Kuntosaleissa on eroja

voimamies

Itse en käy saleilla jotka ovat täynnä kakenlaisia vaijeri hetkuttimia. Vapaat painot ovat se mun juttu. Treenit ovat tehokkaampia kokonaisvaltaisempia.Tehokkaita perusliikkeitä vapailla painoilla.

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurojen varsinaisia painonnostosaleja taitaa olla harvemmassa.
      Kerrostalosalien sijainti rajoittaa niiden käyttöä koska kolinat ja tömähdykset kantautuvat runkoääninä rakennuksen jokaiseen kolkkaan.

Käyttämälläni salilla on tavanomainen punttipuoli jossa on kaksi nostopaikkaa mutta siinäkin on tuo kolinarajoitus.
      Sunnuntaina saa kolista koska talossa on vain liikehuoneustoja.
      Kolinamahdollisuudesta huolimatta en ole tehnyt kyykkytempausta ja muissa tankotreeneissä hallinta on parempaa mutta maksimia lähestyttäessä kolisee.

Varsinaisia aktiivinostajia en ole siellä nähnyt koska he käyttävät urheilutalon siihen tarkoitukseen varattua tilaa.

Putki- ja vaijerivempaimilla on oma paikkanssa kuntoilussa ja jopa voimailussakin.
      Suurimmalle kuntolijaryhmälle em. vempaimet ovat parhaiten soveltuvia.
      Entisenä olumpianostoissa kilpailleenakaan en halveksi laitteita vaan yleisen kuntoilun nimissä ne ovat siunaukseksi.

• blibblib

Blib blib blib plää plää plää.

Kiva tietää.

Mäkin tykkään makaroonilaatikosta, toimintaelokuvista.

• Läskiperse bodari

Älä

• voimamies

Vaijeri vehkeissä meinaa painot loppua ja lisäpainoja ei ole mahdollista käyttää turvallisesti. Liikeradat ovat myös yksipuoliset. Mutta onhan se hyvä että kaikille löytyy kaikkea.

• Salimme taljaan ojentaja/hauis yms. pystyy pakan päälle pinoamaan pystyyn käsipainoja.
        Täysi pakka 2x10kg 2x9kg 2x8kg ja 2x7kg mahtuvat pystyyn.
        Värkki kestää ainakin nuo 2 ensimmäistä kerrosta ja sitten minulta loppuukin jo oma paino.

Seinään pultattun punnerrusputkivempeleen aisohin pystyy latomaan vaikka 4x50kg mutta en tiedä kestääkö enää vekotin.

Tappiversiovekottimiin saa levyjä riittävästi. Raskaimmat ovat 50kg.

Kaupunkimme urheilutalon ensimmäiset Karhun laitteet olivat solmussa muutaman kuukauden jälkeen joten heikkojakin on ollut markkinoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1503
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      994
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      814
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      736
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      727
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      714
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      709
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe