Mies liian komea minulle?

ulkonäkökompleksi

Äh, mistä tietää onko mies kiinnostunut minusta vai ei? Olen vasta muuttanut pienelle paikkakunnalle ja kyläkuvassa vastaan tulee ajoittain mies, joka selkeästi vilkuilee minuun päin ja välillä hymyileekin tavalla, jonka normaalisti tulkitsisin olevan kiinnostusta...

Normaalisti, mutta kun tämä on aivan helskutin hyvännäköinen mies ja ns. ylittää tasoni reippaasti. Siis aivan älyttömän komea mies.

Olen nyt miettinyt, että joko kuvittelen kiinnnostuksen, jota ei ole. Tai sitten johtuen kylän suppeasta tarjonnasta omasta uutuudestani siinä kaupunkilaisesta tyylistäni, jollain tapaa voisin ollakin kiinnostusta herättävä.

Kertokaa!

2

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu juttu

      Pienillä paikkakunnilla on omat lainalaisuutensa. Sinuna olisin varovainen, ettet nolaa itseäsi. Olet uusi ja vieras, pikkupaikoissa kaikkien uteliaat silmät ovat vieraassa. Sinua kiinnostaa lähinnä hänen komea ulkonäkönsä. Olet jo mielessäsi kuvitellut riittävästi romaanin kirjoittaaksesi. Laita jäitä hattuun ettet mokaa. Sano itsellesi, että miten käyttäytyisit, jos mies olisi taviksen näköinen?

      Tilanne voi olla vuoden päästä toinen. Olet tavannut hänet ja tiedät että on idiootti, naisenhakkaaja, valehtelija, sovinisti, vaimonpettäjä tai muuta vastaavaa. Ei näytä enää komealta silmissäsi.

      Minulla on kokemusta pikkupaikoista. Sinuna suhtautuisin muodollisesti ja kohteliaasti ihmisiin. Sitten, kun olet tuntenut hänet vaikka vain pintapuolisestikin jo jonkin aikaa, ja näet todellisen miehen, silloin katso, miten menee.

      Olen lähes varma, että jonkin ajan kuluttua sinua nolottaa reaktiosi.

      • ulkonäkökompleksi

        Se voi tosiaankin olla, että mies on tyyppiä kaikki käy ja koko paikkakunta sen tietää. Hyvä muistutus! En ole mitenkään avoimesti häntä kuolannut, vaan kuten neuvoit, ollutkin pidättyväinen.

        Harmi kun en tunne paikallisia vielä, osaisivat varmasti kertoa, mikä mies miehiään. Nyt näen vain ulkonäön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe