Mikä biisi soi päässä ?

Aleksin Apina

Kaikki varmaankin tietää tunteen kun joku biisi soi päässä halusi tai ei. Joskus biisit on hyviä joskus huonoja. Kertokaapa mitä teidän sisäinen jukeboksinne tykkää veivata.

Meikäläisen valikoima viimeaikoina:

Thunderstone: Until we touch the burning sun - kertsi

Sonata Arctica: Don´t say a word - kertsi


Onneksi ei soi Säkkijärven polkka.....

19

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tara

      soi sellainen raivostuttava renkutus,jossa pieni lapsi laulaa koppakoppakoppakoppakoppakuoriainen..Eikä eroon pääse.Ehkä se säkkijärvenpolkkakin olisi parempi.

      • dfhdjf

        ...soi ihan sama biisi,tämä MC koppakuoriainen:) kuulin se kerran radiosta,ja se jäi päähän soimaan kun se on niin outo..:)


    • Rausku

      Morbid Angel: Where the slime live.

      No, kohta jostain radiosta kuuluu joku iskelmä joka sitten soikin päässä seuraavat viisi tuntia :)

    • Jaska

      Sonata Arctica - Don't Say A Word
      Metallica - Frantic
      Nick Cave - Nature Boy
      Kotiteollisuus - -0
      Childen Of Bodom - Needled 24/7

    • angel

      HANNA EKOLAN : VIELÄKÖ ON VILLI HEVOSIA

      • Aleksin Apina

        Kyllä on ihmisellä kauhea kohtalo !

        Hitto nyt minäkin alan kuulla Hannan korkeaa kiekumista ja värisevää ääntä...aaarrrrrgggg, auttakaa en kestä !!!


    • mjuu

      Sepi Kumpulaisen armotontaaa menoaaa pannaan nyyyt vauhdillaaa. Ahdistaaaa ja vituttaaa hirteeen nyyyt marssitaaan

    • hullu

      Tämmönen todella vittumainen renkutus missä lapset laulaa:"Lenin-setä asuu venäjällä. Sieltä on pitkä matka Vietnamiin, mutta minusta vain tuntuu, että Lenin setä asuu yhtä lähellä
      kuin setä Ho Tshi Minh.". Että semmosta.

    • RAGING!!!

      RISE!!
      Mahtava! Nopea ja massiivinen kappale!!

    • dumb2

      mul soinu viimeaikoina ACDC:n Dirty deeds done dirt cheap

      se on iha kiva biisi, ei haittaa yhtää :))

    • bodomfani

      tällä hetkellä miun mieli pitää yksityiskonserttia aivoille ja laulaa moonsorrow:n pakanajuhlaa...

    • Hevijätkä

      Norther-Unleash Hell ja tämä kohta:

      Night falls, it's time to kill
      this fist will give you the thrill
      Your blood is running like the rain
      you are begging, no more pain
      My need to kill grows bigger and bigger
      when I touch the trigger
      This bullet that I will send
      is the bringer of your death

      Tämä saattaa johtua siitä, että mun tyttöystävä on pettänyt mua 2 kuukauden ajan mun yhden kaverin kanssa.Koko ajan suunnittelen sen pojan tappamista.

    • tietenkin

      house of the rising sun

    • IHMETTELIJÄ

      Nyt tullee hyvin vaikeita vinkkejä, kai? tiättekö sen LASSE MÅRTENSONIN säveltämän Myrskyluodon Maijan? EI SE pimputus, vaan KOKOAJAN hidas sävelmä, jossa taustal paljon lautasia, hidastempoinen sävelkulku, lähin joka tätä muistuttaa vois olla Maija. Mut tää on surumielisempi, ehkä myös kotimainen säveltäjä? En myöskään muista onko pääsoitin kitara vaiko piano. Tynn....TYNN...TYNN...Tynn... en osaa tän vaikeemmin tätä biisii kuvailla.
      Mut voisko joku klassisenkuuntelija jelppiä???
      TÄNKS JA KIITOS!

    • Trash Video-fan

      Mulla soi aina King'o'waRin Stainless steel!!! On muuten ihan mahtava!

    • Shadow_of_Satan

      ...soi HEINILLÄ HÄRKIEN!!! Tässähän meinaa kuolla! Kuuntelin äsken Raskasta joulua-levyn ja jäi soimaan päähän...

    • Creva

      Nicole: Suunta , koko ajan soi päässä ja ei lopu... Tosi mahtavan kuulonen biisi!!!

    • apsiapina11362

      No vittu didi dii di di di dii HEI OLEN APSI APINA

    • Bloody Mary

      Thank God, ei soi mikään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe