Kummin on siis parempi? Tarkennetaan, että pitkien hiuksien lisäksi suun ympärille on karvaa ja myös leuasta roikkuu pukin parta.
Tähän asti olen antanut hiusten roikkua vapaasti, mutta sen verran voin tinkiä, että pidän poninhännällä jos se on siten mielyttävämmän näköinen. Hiukset ylettyvät siis nänneihin asti eli peittävät vapaan roikkuessaan sivuporfiiliakin aika hyvin.
Karvoista en ole luopumassa, joten sitä on turha ehdottaa.
Pitkät hiukset - vapaasti roukkuen vai hännällä?
6
213
Vastaukset
- Ponnari parempi
Ainakin sekstatessa ne on kivompi jos pysyvät pois tieltä.
- Pitkää lettiä
Olen itse aikeissa kasvattaa pitkän letin ja mietin kans että varmaan sitä pidän pääasiassa ponnarilla, mun hiukset on nimittäin niin paksut että näytän pöljätä luolamieheltä jos en saa niitä kireelle ponnarille. Prätkällä ajaessa ne on kans hyvä olla paketissa :)
- .....
Kumpikaan ei ole hyvä. Pitäisi leikata lyhyiksi ja siisteiksi. En ole koskaan pitänyt pitkähiuksisista miehistä.
- Anonyymi
No siinähän et pidä, entäs sitten? Miksi kenenkään pitäs leikata hiuksensa sinun takiasi? Ole pitämättäsho what?
- nainen24v.
Tukka ponnarille ja parta letille tai lyhyeksi. (Y)
- ranskanletti
Ei missään nimessä partaa letille. kauheeta !
Pitkähkö PUHDAS tukka on ok ja sänki....wau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797