Mies liian komea minulle?

ulkonäkökompleksi

Äh, mistä tietää onko mies kiinnostunut minusta vai ei? Olen vasta muuttanut pienelle paikkakunnalle ja kyläkuvassa vastaan tulee ajoittain mies, joka selkeästi vilkuilee minuun päin ja välillä hymyileekin tavalla, jonka normaalisti tulkitsisin olevan kiinnostusta...

Normaalisti, mutta kun tämä on aivan helskutin hyvännäköinen mies ja ns. ylittää tasoni reippaasti. Siis aivan älyttömän komea mies.

Olen nyt miettinyt, että joko kuvittelen kiinnnostuksen, jota ei ole. Tai sitten johtuen kylän suppeasta tarjonnasta omasta uutuudestani siinä kaupunkilaisesta tyylistäni, jollain tapaa voisin ollakin kiinnostusta herättävä.

Kertokaa!

2

304

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu juttu

Pienillä paikkakunnilla on omat lainalaisuutensa. Sinuna olisin varovainen, ettet nolaa itseäsi. Olet uusi ja vieras, pikkupaikoissa kaikkien uteliaat silmät ovat vieraassa. Sinua kiinnostaa lähinnä hänen komea ulkonäkönsä. Olet jo mielessäsi kuvitellut riittävästi romaanin kirjoittaaksesi. Laita jäitä hattuun ettet mokaa. Sano itsellesi, että miten käyttäytyisit, jos mies olisi taviksen näköinen?

Tilanne voi olla vuoden päästä toinen. Olet tavannut hänet ja tiedät että on idiootti, naisenhakkaaja, valehtelija, sovinisti, vaimonpettäjä tai muuta vastaavaa. Ei näytä enää komealta silmissäsi.

Minulla on kokemusta pikkupaikoista. Sinuna suhtautuisin muodollisesti ja kohteliaasti ihmisiin. Sitten, kun olet tuntenut hänet vaikka vain pintapuolisestikin jo jonkin aikaa, ja näet todellisen miehen, silloin katso, miten menee.

Olen lähes varma, että jonkin ajan kuluttua sinua nolottaa reaktiosi.

• ulkonäkökompleksi

Se voi tosiaankin olla, että mies on tyyppiä kaikki käy ja koko paikkakunta sen tietää. Hyvä muistutus! En ole mitenkään avoimesti häntä kuolannut, vaan kuten neuvoit, ollutkin pidättyväinen.

Harmi kun en tunne paikallisia vielä, osaisivat varmasti kertoa, mikä mies miehiään. Nyt näen vain ulkonäön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43