Koko elämänsä palstalle omistanut no-life, hc-atm sekä neitsyt-setä DarkFearin assburgerin-oireyhtymä on edennyt terminaalivaiheeseen, se ilmenee palstalla kaikki rajat ylittävänä pakkotoistona sekä käsittämättöminä harhakuvina, esim. DarkFearin toisto persujunttikaverien ahdasmielisyydestä johtuvasta hiustensiirron sekä finan välttelystä on nähty pelkästään kuluvan vuoden aikana useita kymmeniä kertoja.
Terminaalivaiheen assburgeriin kuuluu myös voimakas harha siitä miten kaikkien pitää antaa "kuulla kunniansa"
DarkFearin terminaalivaiheen assburger
34
187
Vastaukset
- ...........
onko assburger eri asia kuin aspergerin syndrooma?
- BurgerFear
Kyseessä on tosiaan hiukan eri tautiluokitus, joskin vakavampi tässä hieman knoppitietoutta "Jos olet saanut virallisen diagnoosin assburgerisuudestasi niin siitä voi olla myös hyötyä. Voit mm. saada lääkäriltä päriseviä lääkkeitä kyseisen sairauden hoitoon ja vapautuksen asepalveluksesta! " DarkFear valitettavasti valitsi sen siviilihinttipalveluksen josta aivan kaikki koko ajan kaikkialla ajattelevat vain kaikkea negatiivista.
- Tässä
Autismin kirjon eri vakavuusasteet:
Aspergerin syndrooma -> Autismi -> Assburgerin syndrooma BurgerFear kirjoitti:
Kyseessä on tosiaan hiukan eri tautiluokitus, joskin vakavampi tässä hieman knoppitietoutta "Jos olet saanut virallisen diagnoosin assburgerisuudestasi niin siitä voi olla myös hyötyä. Voit mm. saada lääkäriltä päriseviä lääkkeitä kyseisen sairauden hoitoon ja vapautuksen asepalveluksesta! " DarkFear valitettavasti valitsi sen siviilihinttipalveluksen josta aivan kaikki koko ajan kaikkialla ajattelevat vain kaikkea negatiivista.
Niin tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.
- Vinkki....
DarkFear kirjoitti:
Niin tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.
Jos mieliksi tahdot olla niin ole rehellinen myönnä että olet HC-atm, koska kaikki muut sen tietävät eikä sitä kukaan muun kiellä kuin sinä.
Vinkki.... kirjoitti:
Jos mieliksi tahdot olla niin ole rehellinen myönnä että olet HC-atm, koska kaikki muut sen tietävät eikä sitä kukaan muun kiellä kuin sinä.
No mä sitä kun en olekaan mikään hc-atm, niin sen vuoksi mä en todellakaan ala mitään sellaista myöntämään. Mutta toisaalta, jos tämä olisikin vaikka ihan ensimmäinen askel siihen, että jos sitä lopettaisikin vaikka kokonaan sen muiden ihmisten miellyttämisen ja alkaisikin elämään niin, ettei sitä välittäisi enää ollenkaan niistä muiden ihmisten ajatteluista.
- Vinkki....
DarkFear kirjoitti:
No mä sitä kun en olekaan mikään hc-atm, niin sen vuoksi mä en todellakaan ala mitään sellaista myöntämään. Mutta toisaalta, jos tämä olisikin vaikka ihan ensimmäinen askel siihen, että jos sitä lopettaisikin vaikka kokonaan sen muiden ihmisten miellyttämisen ja alkaisikin elämään niin, ettei sitä välittäisi enää ollenkaan niistä muiden ihmisten ajatteluista.
No se kyllä mahdollistaisi mm. ulkomaanmatkat, baarireissut ja paljon muutakin mitä normaalit ihmiset tekevät, mutta oletko aivan varma että tahdot elää kuten normaalit ihmiset?
Vinkki.... kirjoitti:
No se kyllä mahdollistaisi mm. ulkomaanmatkat, baarireissut ja paljon muutakin mitä normaalit ihmiset tekevät, mutta oletko aivan varma että tahdot elää kuten normaalit ihmiset?
Ai kuinka niin se muka mahdollistaisi tällaiset asiat?
Enhän mä mitään sellaista tossa sanonut, että mä sentään yksin suostuisin lähtemään johonkin baareihin, laivaristeilylle tai ulkomaan matkoille. Tietenkin mä oikein mieluusti lähtisin noihin paikkoihin just kavereiden kanssa, mutta yksin en kyllä suostu tollaisiin paikkoihin menemään.
Kyllä tietenkin normaalit ihmiset käyvät just noissa paikoissa, mutta varsinkin kaikki nuoret miehet käyvät noissa paikoissa aina yhdessä kavereidensa kanssa, eikä koskaan yksinään.- Vinkki....
DarkFear kirjoitti:
Ai kuinka niin se muka mahdollistaisi tällaiset asiat?
Enhän mä mitään sellaista tossa sanonut, että mä sentään yksin suostuisin lähtemään johonkin baareihin, laivaristeilylle tai ulkomaan matkoille. Tietenkin mä oikein mieluusti lähtisin noihin paikkoihin just kavereiden kanssa, mutta yksin en kyllä suostu tollaisiin paikkoihin menemään.
Kyllä tietenkin normaalit ihmiset käyvät just noissa paikoissa, mutta varsinkin kaikki nuoret miehet käyvät noissa paikoissa aina yhdessä kavereidensa kanssa, eikä koskaan yksinään.Jatkat siis burgerointia, niin arvelinkin, normaali ihminen kun ei välitä mitä joka helvetin vastaantulija ajattelee eikä anna sen estää omia unelmiaan, ihmiset myös tekevät paljon yksin asioita eritoten matkailua koska varsinkin pidemmille reissuille on hankala saada seuraa töiden sovittamisen, elämäntilanteen, rahantilanteen yms vuoksi, itsekin olen heittänyt pari pidempää kaakkois-aasian reissua yksin, tosin paikan päällä tutustuen ihmisiin tietenkin.
Tämä että kukaan ei käy missään yksin on taas sinun harhojasi, koska minä olen käynyt ja tiedän helvetisti muitakin jotka käyvät, sinä taas et olet käynyt ja kuvittelet taas omiasi. Vinkki.... kirjoitti:
Jatkat siis burgerointia, niin arvelinkin, normaali ihminen kun ei välitä mitä joka helvetin vastaantulija ajattelee eikä anna sen estää omia unelmiaan, ihmiset myös tekevät paljon yksin asioita eritoten matkailua koska varsinkin pidemmille reissuille on hankala saada seuraa töiden sovittamisen, elämäntilanteen, rahantilanteen yms vuoksi, itsekin olen heittänyt pari pidempää kaakkois-aasian reissua yksin, tosin paikan päällä tutustuen ihmisiin tietenkin.
Tämä että kukaan ei käy missään yksin on taas sinun harhojasi, koska minä olen käynyt ja tiedän helvetisti muitakin jotka käyvät, sinä taas et olet käynyt ja kuvittelet taas omiasi.No en ole kyllä koskaan kuullut mitään sellaista, että ketkään nuoret miehet kävisivät yksin baareissa tai jossain ulkomaan matkoilla. Kyllä sitä kuitenkin kaikki nuoret matkustavat yhdessä niiden kavereidensa kanssa ja käyvät just kaveriporukalla siellä baareissa hauskaa pitämässä.
- Vinkki....
DarkFear kirjoitti:
No en ole kyllä koskaan kuullut mitään sellaista, että ketkään nuoret miehet kävisivät yksin baareissa tai jossain ulkomaan matkoilla. Kyllä sitä kuitenkin kaikki nuoret matkustavat yhdessä niiden kavereidensa kanssa ja käyvät just kaveriporukalla siellä baareissa hauskaa pitämässä.
MITÄ JUURI SANOIN????? Et varmaan ymmärrä lukemaasi, tässä sinulle saatana faktaa:
http://travels.kilroy.fi/matkainfo/matkan-suunnittelu/yksin-matkustus
http://www.rantapallo.fi/veerabianca/2014/07/03/yksin-matkustamisen-ihanuus/
http://yhdenhengentaloudet.wordpress.com/2013/03/22/yksin-matkalla-kootut-aatokset/
NORMAALIT IHMISET MATKUSVAT MYÖS YKSIN se että sinä et siihen pysty ei ketään yllätä, vietä vain surkea elämäsi Varissuolla negatiivisine harhoinesi, vituttaa tuollainen paskahousu joka hakkaa päätään seinään eikä edes suostu harkitsemaan ahdasmielisyydessään toisten paremmin tietävien kuuntelemista. - ainasamaa....
DarkFear kirjoitti:
No en ole kyllä koskaan kuullut mitään sellaista, että ketkään nuoret miehet kävisivät yksin baareissa tai jossain ulkomaan matkoilla. Kyllä sitä kuitenkin kaikki nuoret matkustavat yhdessä niiden kavereidensa kanssa ja käyvät just kaveriporukalla siellä baareissa hauskaa pitämässä.
http://www.demi.fi/keskustelut/syvälliset/yksin-matkustaminen-kokemuksia#.VK7oZ2OEMlQ
Ovatko nämä kaikki valetta? avaa silmät hörhö! - Yksin matkustava 22v
DarkFear kirjoitti:
Olet kyllä käsittämättömän kapeakatseinen ja ahdasmielinen, et ole koskaan käynyt missään ja luulet ettei kukaan muukaan käy, se että sinä et ole tippaakaan kansainvälinen ei heijastu muihin, helvetin moni matkustaa yksin ja maailma on tulvillaan yksin matkaavia ihmisiä, kävisit joskus edes jossain ja tulisit sitten sanomaan.
Vinkki.... kirjoitti:
MITÄ JUURI SANOIN????? Et varmaan ymmärrä lukemaasi, tässä sinulle saatana faktaa:
http://travels.kilroy.fi/matkainfo/matkan-suunnittelu/yksin-matkustus
http://www.rantapallo.fi/veerabianca/2014/07/03/yksin-matkustamisen-ihanuus/
http://yhdenhengentaloudet.wordpress.com/2013/03/22/yksin-matkalla-kootut-aatokset/
NORMAALIT IHMISET MATKUSVAT MYÖS YKSIN se että sinä et siihen pysty ei ketään yllätä, vietä vain surkea elämäsi Varissuolla negatiivisine harhoinesi, vituttaa tuollainen paskahousu joka hakkaa päätään seinään eikä edes suostu harkitsemaan ahdasmielisyydessään toisten paremmin tietävien kuuntelemista.Niin no, kyllä varmaan jotkut keski-ikäiset (viiskymppiset ) ja siitä vanhemmat ihmiset matkustelevat myös yksin, kun siinä iässä ne kaveriporukat eivät ole enää yhtä tiiviisti yhdessä kun joskus pari-kolmekymppisenä.
Mutta kyllä sitä vaan aika paljon kaikki ihmettelisivät, jos mä lähtisin joskus johonkin ulkomaille yksin ilman ketään kavereita. Varmasti siinä ainakin työkaverit ajattelisivat heti siitä kaikkea negatiivista ja voisi sitä myös vanhemmat aika lailla ihmetellä, että mikä ihme oikein sai mut (nuoren miehen) lähtemään yksin sinne ulkomaille ilman ketään kavereita.
Turhaan sä mulle näitä sun matkailulinkkejäsi laitat, sillä mieluummin ne pitäisi näyttää mun työkavereille ja entisille työkavereille. No tuskin he silti osaisivat suhtautua siihen yksin matkailuun ollenkaan positiivisemmin, vaikka he nyt sattuisivatkin nämä sun laittamasi matkailulinkit näkemään.- Reissuruuna
DarkFear kirjoitti:
Nyt kuulet, tai oikeammin näet jos burgeroinniltasi voit ottaa tietoa vastaan ja kyseenalaistaa vahvat harhasi:
http://www.minnethaimaassa.com/thaimaa-kuka-olet/yksin-matkalla/
Siis yksin matkalla, ymmärrätkö? YKSIN MATKALLA! - Vinkki....
DarkFear kirjoitti:
Niin no, kyllä varmaan jotkut keski-ikäiset (viiskymppiset ) ja siitä vanhemmat ihmiset matkustelevat myös yksin, kun siinä iässä ne kaveriporukat eivät ole enää yhtä tiiviisti yhdessä kun joskus pari-kolmekymppisenä.
Mutta kyllä sitä vaan aika paljon kaikki ihmettelisivät, jos mä lähtisin joskus johonkin ulkomaille yksin ilman ketään kavereita. Varmasti siinä ainakin työkaverit ajattelisivat heti siitä kaikkea negatiivista ja voisi sitä myös vanhemmat aika lailla ihmetellä, että mikä ihme oikein sai mut (nuoren miehen) lähtemään yksin sinne ulkomaille ilman ketään kavereita.
Turhaan sä mulle näitä sun matkailulinkkejäsi laitat, sillä mieluummin ne pitäisi näyttää mun työkavereille ja entisille työkavereille. No tuskin he silti osaisivat suhtautua siihen yksin matkailuun ollenkaan positiivisemmin, vaikka he nyt sattuisivatkin nämä sun laittamasi matkailulinkit näkemään.Noniin eli myönnät että nuoret matkustavat yksin, ja tästä päästäänkin takaisin sinun ongelmaasi, haluat olla kaikille mieliksi, on varmasti hienoa jättää matkat tekemättä ahdasmielisten työkaverien kuittailun vuoksi.
Yksin matkustava 22v kirjoitti:
Olet kyllä käsittämättömän kapeakatseinen ja ahdasmielinen, et ole koskaan käynyt missään ja luulet ettei kukaan muukaan käy, se että sinä et ole tippaakaan kansainvälinen ei heijastu muihin, helvetin moni matkustaa yksin ja maailma on tulvillaan yksin matkaavia ihmisiä, kävisit joskus edes jossain ja tulisit sitten sanomaan.
Oot varmaan naispuolinen matkailija, sillä tuskin sitä ketkään 22-vuotiaat miehet suostuisivat yksin mihinkään ulkomaille lähtemään. Naisten kohdalla kun se yksin matkailu ja yksin baareissa käyminen onkin ollut aina yleisesti ottaen paljon hyväksyttävämpää, kun mitä meidän miesten kohdalla.
Vinkki.... kirjoitti:
Noniin eli myönnät että nuoret matkustavat yksin, ja tästä päästäänkin takaisin sinun ongelmaasi, haluat olla kaikille mieliksi, on varmasti hienoa jättää matkat tekemättä ahdasmielisten työkaverien kuittailun vuoksi.
No en kyllä myöntänyt mitään sellaista, että ne nuoret matkustelisivat yksinään, sillä he kun eivät koskaan matkaile mihinkään yksinään, vaan ainoastaan niiden kaveriporukoidensa kanssa tai ainakin edes yhden kaverin kanssa.
- Yksin matkustava 22v
DarkFear kirjoitti:
Oot varmaan naispuolinen matkailija, sillä tuskin sitä ketkään 22-vuotiaat miehet suostuisivat yksin mihinkään ulkomaille lähtemään. Naisten kohdalla kun se yksin matkailu ja yksin baareissa käyminen onkin ollut aina yleisesti ottaen paljon hyväksyttävämpää, kun mitä meidän miesten kohdalla.
No väärin meni tämäkin, mies olen, naisten on sitäpaitsi paljon vaarallisempi matkustaa yksinään, monissa maissa naisten ahdistelu on yleistä ja miehelle siellä matkailu on yleisesti ottaen paljon miellyttävämpää ja turvallisempaa. Se ei toki poista sitä että myös moni nainen matkailee yksin, en tajua mistä revit tuon ettei nuori MIES voisi matkustaa yksin, totta helvetissä voi ja todella moni matkustaakin, silloin kun on nuori pitää kokea ja nähdä paljon.
- Vinkki...
DarkFear kirjoitti:
No en kyllä myöntänyt mitään sellaista, että ne nuoret matkustelisivat yksinään, sillä he kun eivät koskaan matkaile mihinkään yksinään, vaan ainoastaan niiden kaveriporukoidensa kanssa tai ainakin edes yhden kaverin kanssa.
Olet kehitysvammainen, lopetan tähän. Et ymmärrä lukemaasi, toistat vain harhojasi. Kaakkois-aasia on täynnä nuoria yksin matkustavia ihmisiä, mutta samahan se sinulle kun et tule koskaan mihinkään pääsemään.
- Mies 1985
DarkFear kirjoitti:
Nuoret nimeomaan matkustavat, hauskintä tässä että monesti siinä iässä 20-25 tehdään paljon reppureissumatkoja yksin. Sinun iässä alkaa olla jo harvinaisempaa kun se nuoruus alkaa olla takana ja monet perustavat jo perhettä tai keskittyvät duuniinsa. Olen itse 29v ja heitin 4kk Intian matkan 5v sitten yksin, elämäni parhaita kuukausia vaikka kyllä siellä koviakin hetkiä koettiin.
- 6tyuijnjkl
DarkFear kirjoitti:
Voithan sä DarkFear lähteä "salaa" yksin reissuun. Mistä sun työkaverit tai vanhempasi (kavereitahan sulla ei ole) tietävät, mitä lomallasi teet jos et itse kerro. Näin ollen kukaan ei voi ajatella mitään negatiivista.
- Senkun näkis
6tyuijnjkl kirjoitti:
Voithan sä DarkFear lähteä "salaa" yksin reissuun. Mistä sun työkaverit tai vanhempasi (kavereitahan sulla ei ole) tietävät, mitä lomallasi teet jos et itse kerro. Näin ollen kukaan ei voi ajatella mitään negatiivista.
Ei tuo ahdasmielinen, sisäänpäinkääntynyt, suvaitsematon, kapeakatseinen juntti mihinkään lähde kohan vain paukuttaa päähänsä ettei kukaan voi missään käydä.
Yksin matkustava 22v kirjoitti:
No väärin meni tämäkin, mies olen, naisten on sitäpaitsi paljon vaarallisempi matkustaa yksinään, monissa maissa naisten ahdistelu on yleistä ja miehelle siellä matkailu on yleisesti ottaen paljon miellyttävämpää ja turvallisempaa. Se ei toki poista sitä että myös moni nainen matkailee yksin, en tajua mistä revit tuon ettei nuori MIES voisi matkustaa yksin, totta helvetissä voi ja todella moni matkustaakin, silloin kun on nuori pitää kokea ja nähdä paljon.
Jaa, no en olisi välttämättä heti sua mieheksi ajatellut, kun yleensä aina kaikki nuoret miehet matkustavat ulkomailla vaan yhdessä kavereidensa kanssa.
Mutta miksi ihmeessä sä et matkustele mieluummin sun kavereidesi kanssa? Eikö se kaveriseurassa matkailu olisi paljon mukavempaa, kun olisi sitä juttuseuraakin reissussa?
Mä oon kyllä ajatellut tämän asian aina niin, että ei sitä ole nuorena mikään pakko vielä matkailla, jos ei ole sellaista sopivaa elämäntilannetta. Sitä kun ehtii kyllä matkustelemaan sitten joskus myöhemminkin, kun ei se ikä kuitenkaan ole tässä matkailussa mikään este tai rajoite.
Enemmän se on mun mielestä ahdasmielistä, jos sitä väitetään, ettei sitä voisi muka enää matkustella joskus vanhemmalla iällä. Sitä kun ei kuitenkaan kaikilla nuorilla ole sellaista elämäntilannetta ja/tai mahdollisuuksia, että voisi välttämättä lähteä noin vaan sinne ulkomaille.- Yksin matkustava 22v
DarkFear kirjoitti:
Jaa, no en olisi välttämättä heti sua mieheksi ajatellut, kun yleensä aina kaikki nuoret miehet matkustavat ulkomailla vaan yhdessä kavereidensa kanssa.
Mutta miksi ihmeessä sä et matkustele mieluummin sun kavereidesi kanssa? Eikö se kaveriseurassa matkailu olisi paljon mukavempaa, kun olisi sitä juttuseuraakin reissussa?
Mä oon kyllä ajatellut tämän asian aina niin, että ei sitä ole nuorena mikään pakko vielä matkailla, jos ei ole sellaista sopivaa elämäntilannetta. Sitä kun ehtii kyllä matkustelemaan sitten joskus myöhemminkin, kun ei se ikä kuitenkaan ole tässä matkailussa mikään este tai rajoite.
Enemmän se on mun mielestä ahdasmielistä, jos sitä väitetään, ettei sitä voisi muka enää matkustella joskus vanhemmalla iällä. Sitä kun ei kuitenkaan kaikilla nuorilla ole sellaista elämäntilannetta ja/tai mahdollisuuksia, että voisi välttämättä lähteä noin vaan sinne ulkomaille.No suhteellisen paljon yksin nuorena miehenä matkanneena voin sanoa että nuoret miehet matkailevat paljon niin yksin, kaveriporukassa kuin tyttöystävienkin kanssa, laidasta laitaan. Itse tykkään matkustaa yksin koska tykkään olla pidemmän aikaa reissussa ja valita itse kohteet ja kauanko niissä aikaa vietän, niin minun ei tarvitse tehdä kompromisseja vaan voin itse päättää kaikesta, monesti jos on kavereita mukana mielenkiinnon kohteet eriävät ja tulee kaikenlaista turhaa vääntöä ja tiet eriävät ehkä sitten sen takia. Matkoilla tapaa kyllä aina muita matkailijoita joiden kanssa viettää aikaa sekä joskus jopa jatkaa matkaa, kerrankin vietin kuukauden erään loisto-jannun kanssa jonka tapasin Laosissa, totta helvetissä sitä voi myöhemminkin matkustaa mutta monesti sitä lykkää kaikki tulevaisuuteen ja ne jää sitten tekemättä, minä aion kuitenkin matkustella aivan yhtä paljon vanhempana kuin nyttenkin, ei vain ole mitään syytä haaskata näitä parhaita nuoruuden vuosiani jumittaen Suomen pakkasissa.
- 8uyiujhjn
DarkFear kirjoitti:
Enemmän se on mun mielestä ahdasmielistä, jos sitä väitetään, ettei sitä voisi muka enää matkustella joskus vanhemmalla iällä. Sitä kun ei kuitenkaan kaikilla nuorilla ole sellaista elämäntilannetta ja/tai mahdollisuuksia, että voisi välttämättä lähteä noin vaan sinne ulkomaille.Ketjupolttajana sulla on suurella todennäköisyydellä vanhempana keuhkoahtaumatauti, etkä jaksa matkustaa hengästymättä edes portaita ylös kerrostalosyksiöösi.
Mies 1985 kirjoitti:
Nuoret nimeomaan matkustavat, hauskintä tässä että monesti siinä iässä 20-25 tehdään paljon reppureissumatkoja yksin. Sinun iässä alkaa olla jo harvinaisempaa kun se nuoruus alkaa olla takana ja monet perustavat jo perhettä tai keskittyvät duuniinsa. Olen itse 29v ja heitin 4kk Intian matkan 5v sitten yksin, elämäni parhaita kuukausia vaikka kyllä siellä koviakin hetkiä koettiin.
No useimmiten oon kuullut kyllä just niin, että silloin nuorena sitä reissutaan aina yhdessä niiden kavereiden kanssa ja vasta sitten joskus neljä- viisikymppisenä sitä lähdetään yksin ulkomaille, kun se oma ja kavereiden elämäntilanne on usein sellainen, ettei ne kaverit pääse enää samalla tavalla lähtemään niille ulkomaan reissuille, kun mitä joskus silloin nuorena pari-kolmekymppisenä.
En mä kyllä itse koe mitenkään itseäni vielä niin vanhaksi, etteikö sitä voisi hyvinkin lähteä vielä kavereiden kanssa sinne ulkomaan matkalle, kuten kaikki nuoret aina just niin lähtevät.8uyiujhjn kirjoitti:
Ketjupolttajana sulla on suurella todennäköisyydellä vanhempana keuhkoahtaumatauti, etkä jaksa matkustaa hengästymättä edes portaita ylös kerrostalosyksiöösi.
Mulla on oikein hyvä kunto, enkä mä edes polta mitenkään paljoa. Täytyy sitä aina sen verran osata itseä kunnossa pitää, että pystyy vielä joskus parhaiden keski-ikäisyysvuosien (viiskymppisenä ja vanhempana) aikana matkailemaan siellä ulkomailla.
- Mies 1985
DarkFear kirjoitti:
No useimmiten oon kuullut kyllä just niin, että silloin nuorena sitä reissutaan aina yhdessä niiden kavereiden kanssa ja vasta sitten joskus neljä- viisikymppisenä sitä lähdetään yksin ulkomaille, kun se oma ja kavereiden elämäntilanne on usein sellainen, ettei ne kaverit pääse enää samalla tavalla lähtemään niille ulkomaan reissuille, kun mitä joskus silloin nuorena pari-kolmekymppisenä.
En mä kyllä itse koe mitenkään itseäni vielä niin vanhaksi, etteikö sitä voisi hyvinkin lähteä vielä kavereiden kanssa sinne ulkomaan matkalle, kuten kaikki nuoret aina just niin lähtevät.Ihan miten vaan, ainoa että minä tiedän miten asia on ja sinä koitat uskotella itsellesi jotain mitä et tiedä.
Mies 1985 kirjoitti:
Ihan miten vaan, ainoa että minä tiedän miten asia on ja sinä koitat uskotella itsellesi jotain mitä et tiedä.
No ei tässä nyt ole mulla kyse pelkästään mistään uskottelusta, vaan ihan siitä, mitä oon kuullut muiden ihmisten tekevän ja puhuvan. Aina oon kuullut kaikkien nuorten matkustavan just yhdessä niiden kavereiden kanssa, jos eivät sitten ole lähteneet reissuun sen oman seurustelukumppanin kanssa.
En ole oikein koskaan kuullut kenenkään nuorten lähtevän yksin mihinkään ulkomaan matkoille ja kyllä ainakin mun työpaikoilla sitä olisi työkaverit kovasti ihmetelleet, jos mä olisin kertonut lähteväni yksin johonkin ulkomaan matkalle, sillä kaikki työkaverit kun kuitenkin olettavat aina kaikkien nuorten matkustavan just yhdessä niiden kavereidensa kanssa.
Varsinkin laivaristeilyt ne ovat just niitä paikkoja, joihin sitä ei nuori mies voi koskaan yksin mennä, kun heti olisi muut ihmiset siitä kaikkea negatiivista vaan ajattelemassa, jos sitä nuori mies olisi yksin laivalla ilman ketään kavereita.6tyuijnjkl kirjoitti:
Ei siinä yksin lähtemisessä olisi mitään mieltä, kun ei voisi edes kertoa kenellekkään siitä reissuun lähtemisestä ja sitten kun ketkään ei voisi olla ns. "henkisesti mukana" tossa reissussa, jos siitä matkoille lähtemisestä ei olisi edes kertonut kenellekkään. Eli aivan surkea tämä sun ideasi!!!
- Ruuvi löysällä?
DarkFear kirjoitti:
Ei siinä yksin lähtemisessä olisi mitään mieltä, kun ei voisi edes kertoa kenellekkään siitä reissuun lähtemisestä ja sitten kun ketkään ei voisi olla ns. "henkisesti mukana" tossa reissussa, jos siitä matkoille lähtemisestä ei olisi edes kertonut kenellekkään. Eli aivan surkea tämä sun ideasi!!!
Mitä helvettiä... Minkä takia kenenkään pitäisi olla "henkisesti mukana" matkoilla. Itsensä takia sinne ulkomaille mennään, eikä sen taki että muut tietäisivät sinun matkailevan. Sama juttu kaikkiin muihinkin juttuihin elämässä. En itse ole koskaan matkaillut, aloittanut harrastusta jne. vain sen takia että voisin kerto muille asiasta.
- huolestuttavaa
Mielestäni DarkFearin yksi pahimmista harhoista on, että hän olisi YTM (vaikka onkin neitsyt-setä) ja hänellä on enemmän hiuksia päässä kuin Homer Simpsonilla.
Asperger testi
http://xestia.net/testit/asperger.php
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244