vuonna 2000 syntyneistä tytöistä suurin osa on jo harrastanut seksiä ja todennäköisesti kuuluu panoverkostoon. Siinä vähän ajateltavaa teille 80-90 luvulla syntyneille ätmeille.
Muistakaa myös, että jo vuonna 2002 syntyneet ovat 13-vuotiaita, jonka ikäisenä kaikki normaalit ihmiset menettävät neitsyytensä/poikuutensa.
Ajatelkaa,
11
98
Vastaukset
- retardi atm
2000-luvun kasvatit ovat jo pidemmällä elämässä kuin minä. Ei ihme ettei naisia kiinnosta minun seurani. Olen faktuaalisesti jälkeenjäänyt.
- .............
Oletko sinä peris jo päässyt poikuudestasi? Et ainakaan puoli vuotta sitten vielä ollut.
- Totuus 2015
En ole, sillä naiset jakavat vain jännittäville penetraattoreille eikä minun kaltaisille kunnon miehille.
- Naisasialooseri.
Itse meinasin avata ketjun ihan samasta aiheesta, mutta ehdit ensin.
Tosiaan, nyt on uusi sukupolvi niillä markkinoilla, 2000-luvun sukupolvi ja kun 30 ATM on itse ollut siinä iässä, että ne jutut olisi pitänyt aloitaa niin nykyisen sukupolven edustajat eivät olleet edes vielä syntyneet. Eikä kehitys tähän suinkaan lopu, vuodet vierivät nopeasti ja viiden vuoden päästä 2000 syntyneet alkavat jo perustaa perheitä ja seksi on jo pitkään ollut heille aikuisen ihmisen elämään kuuluva itsestäänselvyys ja arkinen asia.
Nythän se seksi on heille vielä uusi, ihmeellinen ja erittäin kiehtova asia elämässä kun he vasta ottavat ensiaskeliaan tuossa kiehtovassa nautintojen maailmassa, Maailmassa, jonka portit on AT-mieheltä suljettu jo kauan aikaa sitten ja suljettuina ne myös pysyvät.
Elämän kiertokulku jatkuu ja uudet ja taas uudet ikäluokat käyvät läpi normaalin ihmisen seksuaalisen kehityksen, kasvavat ihmiskunnan jäseniksi.Tuskin ne 2000-luvulla syntyneet alkaa vielä viiden vuoden päästä mitään perheitä perustamaan, sillä kyllä siihen aika monilla menee varmasti vielä joku 10 vuotta ja monilla vielä enemmänkin, sillä yleensä nykyaikana se perheen perustaminen on ajankohtaista vasta joskus aikaisintaan 25-vuotiaana ja useimmilla vasta kolmekymppisenä.
Mutta mitä sun oikein tarvitsee turhaan huolta kantaa muiden ihmisten elämästä, sillä luulisi sulla olevan niitä ongelmia ihan tarpeeksi jo sun omassa elämässäsi.- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Tuskin ne 2000-luvulla syntyneet alkaa vielä viiden vuoden päästä mitään perheitä perustamaan, sillä kyllä siihen aika monilla menee varmasti vielä joku 10 vuotta ja monilla vielä enemmänkin, sillä yleensä nykyaikana se perheen perustaminen on ajankohtaista vasta joskus aikaisintaan 25-vuotiaana ja useimmilla vasta kolmekymppisenä.
Mutta mitä sun oikein tarvitsee turhaan huolta kantaa muiden ihmisten elämästä, sillä luulisi sulla olevan niitä ongelmia ihan tarpeeksi jo sun omassa elämässäsi.Minun kaveristani ainakin moni on perustanut perheen 20 vuotiaana ja osa aikaisemminkin. Varsinkin monet tuntemani naiset ovat hankkineet ensimmäiset lapsensa todella nuorina, moni jo teininä.
Kolmekymppisen retkututtavani poika täytti juuri kymmenen ja äitinsä ei ollut edes 18 vuotta pojan syntyessä. Myös erään ikäiseni entisen luokkakaverini vanhin poika täyttää jo 11 vuotta tänä vuonna. Yksi YTM kaverini sai ekan lapsensa 23 vuotiaana ja lapsen äiti oli tuolloin 22, kummallakin noista miehistä on nykään jo kolme lasta. Naisasialooseri. kirjoitti:
Minun kaveristani ainakin moni on perustanut perheen 20 vuotiaana ja osa aikaisemminkin. Varsinkin monet tuntemani naiset ovat hankkineet ensimmäiset lapsensa todella nuorina, moni jo teininä.
Kolmekymppisen retkututtavani poika täytti juuri kymmenen ja äitinsä ei ollut edes 18 vuotta pojan syntyessä. Myös erään ikäiseni entisen luokkakaverini vanhin poika täyttää jo 11 vuotta tänä vuonna. Yksi YTM kaverini sai ekan lapsensa 23 vuotiaana ja lapsen äiti oli tuolloin 22, kummallakin noista miehistä on nykään jo kolme lasta.No totta kai osa perustaa perheen nuorempana kun toiset ja toisilla sitä voi olla kolmekymppisenä jo useampi lapsi hankittuna, kun toiset ovat vasta tulossa isäksi tai äidiksi. Mutta mitä tässä asiassa on muka sitten niin ihmeellistä ja ylipäätään keskustelemisen arvoista?
Aina sitä on muissakin asioissa ihmisillä erilaisia elämäntilanteita ja toiset hankkivat ja tekevät joitakin asioita nuorempina ja toiset vanhempina, kun mitä jotkut toiset. Mutta voisit varmaan myös sä alkaa sitä perhettä jo perustelemaan, kun sullakin sitä ikää taitaa jo olla jonkin verran.- ...........
DarkFear kirjoitti:
No totta kai osa perustaa perheen nuorempana kun toiset ja toisilla sitä voi olla kolmekymppisenä jo useampi lapsi hankittuna, kun toiset ovat vasta tulossa isäksi tai äidiksi. Mutta mitä tässä asiassa on muka sitten niin ihmeellistä ja ylipäätään keskustelemisen arvoista?
Aina sitä on muissakin asioissa ihmisillä erilaisia elämäntilanteita ja toiset hankkivat ja tekevät joitakin asioita nuorempina ja toiset vanhempina, kun mitä jotkut toiset. Mutta voisit varmaan myös sä alkaa sitä perhettä jo perustelemaan, kun sullakin sitä ikää taitaa jo olla jonkin verran."Mutta voisit varmaan myös sä alkaa sitä perhettä jo perustelemaan, kun sullakin sitä ikää taitaa jo olla jonkin verran."
- Totta, mutta niinhän on sinulla itselläsikin.
- Naisasialooseri.
Totta, mutta tuosta viimeisestä lauseesta voit jättää tuon"normaalit"pois, pelkkä "ihmiset"riittää
Onneksi olen syntynyt 70-luvulla, joten en joudu ajattelemaan asiaa.
- mjhvmvgv
"Panoverkostoon" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045241Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325996SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011203Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17110805Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369681Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491