Tomi Takamaa ja Roinakortti

Maximi Rane

Taas nuorisolle puhuttiin paskaa. Tomi sanoi, että todennäköisesti pro jätkät olisi Suomen raskaassa sarjassa puhtaanakin, että on ne niiiiiiin lahjakkaita.
Tomi. Ei kait nyt ihan oikeasti hei tarvitse tuollaista paskaa sinunkaan suoltaa.
Se on tasan varma, että friikkejä löytyy, mutta ehei, ei niitä noin löydy. Niitä kaksimunaisia ja pitkä vittuisia kyllä löytyy, mutta tämä testotaso ja hauis, niin oi voi ja voi. Nykyiset pro jätkät ja nämä Mentulat olisivat aivat samanlaisia Hulkkeja jokainen, jos niistä joku nyt edes olisi vaivautunut viikon treenaamaan puhtaana.

Maailma on täynnä friikkejä, kuten kenialaisia juoksijoitakin pidettiin, kunnes epotehdas löytyi viidakosta. Se siitä.

Kantonin kanan vitut sanon minä. Hormonilla kasvat piste. Ilman hormoneja ole kynäbody vaikka kuinka friikkejä olisi. Ne friikit voi erottaa jo nyt testotesteillä ja hieman kroppaa tutkailemalla. Ei kenenkään pala vahingossa kasva. Ei Tomi EI. Ei niitä ole. Ei Tomi.

13

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieno Marko

Onko tämä Tomi sitten naturelli?

• gigi sirpa

Eikö se kerro jo jotakin, jos kaveri sunnittelee palaavansa body lavoille lähivuosina. Ja nyt ei puhuta mistään classic sarjasta.

• Naturelli Jaakko
        gigi sirpa kirjoitti:

Eikö se kerro jo jotakin, jos kaveri sunnittelee palaavansa body lavoille lähivuosina. Ja nyt ei puhuta mistään classic sarjasta.

Niin mut käveleekö munasillaan aina kun ei ole julkisilla paikoilla? Itse tykkään kalun antaa olla vapaana, saada raikasta ilmaa kuin taivaan linnut, tuntea vapaus, enkä laita pahakseni vaikka naapurit joskus näkevät taisteluasentoon kohonneen sapelini.

• DonFrontOcean

Tähän voisi käyttää sanontaa, korppi ei toisen korpin silmää noki..

• Kalun Silmä

Näillä heitoilla nämä hormonihiiret yrittävät just vähätellä hormonien merkitystä, jotta saisivat itse arvostusta, että on ne kovia kun ne on noin lihaksikkaita. Eikä hormoneilla juuri ole merkitystä. Nämä suomalaiset Tomit ja sitten se yksi pikku maahisen näköinen jätkä ja se toinen maahinen. Kaikkihan nämäkin on ihan kyniksiä kun ei ole horkat kehissä. Säälittävää sepitystä, että hei ilman horkkaa minäkin olisin varmasti aikas iso, enkös olisikin? No et kyllä olisi. Haista vittu.

• Faktoja pöytään

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288338972625.html

Doping tuhoaa myös urheilijoiden lapset

Dopingin käytön seuraukset näkyvät myös urheilijoiden lapsissa. Tämän paljastaa Berliinin Humboldt-yliopiston kaksivuotinen tutkimus entisen Itä-Saksan huippu-urheilijoiden ja heidän lastensa terveydestä.
      Valtiojohtoisen dopingin seurauksena urheilijoille on syntynyt paljon normaaliväestöä enemmän niin fyysisesti kuin psyykkisesti vammautuneita lapsia. Saksalaistutkija Giselher Spitzer esitteli tutkimustaan Reykjavikissa Islannissa käynnissä olevassa Play the Game -urheilukonferenssissa.

• älkääuskokonarkomaaneja

Tomi Takamaa ei tiedä puhtaana treenaamisesta oikein mitään, ihan samanlainen kuin suurin osa tästä suomen bodyscenestä.

• tomipahamode
      • OlenHinuri

Huh huh, hurja meno. Paras youtube video aikoihin.

• fyjuihkhdjujhd
      • tukittaja

Hyvin sanottu tuolla part ykkösessä.
        Naturals can have size or leanness, but not both.
        Totta. Olen mieluummin iso, vaikka sitten läski, kuin öljytty mallipoika.

• RantailevaMallimies
        tukittaja kirjoitti:

Hyvin sanottu tuolla part ykkösessä.
        Naturals can have size or leanness, but not both.
        Totta. Olen mieluummin iso, vaikka sitten läski, kuin öljytty mallipoika.

Minä olen mieluummin mallipoika, en tiedä mistä tuon öljyn tuohon keksit. Laitan kyllä aurinkorasvaa rannalle mentäessä.

• Blueteam

tykkään pyllyleikeistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      304
      7562
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      80
      5905
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      159
      3825
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      152
      3494
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1927
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      188
      1836
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1464
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1405
    10. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      35
      1396
    Aihe