ei koulunkäyntiavustajaksi

huith

Hei ketkä suunnittelette alkavanne koulunkäyntiavustajaksi.

Monen vuoden kokemuksella sanon ,että koulutus pitäisi poistaa.

Miksi: Se on hyväksikäyttöammatti,jossa opettajat jakavat tehtäviään koulunkäyntiavustajille. Ja sen aikana tekevät ns. muuta tärkeää. Minulla on se kokemus,että olen paljon enemmän oppilaan kanssa kuin opettaja.
Onkohan se tarkoitus.
Ylistetään miten tärkeä henkilö on avustaja. no ,YLISTÄMÄLLÄ JOKU VOI OLLA JOPA TYYTYVÄINEN.
Opettajat kuormittuvat työn alle,hoetaan joka paikassa. TOSI ON ,ETTÄ AVUSTAJAT VÄSYVÄT. Kokemusta monelta vuosikymmeneltä.

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adrgj

      Opettajat ovatkin aikamme suurin syöpä. Täytyy rehellisesti sanoa kun koulujakin tullut käytyä että hyödyllisimmät opit olen saanut kokemuksen kautta sekä itse opiskelemalla. Suurin osa mitä kouluissa opetetaan on täysin hyödytöntä oikeassa elämässä.

      Opettajia ja kouluttajia voisi kyllä karsia voisivat tehdä jotain yhteiskunnalle oikeasti hyödyllistä pelloille töihin tai vastaavaa.

      • 18_16

        Eikö kuitenkin aloitettaisi karsiminen ennemmin esim. Valviran tai TEM:n virkamiehistä, kuin opettajista?


      • Akateeminen

        "Opettajat aikamme suurin syöpä". Ompa todella kahelia ajattelua!
        Ainakaan sinuun oppi ei ole mennyt perille! Voi jessus!!


      • huhaaahaa

        Nimimerkkisi "Akateeminen" kertoo, että olet täysin turhatärkeä vätys.

        Ei ole oppi mennyt perille sulla vaan kusi noussut pieneen päähän :D

        Puolet turhista turhan opettajista kilometritehtaalle. Kukaan ei kärsi eikä jää kaipaamaan.


      • suksitehtaalta

        Just. Ja koulunkäyntiavustajat opettamaan. Kaikkihan osaa opettaa. Helppoo kun heinänteko. Kaikenlisäks osa-aikainen avustaja maksaa paljon vähemmän kuin opettaja.


    • Kyllästynyt89

      Yhdyn tuohon todellakin! Avustajana ollut 3-vuotta täysin alipalkattu ala :/ alkanut vituttaa koko työ

    • knggvch

      Juu, ei kannata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe