Haluan mielipiteitä

Henri.j

Onko tämä väärin että minua häiritsee että naisystäväni pukeutuu minun seurassa vain kollareihin ja löysiin huppareihin eikä meikkaa ikinä ja sittenkun hän tapaa kavereita hän laittaautuu viimisen päälle. Ja jos sanon että ois kiva että hän pukeutuisi välillä siististi yms nii hän sitten suuttuu ja ei vastaa kunnolla viesteihin (esim: mm, juu, k, aha jne)
Sitten jos itse pidän esim jtn karjalapaitaa nii kuuluu jäkäjäkä jne jne. Ei minua haittaa loppujeks lopuksi mihin hän pukeutuu kotona, mutta rasittaa se että hän pukeutuu kavereidensa seurassa sitten niin hyvin kun pystyy. Hän on valmis matkustaa toiselle puolelle suomea jotta näkisi kaveriaan mutta minun luokseni hän ei pystynyt tulemaan kun asuttiin eri paikkakunnilla. Ja itsekkään en voinut tulla hänen luokseen koska hänen vanhemmat ei saa tietää meistä. Olemme molemmat siis 19 vuotiaita

1

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtakaa ulkonäkö

      On se normaalia jos seurustelevat ihmiset ei enää jossain vaiheessa laittaudu tai välitä omasta ulkonäöstään sellaisen ihmisen seurassa joka on kuin perhettä jo kun on näyttänyt kaikki puolet toiselle niin fyysisesti kuin henkisestikkin. On ihan normaalia myös suuttua siitä että toinen ei saa pukeutua rakastamansa ihmisen kanssa kuten oikeasti tuntuu hyvälle. En oikeasti ihmettele, jos valittaa sinulle omasta pukeutumisestasi kun itsekkin valitat.

      Sosiaalinen status on monille tosi tärkeä ja se merkittää usein sitäkin että ulos mennessä ja kavereita tavatessa laittaudutaan ihmisen näköiseksi.

      Tytölle on varmaan tosi rasittavaa jos olet valittanut näistä kaikista asioista hänelle. Nämä ei oikeasti ole sellaisia mistä kannattaa vetää hernettä nenäänsä, kun ne on vain pieni osa tavallista arkea. Jos haluat että hän on enemmän nättinä niin kysy jos joku ilta menisitte ihan oikeaan ravintolaan syömään ja viettäisitte sen jälkeen romanttisen loppuillan. Kehu silloin valtavasti ja ole avoimin mielin liikkeellä. Jos on kireänä jostain tai ette tiedä miten olla oikeasti romanttisesti yhdessä, niin hiero vaikka häntä ja silitä tukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe