitkö naimisiin

Tuntematon paras

Mitä ihmeellistä tuossa tuntemattoman kanssa naimissiin menossa oikein on? Tuohan on vain eräs muoto maailmalla niin suositusta tavasta mennä naimisiin jätjestely, ei rakkauden kautta. Järjestetetyt avioiitot ovat onnellisempi kuin länsimaiset rakkausliitot. Siksi onkin ihmeellistä, että tämä tapaa mennä avioliittoon arvostellaan?

Onhan Suomessa nytkin tuhansia ellei kymmeniätuhansia naisia jotka ovat tehneet järjestetyn avioliiton maahanmuuttajan kanssa. Maamme on syytä ottaa vastaan nämä uudet kulttuuriset tavat suurena rikkauteen.

Lisäksi kun otetaan huomioon miten hankala vihervasemistolaisten kaupunkien kasvattien on päästä parisuhteeseen, järjestetyt avioliitot ovat oiva ratkaisu tämän ongelman korjaamiseksi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015010618982479_vi.shtml

21

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

      Onhan vähän turhaa ja tyhmää yhdistellä asioita yksinkertaistaen.

      Myöskin on melko typerää "asiantuntijoiden" parittaa yhtään ketään. Sanoisinpa, että oma suku on on asiantuntevampaa kuin joku julkisuuteen halajava pappi/terapeutti/psykolgi..en tiedä, mitä tuossa on.

      Kaikkein kauheinta on, että naitettavat parit odottavat perinteistä, romanttista rakkautta. Häpäisemällä itsensä näköjään. Romanttinen rakkaus ei syty noin.

      Jos pareille kerrotaan, että kyseessä on järkiavioliitto=järkisopimus (laillinen sopimus) omaisuudesta ja asioiden hoidosta, niin ehkäpä ei olisi tarvetta televisioon naamaansa laittaa?

      Tämä ohjelma on vain yksi ilmenemistapa, millä tuodaan esiin 2010-luvun keskivertoihmisen (länsimaissa) kummallista halua tuoda itseään julki. Ihmettelen ja kummastelen.

    • Avioliitto ei vaadi

      Rakkautta, sehän on täysin selvä asia. Nainen on tyytyväinen, jos miehellä on statusta ja rahaa. Jos ei ole, saattaa järjestetty liitto loppua nopeasti, jos on mahdollisuus avioeroon, kuten Suomessa on.

    • epätoivoinen

      En menisi tuntemattoman kanssa naimisiin. Ns. järkiavioliittoa tai järjesteltyä avioliittoa voisin harkita.

      • tuossahan on

        juurikin kyse asiantuntioiden avulla järjestetystä liitosta;) Ja tälläinen järjestely on tarvittu, koska naimisiin haluavat ihmiset ei ole ns. parisuhdetaitoisia tai kykeneviä itse hankkimaan itselleen puolisoa.


      • erkki-täti
        tuossahan on kirjoitti:

        juurikin kyse asiantuntioiden avulla järjestetystä liitosta;) Ja tälläinen järjestely on tarvittu, koska naimisiin haluavat ihmiset ei ole ns. parisuhdetaitoisia tai kykeneviä itse hankkimaan itselleen puolisoa.

        Mitä noita luonnehdintoja katsoin, niin ulkoisesti melko tavallisia ja kykeneväisiä. Ainoakaan hakija ei ollut erityisen rujo tai vajavainen ulkoisesti.

        Tietenkään en voi sanoa psykopatian asteista yhtikäs mitään.

        Ja pelihän muuttuisi merkittävästi, jos joku olisikin invalidi tai kroonisesti sairas? Mutta hei, uusi formaatti!!!!


      • tuossahan on
        erkki-täti kirjoitti:

        Mitä noita luonnehdintoja katsoin, niin ulkoisesti melko tavallisia ja kykeneväisiä. Ainoakaan hakija ei ollut erityisen rujo tai vajavainen ulkoisesti.

        Tietenkään en voi sanoa psykopatian asteista yhtikäs mitään.

        Ja pelihän muuttuisi merkittävästi, jos joku olisikin invalidi tai kroonisesti sairas? Mutta hei, uusi formaatti!!!!

        Noi sarjan miehet oli tyypillisiä puoli-ätmejä ja naiset tyypillisiä nirsoja naisia. Siksi tälläistä ohjelmaa tarvitaan, kun eivät itse kykene. Tästä voi jopa alkaa uusi trendi, eli järjestetyt avioliitot..


    • Sonne

      Idea on hyvä. Mun mielestä tilanne on lähes optimaalinen, sillä tarvitaan vähintään kahden toisistaan riippumattoman psykologin, papin, seurakuntakanttorin, lingvistin, homeopaatin, kuuden erikoislääkärin, lelumyyjän ja Arto Mellerin perusteellinen selvitys hakijasta, jonka loppupeleissä itse hyväksyn.

      Eli näytän vihreää valoa formaatille.

      (naurua)

    • Voi herranpieksu

      Eiks tos ois pitäny olla vanhempii miehii 40-50 v ja sit nuorempii naisii 18-25 nii ois onnistunu liitot ?!

      • Sonnen jalostus

        Mua taas hetken häiritsi tämä lievä "peritus-fasistisuus". En oikein löydä sanaa.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonnen jalostus kirjoitti:

        Mua taas hetken häiritsi tämä lievä "peritus-fasistisuus". En oikein löydä sanaa.

        (naurua)

        Ei kun paritus.

        (reps)


      • Suomessa tuttua

    • tggtuujy4rfgyhg

      Onhan se ikävää kun ei pöksyt kostu kipinästä.

    • Ikisinkku M

      Kyllä minusta on hienoa kun sivistynyt eurrooppa ja suomi siinä kärjessä kiihdyttää rappioviemäriin, nyt jo tvjulkkispappipyrkyri antaa vauhtia potkimalla pareja perseelle. Mitä se Eija-riitta siin mussuttaa:

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2015010618982479_vi.shtml

      ""Meidän kulttuurissamme avioliitto ei voi alkaa näin"

      Juurikin meidän "sisvityneeseen" eurooppailaiseen kullttttuuriin tämä sopii kuin nenä päähän, laitetaan kaikki vaan homoliput heilumaan jaa äänestetään kyllä kun kohta pedofiilitkin haluaa naimisiin.

      • 12+12

        "Meidän kulttuurissamme avioliitto ei voi alkaa näin"

        Niinpä. Ja miten sen rakkauden pitää alkaa? Mennään baariin, vedetään kunnon lärvit, mies suorittaa pelimiestemput niin hyvin kuin osaa. Paska diskomusiikki nostaa tunnelmaa ja naista alkaa panettaa. Hopiutaan taksijonon kautta miehen kämpille. Kännipanon aikana oksitosiinia erittyy niin että rakkaus syttyy.

        Seurustelua, naimisiin, hormonit rauhoittuvat ja kas kummaa kipinä katoaa. Ero, ja taas yksi YH yhteiskunnan elätettävänä.

        Tätä sen kuuluu olla, todellista Rakkautta!


    • miksi miksi

      Miksi naimisiin edes pitäisi mennä....

    • zxrrereeee

      Miksi mennä naimisiin muutenkaan. Mutta jos ihmiset saataisiin olemaan yhdessä pari kuukautta ilman myyttistä kipinää niin todennäköisesti syntyisi monia hyviäkin suhteita.

    • En kyllä menisi suoraan, kyllä se vaatii pidemmän tutustumisen ensin. Vaikka kuinka muut tekisivät päätökset puolestani, ne tekevät mun mielestä yleensä väärin tämmösessä asiassa. Itselläni kun on täysin erilaiset mieltymykset yleensä kuin ns. parittajilla...
      Tai no sit jos mieltymykseni ym. kaikki otettaisiin huomioon, niin sitten voisi onnistua ehkä. Mutta silloin sen toisen osapuolen löytyminen on kyllä haastavaa, kun sen sitten pitäisi olla mieltynyt mun kaltaiseen tyyppiin. Ei se onnistu muuten.

    • parempi

      Ilman muuta menisin naimisiin tuolla tavalla.

      Vaatimukset:

      vähän käytetty nainen
      ei tatskoja
      ei koruja naamassa
      ei velkaa
      ei panorinkiläinen
      ei yh
      meikkaa edes vähän
      yksiväriset hiukset
      ei käytä Crockseja, koskaan
      ei ole hullu
      ei ole masentunut
      ei ole feministi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe