Olen surkea romantiikassa

hemmppuu

Minä olen todella huono romantiikassa. Olen 21-vuotias ja ollut seurustelusuhteessa viimeiset kaksi vuotta. Todella hyvin meillä menee, mutta heti kun aletaan mennä romantiikan ja intiimiyden puolelle, minulle tulee todella kiusaantunut olo. En tiedä mistä se johtuu, mutta jos esim yritämme oikein hempeää ja romanttista iltaa viettää, minua alkaa aina naurattaa ja tulen levottomaksi. En edes pysty pukemaan ylleni sellaisia "hempeitä" alusvaatteita ilman, että tunnen oloni vähän idiootiksi.

Seksimme on silti aivan mahtavaa ja poikaystäväni hyväksyy minut tällaisena mitä olen. Tunnen oloni todella mukavaksi hänen kanssaan eikä kyse ole siis mistään hunosta itsetunnosta. Tiedän, että silloin tällöin hän haluaisi viettää sellaisia intiimejä romanttisia hetkiä, mutta hän ei vaadi minulta mitään koska tietää reaktioni.

Olisiko kenelläkään mitään vinkkiä, kuinka tästä pääsisi yli? Haluaisin ilahduttaa poikaystävääni järjestämällä sellaisen oikean romanttisen illan ja että minäkin pystyisin elämään siinä mukana ilman tuota ongelmaani.

10

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies kysyy

      Romantiikan aiheuttama naurusi paljastaa epävarmuutesi ja tietämättömyytesi romantiikasta. Oletko poikatyttö, joka pukeutuu poikamaisen käytännöllisesti eikä piittaa naisten kampauksista ja meikeistä?

      • ootko tosissas?

        Pölöjä mies kysyy.


    • qasdujh

      Hmmm. Oletko puhunut asiastasi poikaystäväsi kanssa? Pystyisitkö keksimään sellaisen romanttisen illan jossa kummankin olo olisi mukava? Toki asia voi olla pelkästä tottumuskysymyksestäkin. En minäkään pietä itseäni kovin romanttisena eikä asiaa helpota se, että toinen yrittää olla yltiöromanttinen joka pursuaa jopa liikaa läpi "korvien" jolloin miettii ettei se ole hänen hommaa.

      Ehkä jotain pientä? Kuten syömistä kynttilävaloissa mutta muuten iha normaalisti, käytte yhdessä kävelemässä tähtitaivaan alla tai sylikkäin katselette jotain ohjelmaa tai pistät jotain omasta mielestäsi nättiä pääle silloin jos sinusta siltä tuntuu, mutta ei sitä tarvi pakottautua moiseen. Ensin voit totutella nättiin pukuun vaikka piettämälä vähän aikaa kerrallaan että totut siihen tai jotain. Toivottavasti tämä auttoi edes vähäisen.

    • Ismo 53v

      Romantiikka on pelkkää "akkojen höpinää". Suhde toimii kyllä ihan normaalilla yhdessäololla. Minäkin aikoinaan yritin väkisin "olla romanttinen" mutta ei se kaikille ole luonnollista. Mutta kun on luonnollinen niin eukö siinä ole riittävästi romantiikkaa? Mitä turhaa sitä esim kynttilöitten ja kukkapuskien kanssa hyvää suhdetta sotkemaan? Kynttilöistä jopa tulipalovaara tulee! Ja kukat ainakin minua aivastuttaa, ole siinä sitten romanttinen kun tirskuttaa ja räkä lentää. Ja kaikenlaista roskaa kukista tulee. Eikä ne oo edes halpoja.
      Joten ei muuta kuin luonnollisuutta peliin, siinä on romantiikkaa! Luota tähän aikamiehen neuvoon!!!

    • romans vm.83

      suoran sanoen en näe ongelmaa, en itsekkään osaa olla romanttinen (mitä se nyt sitten ikinä edes tarkoitta), sexikkäitä alus asuja en omista (mies halua ne kuitenkin vain repiä pois) Minusta kahdenkesken oltu leffailta pikku purtavineen on jo romantiikkaa...kannattaa kokeilla erilaisia juttuja esileikkiin liittyen, eiköhän se siitä pikkuhiljaa lähde menemään ;)

    • Hra Piiskamaisteri

      Piiskaa paljaalle pyllylle on myös parasta romantiikkaa.

    • modernisti vaan

      Ei romantiikkaa voi määrittää pitsipöksyiksi tai kynttilänvaloksi. Se voi olla aivan mitä vaan, kunhan tunnelma on onnellinen ja rakastava. Laitahan aivosi töihin aloittaja ja kerro meille sitten ajatustyön tulokset. Itse olen sillä tavoin samantyyppinen nainen, että kaikki viulumusa-huokailu-osterit-samppanja -jutut alkavat huvittaa =) Onneksi keinoja olla romanttinen ihan omana itsenään on löytynyt. Järjestä sinä jotain, joka sopii juuri teille.

    • mustajuuri

      Romanttinen voi olla pienillä tavoilla esim. katsella miehen kainalossa leffaa kotisohvalla niin, että kattovalo on sammutettu ja kynttilät vain palavat.

      Myös vaikkapa ulkona kävellessä voi tarttua toista kädestä kiinni ja antaa pusun ja halauksen. Kävelyreittiä voi yrittää valita sellaiseksi, että maisemat ovat kauniit.

      Omia alusvaatteita voi katsoa myös romanttiselta kannalta. Voisiko nainen hankkia miehen iloksi Minni- tai Ressu-alushousujen lisäksi jotkut pitsiset naisellisemmat pikkuhousut?

      Moni mies pitää naisten pitkistä hiuksista. Oletko koskaan kysynyt, että mistä oma mies tykkää? En tarkoita, että kaikkea tarvitsee tehdä miehen mieliksi, mutta vaikka olisi lyhytkin tukka, niin voisiko siinä olla jotain naisellista, jos sillä keinoin voi ilahduttaa oman rakkaan miehen silmiä? Meillä mies esimerkiksi antaa minun usein päättää hänen vaatteistaan (mies siis pyytää minut makutuomariksi), koska hän mielellään haluaa, että minä pidän hänen vaatteistaan.

      Voisiko joskus kotona laittaa metallimusiikin sijasta soimaan esim. ruokailun ajaksi jotakin rauhallista ja kaunista?

      Meillä eletään ihan tavallista elämää kahden lapsen kanssa. Silti pidän tärkeänä sitä, että huomioidaan toista. Vaikka ehkä on vanhanaikaista, että mies pitää minulle ovea auki, kantaa kauppakassit jne, niin arvostan sitä. Vastaavasti minä haluan, että minä puolestani teen jotain naisellista miehen vuoksi, koska hän arvostaa sitä esim. pukeudun korkkareihin useammin kuin mitä itse pukeutuisin, pidän pitkää tukkaa, osa alusvaatteista on hankittu miestä miellyttämään jne. Jouluyönä saatan ilahduttaa miestä esim. makuuhuoneessa kynttilänvalossa kävelemällä hänen luoksensa pelkissä korkokengissä ja tonttuhatussa, jolloin yleensä hihitän tikahtuakseni ja erinäisten vaiheiden jälkeen yö päättyy sitten nukahtamiseen sylikkäin.

      Suosittelen juttelemaan avoimesti, että mitä kumpikin haluaa ja mistä toisessa tykkää. Romanttisuus ei tarvitse olla imelää, vaan sellaista, mitä kumpikin voi tehdä ilman ällötystä.

    • Treenausta. . .Treen

      Sitä voisi ihan hyvin pistää Opistoon Romantiikka kurssin :)
      Hinta semmonen 24e alv... ja

      Romantiikan Alkeet osa I, osa II , osa III
      *
      Näin käymme asiaan , Romantiikan jatko kurssi kokeneille

      Pervojen alkeiskurssi, Sukellamme Fetismiin, viedään puolisolle viiniä ...

      Näin valitsen oikean Viinin alkon valikoimasta ja kirjoitan vetävän runon

    • NalleMatkaaja

      lähtekää kahdestaan matkoille, johonkin kivaan kohteeseen ulkomaille. Varatkaa myös hieno hotellihuone. Siellä romanttisia hetkiä syntyy kuin itsestään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe