Onko kokemuksia -08-14 vm uuskoppasesta 170 heppasesta?.
Hyundai H1 van
6
200
Vastaukset
- LähesVarmaKonerikko
Nettiautosta luettua:
HYUNDAI H1 VAN, 2008, Tila-auto
Surkein auto, jonka ikinä olen omistanut ja olen omistanut useamman ranskalais valmisteisen auton.
Paljon vikoja, pahimpana kampiakselin halkeaminen. Ei kuulemma ensimmäinen tapaus suomessa syksyllä 2014. Se jos mikä kertoo todella surkeasta laadusta. On se kumma kun ei korealaiset osaa autoja tehdä, kun naapuri maassa tehdään laadukkaita ja LUOTETTAVIA autoja (mm. Toyota). Todennäköisesti 500tkm ajettu huoltamaton Hiace olisi luotettavampi kuin tämä viritelmä.
Noista 170 heppasista ollu juttua netissä siellä sun täällä maailmalla, taitaa olla Hyundain laukeavin kone.
Joku syy täytyi olla myös maahantuonnin lopettamiseen, olisiko ollut sitten järkyttävän kalliiden taakuukorjausten osuus myydyissä autoissa? Eräskin taksirenki kerran totesi jutustellessa myös samaa, että uusin H-1 paskin auto ikinä mitä isäntänsä omistanut.
Autosalvan myyjä väitti aikoinaan tuonnin loppuneen, koska koneet ei menneet läpi päästömääräyksistä, mutta uskoo ken tahtoo...- muutenvalehtelet
Laukesiko mielikuvitus autostasi mielikuvituskone.Laita kuitit ja todisteet.
- Renkaanpotkijanmielipide
Paskaa tekstiä huhupuheista ei ole uskomista jos ei ole itsellä käytännössä mitään kokemusta.
- epeliauto
On aivan erinomainen vani;talvella takaveto vähän haittaa.Voimakas kone(diesel) on aivan omaa luokaansa.Vankemmissa ei ole kauko-ohjainta lukoille.
- nollaysi
Alkuperäinen akku kesti vain 6-vuotta.Katsastuksessa oli käsijarruvaijeri jumissa.
PS.Ostaisin silti vieläkin. - Onihantukevaauto
Aika hyvä akku,mitäs koneella sitten oli ajettu 09?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222