Mies liian komea minulle?

ulkonäkökompleksi

Äh, mistä tietää onko mies kiinnostunut minusta vai ei? Olen vasta muuttanut pienelle paikkakunnalle ja kyläkuvassa vastaan tulee ajoittain mies, joka selkeästi vilkuilee minuun päin ja välillä hymyileekin tavalla, jonka normaalisti tulkitsisin olevan kiinnostusta...

Normaalisti, mutta kun tämä on aivan helskutin hyvännäköinen mies ja ns. ylittää tasoni reippaasti. Siis aivan älyttömän komea mies.

Olen nyt miettinyt, että joko kuvittelen kiinnnostuksen, jota ei ole. Tai sitten johtuen kylän suppeasta tarjonnasta omasta uutuudestani siinä kaupunkilaisesta tyylistäni, jollain tapaa voisin ollakin kiinnostusta herättävä.

Kertokaa!

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu juttu

Pienillä paikkakunnilla on omat lainalaisuutensa. Sinuna olisin varovainen, ettet nolaa itseäsi. Olet uusi ja vieras, pikkupaikoissa kaikkien uteliaat silmät ovat vieraassa. Sinua kiinnostaa lähinnä hänen komea ulkonäkönsä. Olet jo mielessäsi kuvitellut riittävästi romaanin kirjoittaaksesi. Laita jäitä hattuun ettet mokaa. Sano itsellesi, että miten käyttäytyisit, jos mies olisi taviksen näköinen?

Tilanne voi olla vuoden päästä toinen. Olet tavannut hänet ja tiedät että on idiootti, naisenhakkaaja, valehtelija, sovinisti, vaimonpettäjä tai muuta vastaavaa. Ei näytä enää komealta silmissäsi.

Minulla on kokemusta pikkupaikoista. Sinuna suhtautuisin muodollisesti ja kohteliaasti ihmisiin. Sitten, kun olet tuntenut hänet vaikka vain pintapuolisestikin jo jonkin aikaa, ja näet todellisen miehen, silloin katso, miten menee.

Olen lähes varma, että jonkin ajan kuluttua sinua nolottaa reaktiosi.

• ulkonäkökompleksi

Se voi tosiaankin olla, että mies on tyyppiä kaikki käy ja koko paikkakunta sen tietää. Hyvä muistutus! En ole mitenkään avoimesti häntä kuolannut, vaan kuten neuvoit, ollutkin pidättyväinen.

Harmi kun en tunne paikallisia vielä, osaisivat varmasti kertoa, mikä mies miehiään. Nyt näen vain ulkonäön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe