Paras kosto?

haluan kostaa

Olen antanut kaiken miehelleni, koko sydämeni, elämäni, rahani. Olen antanut anteeksi jo vaikka mitä. Nyt tuli kuitenkin se viimeinen tikki - hän on pettänyt minua. En tiedä onko pannut, mutta viestejä löytyi kännykästä oikein kahdelta eri tyypiltä!

Tässä kaiken itkun ja epätoivon lomassa mieleeni juolahti, että miten voisin kostaa hänelle kaikkein karmeimmalla tavalla? Hän ei siis vielä tiedä, että minä tiedän.

24

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beenthere..

tee sama teidän lakanoissa, liehittele miehesi harrastamaan seksiä kanssasi, niin, että toisen miehen spermat on vielä sisälläsi. ota kuvia, näytä ne.

• tiiviih

Kysyppä itseltäsi, mitä saat kostolla?`Monestikaan ei se kosto helpotusta tuo. Paras kosto on se, että näytät hönelle, että pärjäät ja olet itsenäinen nainen joka ei miehen perään itke.

• jotain muuta

Samaa mieltä. Kosto ei kannata pitkän päälle. Kun suhde on tullut tiensä päähän, kannattaa vain erota.

• aloittaja...

Mietin sitäkin, että olisiko miehelle kamalin kosto se, että sanon vaan kylmänviileästi että tämä on ohi, vaihdetaan omat tavarat ja avaimet ja piste. En ota enää ikinä yhteyttä. Olen itsenäinen ja tietyllä tavalla oman arvoni tunteva ihminen, tämä ei sinänsä tuottaisi minulle mitään vaikeuksia.

Asumme onneksi eri asunnoissa. Kuusi vuotta seurustelua takana.

• etiäpäin

Kylmä hylkääminen on paras lääke. Noin yllätät hänet ja joutuu teoistaan vastuuseen kun suhde loppuu. Parasta itsellesikin jatkaa elämässä reippaasti eteenpäin.

• 4teatars

Tuo on ilman muuta tyylikkäin ja tehokkain tapa.
        Pahinta tuollaiselle mulkerolle on, että hänet vain kylmästi sulkee elämästään ilman mitään selityksiä. Siinäpä näkee, ettei kaikki pyöri hänen ympärillään.

• Älä petä
        4teatars kirjoitti:

Tuo on ilman muuta tyylikkäin ja tehokkain tapa.
        Pahinta tuollaiselle mulkerolle on, että hänet vain kylmästi sulkee elämästään ilman mitään selityksiä. Siinäpä näkee, ettei kaikki pyöri hänen ympärillään.

Paras kosto on tosiaan se, että näytät jatkavan elämääsi omillasi, pärjäät, etkä ruikuta häntä takaisin.
        Muut kostot ovat turhia, satuttavat enemmän sinua kuin häntä. Miksi pettäisit kostoksi? Itse päätin, etten alennu exäni tasolle, en koskaan pettänyt häntä, vaikka hän petti minua moneen otteeseen ja piti salasuhdetta.
        Nyt tuntuu, että kun siitä loasta nousin eron jälkeen, pärjään henkisesti paremmin kuin hän. Hän ei ole saanut otetta elämästä, kakkonen ei ole tuonut sitä onnea, mitä ehkä kuvitteli. Minä olen vielä yksin, mutta uskon, että jonain päivänä elämässäni on mies, joka on hyvä minulle ja minä hänelle.

• aloittaja...
        Älä petä kirjoitti:

Paras kosto on tosiaan se, että näytät jatkavan elämääsi omillasi, pärjäät, etkä ruikuta häntä takaisin.
        Muut kostot ovat turhia, satuttavat enemmän sinua kuin häntä. Miksi pettäisit kostoksi? Itse päätin, etten alennu exäni tasolle, en koskaan pettänyt häntä, vaikka hän petti minua moneen otteeseen ja piti salasuhdetta.
        Nyt tuntuu, että kun siitä loasta nousin eron jälkeen, pärjään henkisesti paremmin kuin hän. Hän ei ole saanut otetta elämästä, kakkonen ei ole tuonut sitä onnea, mitä ehkä kuvitteli. Minä olen vielä yksin, mutta uskon, että jonain päivänä elämässäni on mies, joka on hyvä minulle ja minä hänelle.

Hei, Älä petä!
        Haluaisitko/Voisitko jutella kanssani esim. sähköpostitse (tai Facebookissa miten vaan)? Haluaisin niin tukea sinun kaltaisiltasi ihmisitä, jotka ovat noin vahvoja ja selvinneet tästä kaikesta paskasta.

Olen 23-vuotias ja ihan asiallinen kaveri. Jos haluaisit, niin laita ensin sähköpostisi, otan yhteyttä.

• eräs nainen

Soita niille naisille ja juttele asiallisesti. Kysy mitä mies on sanonut suhdestatuksestaan ja mitä hakenut heistä. Vai antaako vaan olla.

• Niiniin

Menestys on paras kosto

• Helppoa oli,kun osaa

Tee tämä salassa ja viisasti! Ota mieheltä salaa kodin avaimet pois ja kun menee töihin niin laita vain henkilö kohtaiset tavarat ja tärkeimmät vaatteet pihalle jätesäkkiin..... Äläkä laske miestäsi sisään! Kuten mie tein!Mies jos uhkailee tai yrittää tulla niin soita poliisit!Loput saat arvata itse!Mieti tarkkaan!

• vain rakkaus

Kostaminen ei kannata, se on ihan persiistä. Ota mieluummin elämäsi ja sydämesi mukaan ja lähde liitosta. Rahasikin alkavat säästyä...

• nusunassi

Olet niin tyhmä, että on aivan oikein, että miehesi nussii muita.

• Tyylikkästieroon

Samaa mieltä kuin moni. Kostolla et saa muuta kuin ehkä hetkellistä nautintoa. Häivy elämästä sanaa sanomatta, selittämättä, itkemättä hänen nähtensä. Jos kohtaat, kohtele kuin täysin vierasta kohteliaan muodollisesti. Antaa miehen miettiä, miksi kaikki muuttui. Jos raha-asiat ovat niin päin, että hän on rahastanut sinua, tasaa tilejä, jos se on mahdollista siten, että rikosoikeudellisesti et voi jäädä kiinni.

Ole luja! Onnea matkaan, vaikka sydän olisi surusta sykkyrässä. Et tiedä, miten lähellä on parempi suhde.

• Valehtelijan häpeä

Pettäjälle pahin rangaistus on menettää uskollinen puoliso. Älä sorru samaan, kuin se valehtelija. Pettäjä myös kantaa valehtelijan mainetta lopun ikäänsä.

• niihfg

Lähettäisin itse tekstarilla takaisin kakkosille ja kolmosille, että tietääkö että tämä mies on naimisissa ja pyrittää muitakin naisia samaan aikaan ihan huvinvuoksi

• oma tilientasaaminen

olin kaukosuhteessa. eräänä päivänä yllättävien työasioiden takia olin miehen kannalta erittäin väärään aikaan totaalisesti väärässä paikassa, enkä ollut kerennyt hänelle asiasta kertomaan. vähän aika piti silmiä "hieroa" ja miettiä näinkö oikein. en tiedä mikä mutta jokin sai ottamaan pari kuvaa kiihkeästi suutelevasta & hyväilevästä parista. viikon olin ns. hissukseen, mietin mitä tehdä, kuinka kertoa mitä on nähnyt.

seuraavana viikonloppuna menin miehen luo, kylmäpäisesti järjestin hänelle unohtumattoman yön (seurustelu aikana olin oppinut mistä hän pitää ja mistä haaveilee sillä saralla). ennen nukahtamistaan totesi että ei ole ikinä ollut niin onnellinen. yöllä laitoin vaatteet päälle, teippasin kuvat keittiönkaapin oveen ja poistuin. kun olin tarpeeksi pitkällä laitoin miehelle simppelin viestin "nuorena jo opetettiin että yhden miehen sydämeen ei mahdu kahta ämmää", jos ihmetteli mitä viestini tarkoitti, vastauken löysi keittiöstä.

ei mikään unelma lopetus, mutta lopetus jolla sain pientä hyvitystä täydellisestä kusetuksesta, luottamuksen pettämisestä. miehen historiassa oli vielä ero jossa häntä oli petetty joten ihan yllätyksenä hänelle ei tullut mitä hänen teko minulle aiheutti. oltiin vielä asiasta keskusteltu, oltu samaa mieltä että ensin pitää toiselle kertoa jos alkaa muut kiinnostamaan.

vinkkinä sinulle, päässäsi pyörii varmaan sata ja yksi vaihtoehtoa, näin ainakin itselläni oli. mutta kannattaa muistaa että se mitä teet seuraa perässä omissa muistoissa joten kannattaa tehdä se minkä kanssa pystyy elämään. itselläni kävi jälkeenpäin pientä puistatusta omasta teostani, en olisi uskonut pystyväni noin kylmään suoritukseen.

• Muille opiksi :D

Kertakaikkisen esimerkillinen suoritus! :D

Ole ylpeä ;)

• minkä takia.
        Muille opiksi :D kirjoitti:

Kertakaikkisen esimerkillinen suoritus! :D

Ole ylpeä ;)

"yöllä laitoin vaatteet päälle, teippasin kuvat keittiönkaapin oveen ja poistuin."

lähteä salaa?

lähtee silloin ku toinen on hereillä niin se on paljon kovempi tilanne toiselle joutuu siin vähän psyykkää itteäänkin...

• hom maillaan

Tässä on kyseessä kahden samaa sukupuolta olevien suhteesta.
      Ap sanoo tyyppi ja myöhemmin kertoo olevansa ihan asiallinen kaveri...
      Ei kerro että kyseessä olisi nainen ja mies.

• nutri

Paras kosto on erota rauhallisen asiallisesti, sulkea tyyppi kokonaan pois elämästäsi, ja rakentaa itsellesi uusi hyvä elämä uhraamatta ajatustakaan exällesi.

Olen tehnyt tämän itse jo 5 kertaa 40 vuoden aikana, mutta nyt saa riittää. Kostan seuraavalle pettävälle exälle jäämällä sinkuksi jo etukäteen.

• Get on

Tuostahan voisi kirjoittaa kirjan!

• salpietarit

Eukko petti. Kun kusettaa, käyn aina kusella paremman vessan lavuaariin. Itse käyn naamani pesemässä ns. pikkuvessassa. Jotain outoja kiksejä tuosta saan.

• paras kosto...

laianus alkuun...

"seuraavana viikonloppuna menin miehen luo, kylmäpäisesti järjestin hänelle unohtumattoman yön (seurustelu aikana olin oppinut mistä hän pitää ja mistä haaveilee sillä saralla)."

tähän ku lisään sen että harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa se voi tuntua kuvottavalta, yököttävältä, etovalta ja inhottavalta mutta kun psyykkää ittensä siihen ja sitten kun on hommat tehty niin sanoo vaan kylmän viilesti että nytte tuli ero ja öähtee menemään...

se on kaikki paras ja pahin koska koska tässä tilanteessa ihminen joutuu niin herkkää tilaan että se on kova shokki ihmiselle ja sattuu todella paljon... ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe