Nimimerkki DarkFear

Isoisä 67v.

Mitä ihmettä? Mitä ihmettä tuollainen käytös on?

Varhaisessa keski-iässä oleva mies huutelee räävittömyyksiä mm. homoista, homoseksuaalisista akteista, mustaihoisista miehistä, mustaihoisten miesten siittimien imemisistä jne. Miten ihmeessä mainitut asiat liittyvät tähän palstaan?

Onko tämä henkilö häiriintynyt?

21

420

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • darkrear..

      Uskon vahvasti tähän sanontaan että "siitä puhe mistä puute" eli hän saattaa olla itse homoseksuaali, ja juuri tuo vihainen ja hyökkäävä asenne saattaa juuri viestiä siitä että hän ei vielä kykene hyväksymään omaa homouttaan. Ja hänhän on tiettävästi harrastanut homoseksiä niinikään tummaihoisen miehen kanssa Tukholman risteilyllä.

      • totuudensana

        DarkFear lipsautti nukkuneensa miehen kanssa samassa sängyssä kyseisellä risteilyllä, muttei varsinaisesti myöntänyt harrastaneensa seksiä


      • Se oli kuitenkin
        totuudensana kirjoitti:

        DarkFear lipsautti nukkuneensa miehen kanssa samassa sängyssä kyseisellä risteilyllä, muttei varsinaisesti myöntänyt harrastaneensa seksiä

        ilmeisesti herätys miehiin kohdistuvissa himoissa. Elämä oli toista sen risteilyn jälkeen.


      • totuudensana kirjoitti:

        DarkFear lipsautti nukkuneensa miehen kanssa samassa sängyssä kyseisellä risteilyllä, muttei varsinaisesti myöntänyt harrastaneensa seksiä

        Ja mä kun en ole koskaan mitään tollaista missään tunnustanut, että olisin ikinä kenenkään miehen kanssa missään samassa sängyssä nukkunut, sillä mä kun en olekaan mikään vitun homopersehuorahinttari, että tiedoksi vaan sulle tämä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • 12+19

      Tässä vähän lisää tietoa DarkFearista...

      -Neitsytsetä
      -Hardcore-atm
      -Asuu yksiössä
      -Kärsii hiustenlähdöstä
      -Sairastaa assburgerin oireyhtymää
      -Näyttää tältä http://aijaa.com/WUdrLX

      • tasavuosia

        Täyttää tänä vuonna 40


    • Moni mies kärsii hiustenlähdöstä, pää kaljuksi.
      Kaljupäänä paremmat mahdollisuudet naisten suhteen.

      • Kalju ytm

        DarkFearin kaltaisen mt-ongelmaisen hc-ätmin tilanteessa on aivan sama millaiset hiukset on, tilanne on toivoton ja vain pitkä terapia ja mt-hoidot voivat parantaa tilannetta..


      • Aina sitä voi mies aloittaa sen fina-tablettien syömisen, ihan vaikka pelkästään varmuuden vuoksi, sillä eipä siitä finan syönnistä mitään haittaakaan miehelle ja miehen terveydelle onneksi ole. Sitten sitä voi käydä myös siellä plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, jos tarve niin vaatii ja mikäli miehellä siihen varaa vaan on.


      • Kalju ytm kirjoitti:

        DarkFearin kaltaisen mt-ongelmaisen hc-ätmin tilanteessa on aivan sama millaiset hiukset on, tilanne on toivoton ja vain pitkä terapia ja mt-hoidot voivat parantaa tilannetta..

        Mä sitä kun en olekaan mikään vitun saatanan hc-ätmipaska, että tiedäkin sä vittu se saatana ja mulla sitä kun ei olekaan mitään mielenterveysongelmia, joten mä kyllä pärjään oikein hyvin elämässäni ilman mitään tollaisia ihmeen hömppähoitoja saatana!!!!!!!!


      • DarkFear kirjoitti:

        Aina sitä voi mies aloittaa sen fina-tablettien syömisen, ihan vaikka pelkästään varmuuden vuoksi, sillä eipä siitä finan syönnistä mitään haittaakaan miehelle ja miehen terveydelle onneksi ole. Sitten sitä voi käydä myös siellä plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, jos tarve niin vaatii ja mikäli miehellä siihen varaa vaan on.

        Tere Juice-Böttöm!!

        Ookko pyllistäny Yuunakselle skypessä taas tänään? Kohta sit livenä..


      • Tavallaan totta
        DarkFear kirjoitti:

        Aina sitä voi mies aloittaa sen fina-tablettien syömisen, ihan vaikka pelkästään varmuuden vuoksi, sillä eipä siitä finan syönnistä mitään haittaakaan miehelle ja miehen terveydelle onneksi ole. Sitten sitä voi käydä myös siellä plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, jos tarve niin vaatii ja mikäli miehellä siihen varaa vaan on.

        No sinun tapauksessahan se tosiaan on aivan se ja sama koska ei sinun munallasi tehdä muuta kuin kustaan korkeintaan, vaikka saisit impotenssin ei se vaikuttaisi mihinkään, HC-ätmi voi aivan yhtä hyvin keskittyä hieromaan tukkaansa potenssin kustannuksella siinä olet oikeassa.

        Et muuten tiedä mitään näistä kansainvälisistä eurooppalaismiehistä koska itse olet ahdasmielinen suomalaisjuntti.


    • trtyuikjhbjk

      Koetetaanpa saada lisäselvyyttä tähän neitsyt-setäisyyteen, jonka DarkFear jatkuvasti niin pontevasti kiistää. Suoraa vastausta milloin on viimeksi harrastanut seksiä DarkFear ei anna, mutta kysytään näin:

      DarkFear:in eka kerta oli:
      a) 13-20 -vuotiaana
      b) 21-25 -vuotiaana
      c) 26-30 -vuotiaana
      d) 31-33 -vuotiaana
      e) vielä kokematta

      Tässä kysymyksenasettelussa ei mennä yksityiskohtiin eikä vastaamisen pitäisi olla perushämäläisen vaatimattoman luonteen vastaista leuhkimista. Jos vastausta ei tule, sen jälkeen ei voi mitään, on perusteltua olettaa DarkFear:in olevan pesunkestävä neitsyt-setä.

      • Sale Nuorennussija

        Vastausta ei tullut eikä varmaan tule. = DARK FEAR ON KOSKAAN SUKUPUOLIYHDYNTÄÄ KOKEMATON NEITSYT-SETÄ. IKÄNSÄ (33) HUOMIOON OTTAEN:

        SUOMEN LEIJONAN RITARIKUNNAN I LUOKAN NEITSYT-SETÄ TAMMENLEHVIN!


    • Dark.Fearilla on heikot hermot ja ei osaa hallita vihaansa.
      kenties myös palstan ulkopuolella hyvin temperamenttinen luonne?

      • juice oli YTM ...

        että tietäkääs se!

        t. mehu leskisen sukulainen


      • SeppoTekiKepposen
        juice oli YTM ... kirjoitti:

        että tietäkääs se!

        t. mehu leskisen sukulainen

        imitkö poeka myös sepon mehukeppiä?


    • tummeliakuulaan

      Sitä vaan vituttaa kun ihmiset vittuilee sasikranssista

    • sääli_

      Paljon on sensuroitu setäraivoa taas

      • Tiedä.se

        En mä kutsuisi sitä setäraivoksi. DarkFear on antanut vain lantaperseaivojen kuulla sen kunniansa, minkä omalla käytöksellään täysin ansaitsivat.


      • Tiedä.se kirjoitti:

        En mä kutsuisi sitä setäraivoksi. DarkFear on antanut vain lantaperseaivojen kuulla sen kunniansa, minkä omalla käytöksellään täysin ansaitsivat.

        Niin aivan. Ei kai nyt siinä ole mitään väärää, jos antaa joidenkin valehtelevien lantaperseaivojen kuulla kunnolla kunniansa.

        Muutenkin aivan typerä koko tämä aloitus, sillä ihmetyttää se, että miksi joku viitsii tollaista pohtia ja viitsii vielä väittää mua keski-ikäiseksi, vaikka oon vielä nuori mies.

        Koko keski-ikä on muutenkin enimmäkseen joidenkin persujunttien juttuja, kun heillä ei ole edes hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa päässä, niin eivät ole sen vuoksi mitenkään nuorekkaita.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe