Yritin ladata kappaletta sillä ohjelmalla jonka joku mulle joskus neuvoi, se oli se osoite kuin lataayoutube.com ja nyt se ei toimi. Lataa kappaleet milloin sattuu ja joka kerta ei edes lataa, sitten jos lataa onnistuneesti ja kappale tulee kansioon, ja yritän sitä siirtää eteenpäin sinne mihin sen haluan, siinä tulee aina valitus että: "Haluatko varmasti siirtää tämän tiedoston ilman sen ominaisuuksia? Tiedostolla (tiedoston nimi) on ominaisuuksia, joita ei voi siirtää uuteen sijaintiin.
(tiedoston nimi)
Kohteen tyyppi: MP3-ääni
Koko: (ihan mahdollinen tiedoston koko, esim. 5 Mt, lataus ei siis ole jäänyt kesken)
Käytettävyys: Käytettävissä offline-tilassa"
Vaihtoehdot mitä voi klikata on: Kyllä, Ohita, Peruuta
Mitä nyt, aapeeuuveeaa!!?? Vastaattehan pikaisesti?
Jos ei tämäkään lataayoutube.com enää toimi niin mikä toimii vai toimiiko mikään?
Miksi ei toimi???
Hönötti
2
559
Vastaukset 2
- sdfsdf
www.listentoyoutube.com
- Kyllämies
Olen vastannut "Kyllä" ja aina video on toiminut ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581