Mua ei hyväksytä.

likka 20v

Minulla on sellainen tilanne että olemme molemmat nuoria
ja minun poikaystäväni vanahemmat
ja minun vanhemmat ei hyväksy meitä missän muodossa yhdessä ei etes ystävinä.
Olemme kyllä aikuisia molemmat
mutta silti heidän mieli pide on meille tosi tärkeet
jos meinaamme yhdessä jatkaa ja perustaa perhettä.
Sitä paitsi kaiken llisäksi välissämme on satoja kilometrejä kun toisen työ on toisaalla,
näemme vain 2 kertaa vuodessa..
Voiko tälläinen suhde toimia ja onko meillä toivoo.?

3

225

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelias Tellu

Sorry, että tämä pitää sanoa, mutta tekstistäsi tulee se käsitys, että et ehkä ole mikään järjen riemuvoitto. Ehkä poikaystäväsi vanhemmat soisivat lapselleen vähän fiksumman puolison. Onko sinulla ammatti?

Vaikea kuvitella, että mikään suhde pysyisi molemmin puolin pitkään hengissä, jos nähdään kaksi kertaa vuodessa. Ehkäpä sinun vanhempasi näkevät koko suhteen mahdottomuuden ja toivoisivat sinun löytävän jonkun, jonka kanssa voisit oikeasti tutustua ja olla yhdessä.

• Margareeta

Tottakai on toivoa ja teistä kahdesta riippuu, miten selvitätte eteen tulevat ongelmat.

Kaksi kertaa vuodessa näkeminen eli fyysisen läheisyyden puute on ongelma numero yksi. Varsinkin kun olette nuoria. Fyysinen kosketus on yksi tärkeä kulmakivi suhteessa.
      Eikö ole mitään keinoa ratkaista tuota puutosta ja tavata useammin?

Et selittele taustojanne tarkemmin, mutta vaikuttaa oudolta, ettei teitä edes ystävinä hyväksyttäisi.

• suku on pahin

Minäkin olen kokenut sen, etteivät mieheni lähisukulaiset hyväksyneet minua poikansa vaimoksi.
        Menimme kuitenkin kielloista huolimatta naimisiin. Josta seurasi vuosikausiksi sellainen tunne, että olen altavastaaja, joudun "nöyristelemään" sukua saadakseni hyväksynnän. Kun myös mieheni vaati tätä.
        Muistan loppuikäni, ettei ollut/ole hyväksytty.
        Suositukseni on: älä sorru samaann! PIDÄ PUOLESI jos rakennatte perheen.Muuten miehesi suku käyttää kiltteyttäsi hyväkseen ja nujertaa sinua mielin määrin. Tee pesäero sukuun, jos eivät suhtaudu myönteisesti. Sama koskee poikaystävääsi ja sinun sukuasi.
        Vanhempanne ovat itsekkäitä. Teillä on oikeus etsiä seurustelukumppani/puoliso itsellenne, ei sukulaisillenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2047
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1259
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      27
      1095
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      94
      792
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      131
      780
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      717
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      60
      680
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      60
      644
    Aihe