Kertokaa, sattuuko kotona itse kulmakarvojen nyppiminen enemmän kuin kosmetologin tekemänä.
Itsellä ainakin se on yhtä tuskaa, kun yritän muotoilla kulmia. Kannattaako edes yrittää kosmetologilla nypittää vai sattuuko yhtä paljon?
Kulmakarvojen muotoilu
5
1658
Vastaukset
- jenni
mulla ainaki sattuu enemmän kun joku toinen nyppii. tosin riippu paljon nyppijästä et miten hyvin hän homman osaa. ja toisilla sattuu enemmän ja toisilla vähemmän.
- Kaarina
Kyllä sitä vedet silmissä on oltu aina. Mutta sama juttu kotonakin, eli toinen ainakin näkee mitä tekee, kun itse teen näppituntumalla kun en mitään näe kyyneliltä. Jotkut osaa kiristää ihon silleen että ei satu niin paljon, ja kerran yksi jäähdytti ensin ihon.
- Jennie25
jos kipu saa sut arasteleen sitä nyppimistä, kosmetologi tekee sen nopeempaa ja se on nopeempaa ohi sitten. Mutta säästät selvää rahaa mikäli nypit itse. Siihen nyppimiseen tottuu ajan myötä. Kyllä se alkuun on aika kivuliasta. Kokeileppa turruttaa tuntoa jääpalan avulla ennen nyppimistä ja sen aikana tarvittaessa!
- ei enää kyyneliä...
Vissiin apteekista saa sellaista voidetta, joka hieman turruttaa ihoa. Annetaan ensin vaikuttaa ihan hetki, niin ei satu läheskään niin paljon ja onnistuu itsekin nyppiä.
- serenah
Jos ette ole kokeillu niin kannattaa kasvojen pesun jälkeen laittaa rasvaa reilusti siihen kulmien kohalle ja antaa hetki olla jolloin se karva pehmenee..ja sit ku alkaa nyppimään niin nostaa sitä kulmaa toisella kädellä niin se iho kiristyy ja kipu lieventyy..mulla ainakin ihan kivuton toimenpide tolleen kun teen..ja sit muistaa vaan vetää sen karvan nopeesti eikä venyttämällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219