Suunnitelmissa ois lähtee au pairiksi tän vuoden lopussa ja nyt hieman mietityttää vuokra-asunto, oon asunu tässä kohta kolme vuotta ja en mielellään luopuis, jotenka oon miettinyt että jos sais alivuokralaisen siksi aikaa tähän luukkuun asusteleen. Nyt ois kiva kuulla muiden samassa tilanteessa olleiden ratkaisuja, ootteko pistänyt isoimmat huonekalut johonkin varastoihin siksi aikaa vai vaan kylmästi myynyt kaiken?
Help
epätiedossa
1
106
Vastaukset
- Marsuliiini
Voit yrittää alivuokraa sen jollekin tutulle, ihmiselle kehen voit luottaa, niin kalustettuna. :)
Itsekin haluaisin lähtee auppariks, mut en halua luopuu mun asunnosta tai edes alivuokrata sitä (liikaa vaivaa).
Kannattaa ehdottomasti lähtee sillo kun on nuori ja sua ei pidättele täällä mikään! Paljon helpompaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1703842Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1042496Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751275- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993