Kaikki varmaankin tietää tunteen kun joku biisi soi päässä halusi tai ei. Joskus biisit on hyviä joskus huonoja. Kertokaapa mitä teidän sisäinen jukeboksinne tykkää veivata.
Meikäläisen valikoima viimeaikoina:
Thunderstone: Until we touch the burning sun - kertsi
Sonata Arctica: Don´t say a word - kertsi
Onneksi ei soi Säkkijärven polkka.....
Mikä biisi soi päässä ?
19
1050
Vastaukset
- Tara
soi sellainen raivostuttava renkutus,jossa pieni lapsi laulaa koppakoppakoppakoppakoppakuoriainen..Eikä eroon pääse.Ehkä se säkkijärvenpolkkakin olisi parempi.
- dfhdjf
...soi ihan sama biisi,tämä MC koppakuoriainen:) kuulin se kerran radiosta,ja se jäi päähän soimaan kun se on niin outo..:)
- Rausku
Morbid Angel: Where the slime live.
No, kohta jostain radiosta kuuluu joku iskelmä joka sitten soikin päässä seuraavat viisi tuntia :) - Jaska
Sonata Arctica - Don't Say A Word
Metallica - Frantic
Nick Cave - Nature Boy
Kotiteollisuus - -0
Childen Of Bodom - Needled 24/7 - angel
HANNA EKOLAN : VIELÄKÖ ON VILLI HEVOSIA
- Aleksin Apina
Kyllä on ihmisellä kauhea kohtalo !
Hitto nyt minäkin alan kuulla Hannan korkeaa kiekumista ja värisevää ääntä...aaarrrrrgggg, auttakaa en kestä !!!
- mjuu
Sepi Kumpulaisen armotontaaa menoaaa pannaan nyyyt vauhdillaaa. Ahdistaaaa ja vituttaaa hirteeen nyyyt marssitaaan
- hullu
Tämmönen todella vittumainen renkutus missä lapset laulaa:"Lenin-setä asuu venäjällä. Sieltä on pitkä matka Vietnamiin, mutta minusta vain tuntuu, että Lenin setä asuu yhtä lähellä
kuin setä Ho Tshi Minh.". Että semmosta. - RAGING!!!
RISE!!
Mahtava! Nopea ja massiivinen kappale!! - dumb2
mul soinu viimeaikoina ACDC:n Dirty deeds done dirt cheap
se on iha kiva biisi, ei haittaa yhtää :)) - bodomfani
tällä hetkellä miun mieli pitää yksityiskonserttia aivoille ja laulaa moonsorrow:n pakanajuhlaa...
- Hevijätkä
Norther-Unleash Hell ja tämä kohta:
Night falls, it's time to kill
this fist will give you the thrill
Your blood is running like the rain
you are begging, no more pain
My need to kill grows bigger and bigger
when I touch the trigger
This bullet that I will send
is the bringer of your death
Tämä saattaa johtua siitä, että mun tyttöystävä on pettänyt mua 2 kuukauden ajan mun yhden kaverin kanssa.Koko ajan suunnittelen sen pojan tappamista. - tietenkin
house of the rising sun
- IHMETTELIJÄ
Nyt tullee hyvin vaikeita vinkkejä, kai? tiättekö sen LASSE MÅRTENSONIN säveltämän Myrskyluodon Maijan? EI SE pimputus, vaan KOKOAJAN hidas sävelmä, jossa taustal paljon lautasia, hidastempoinen sävelkulku, lähin joka tätä muistuttaa vois olla Maija. Mut tää on surumielisempi, ehkä myös kotimainen säveltäjä? En myöskään muista onko pääsoitin kitara vaiko piano. Tynn....TYNN...TYNN...Tynn... en osaa tän vaikeemmin tätä biisii kuvailla.
Mut voisko joku klassisenkuuntelija jelppiä???
TÄNKS JA KIITOS! - Trash Video-fan
Mulla soi aina King'o'waRin Stainless steel!!! On muuten ihan mahtava!
- Shadow_of_Satan
...soi HEINILLÄ HÄRKIEN!!! Tässähän meinaa kuolla! Kuuntelin äsken Raskasta joulua-levyn ja jäi soimaan päähän...
- Creva
Nicole: Suunta , koko ajan soi päässä ja ei lopu... Tosi mahtavan kuulonen biisi!!!
- apsiapina11362
No vittu didi dii di di di dii HEI OLEN APSI APINA
- Bloody Mary
Thank God, ei soi mikään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019