Hääauto

häähumua

Millaisesta hääautosta te miehet haaveilette? Tai naiset? Jos olette jo naimisissa tai olleet, millainen hääauto teillä oli?

7

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yb off

Minä haaveilen ruumisautosta:)

• seppi123

tutturutuuuu

• Vuoden -64 kuplavolkkari oli :) Molemmat sitä halusi, liittyy molempien lapsuuteen ja nuoruuteen, siis vanhat kuplat yleensä, tuo oli vuokrattu. Meinas kyl jättää tienposkeen morsiamen ja kuskin, sulhasella alkoi hiki nousta alttarilla odottaessa..

• yb offina

juoppo... et sitten malttanut pysyä poissa:P

• yb offina

Olen loukkaantunut tuosta kommentista ja vaadin anteeksi pyyntöä.

• Meillä oli

limusiini! Oli aivan ihana. Siellä oli ihana kuherrella.

• Kaksipaikkainen vauhtihirmu olis kyllä tosi pähee menopeli.
      Mahdollisen sulhaskandidaatin kanssa huristeltaisiin, nasta laudassa ja tukka hulmuten, horisontissa hehkuvaan auringonlaskuun.

http://www.thegamblinman.com/wp-content/uploads/2011/01/2010-Chevrolet-Corvette-Convertible-Red.jpg

wrrrooom..... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta

Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      687
      7038
    2. Tiedän pitkältä ajalta

Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t
      Ikävä
      27
      3287
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      216
      2688
    4. Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."

Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1915
    5. Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."

Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1712
    6. Onkohan meidän ikäero esteenä

Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.
      Ikävä
      72
      1668
    7. Kiurun ilmoittama pahoinpitely vaikuttaa keksityltä

Ilmeisesti tapauksella ei silminnäkijöitä, puoluekin yrittää heti kerätä säälipisteitä, Kiurua piilotellaan jne.
      Maailman menoa
      388
      1654
    8. Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....

Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia
      Maailman menoa
      396
      1510
    9. Mikä kaivatussasi on parasta?

❤️❤️❤️❤️❤️
      Ikävä
      96
      1494
    10. Ensiviikosta..

Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä
      Ikävä
      128
      1478
    Aihe