Haluan mielipiteitä

Henri.j

Onko tämä väärin että minua häiritsee että naisystäväni pukeutuu minun seurassa vain kollareihin ja löysiin huppareihin eikä meikkaa ikinä ja sittenkun hän tapaa kavereita hän laittaautuu viimisen päälle. Ja jos sanon että ois kiva että hän pukeutuisi välillä siististi yms nii hän sitten suuttuu ja ei vastaa kunnolla viesteihin (esim: mm, juu, k, aha jne)
Sitten jos itse pidän esim jtn karjalapaitaa nii kuuluu jäkäjäkä jne jne. Ei minua haittaa loppujeks lopuksi mihin hän pukeutuu kotona, mutta rasittaa se että hän pukeutuu kavereidensa seurassa sitten niin hyvin kun pystyy. Hän on valmis matkustaa toiselle puolelle suomea jotta näkisi kaveriaan mutta minun luokseni hän ei pystynyt tulemaan kun asuttiin eri paikkakunnilla. Ja itsekkään en voinut tulla hänen luokseen koska hänen vanhemmat ei saa tietää meistä. Olemme molemmat siis 19 vuotiaita

1

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtakaa ulkonäkö

      On se normaalia jos seurustelevat ihmiset ei enää jossain vaiheessa laittaudu tai välitä omasta ulkonäöstään sellaisen ihmisen seurassa joka on kuin perhettä jo kun on näyttänyt kaikki puolet toiselle niin fyysisesti kuin henkisestikkin. On ihan normaalia myös suuttua siitä että toinen ei saa pukeutua rakastamansa ihmisen kanssa kuten oikeasti tuntuu hyvälle. En oikeasti ihmettele, jos valittaa sinulle omasta pukeutumisestasi kun itsekkin valitat.

      Sosiaalinen status on monille tosi tärkeä ja se merkittää usein sitäkin että ulos mennessä ja kavereita tavatessa laittaudutaan ihmisen näköiseksi.

      Tytölle on varmaan tosi rasittavaa jos olet valittanut näistä kaikista asioista hänelle. Nämä ei oikeasti ole sellaisia mistä kannattaa vetää hernettä nenäänsä, kun ne on vain pieni osa tavallista arkea. Jos haluat että hän on enemmän nättinä niin kysy jos joku ilta menisitte ihan oikeaan ravintolaan syömään ja viettäisitte sen jälkeen romanttisen loppuillan. Kehu silloin valtavasti ja ole avoimin mielin liikkeellä. Jos on kireänä jostain tai ette tiedä miten olla oikeasti romanttisesti yhdessä, niin hiero vaikka häntä ja silitä tukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe