Tietääkö kukaan onko minulla mitään mahdollisuutta löytää äitini kultasormuksia, jotka hukkasin lapsena (noin 3-4 vuotta sitten). Se ehkä tipahti koulun lattialle. En ole aivan varma. Mutta kuinka kauan yleensä löytötavaratoimistot säilyttävät koruja? Kiitos paljon vastauksista jo etukäteen! Sormuksilla on suuri tunnearvo varsinkin nyt, kun äitini kuoli kaksi vuotta sitten ja olen tarpeeksi vanha, että tajusin alkaa sitä etsimään, mutta se on vähän vaikeaa, koska en tiedä mistä kannattaisi etsiä (muualta kuin löytötavaratoimistista).
Kadonnut sormus
Epätoivoinen lapsi
1
107
Vastaukset
- kunnontyöntekijä
Panttitoimistot? Jos osaat kuvailla tosi hyvin korut (kaiverrukset yms.) niin sitä parempi mahollisuus et löytyvät. Seuraa myös huuto.nettiä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471