Itselläni on tällaisia vakiojuttuja:
- Oot tosi tylsä, oon niin kyllästynyt, miehen pitää saada vaihtelua, minä ainakin käyn naisissa, jos ei sovi niin hae eropaperit
- Minä ainakin yritän sun kaikkia sukulaisia kuka vaan antaa (pimpsaa)
- On kyllä ihan varma etten hanki enää yhtään lasta sinun kanssa, ei ikinä, never never never, on niin rasittavaa jo ykskin lapsi
- Sinun isä on niin säälittävä ja saamaton
- Minun elämä meni ihan pilalle sen takia että piti ostaa tämä asunto
Millaisia sutkauksia päästelet riidellessäsi
12
183
Vastaukset
- Jussijussijussijussi
En päästä loukkaavia sutkaksia, koska ne eivät auta mitään, pahentavat vaan tilannetta. Itse puhun siitä asiasta ja yritän löytää kompromissia, kuunnella toisen mielipidettä ja ymmärtää.
- oletko todellinen
Osta päiväkirja ja kirjoita sinne helppoa eikö??!piirtelet pillujen kuvia ja haukut sukulaisia.buahahahahahahahaahhhh!
- entinenystävä
Paras mitä kuulin ystävältäni sanoessani hänelle *olet ilkeä* hän vastasi *niin olen ja osaan olla*. Ystävyys loppui.
- Mietitarkemmin
Ts. mitään ystävyyttä ei ollutkaan. Siihen asiaan kuuluu no. että saa olla juuri sellainen kuin on ja tulee hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on.
- Rehellisyyskunniaan
En sutkauttele, mutta kerron rehellisesti mielipiteeni valheista. Vaikka jää kiinni, ei ota itselleen siitä syytä. Aina on toisissa vika, koskaan ei hänessä. Itse olen rehellinen ja haluan rehellisen miehen. Ei vaan jaksa aina kuunnella valheita.
- yhtäkaikki
No fiksuja tosiasioita tietysti" - oot hullu, koko sukus on hulluja ja juoppohulluja, natsisika, rasistisovinisti ym. asiallisuuksia.
Ja puolisolta tulee samanmoinen, lapsellinen täysilaidallinen.
Onneksi pian riita ja solvaus unohtuu. On sovittu, ettei anteeksi tarvitse pyytää. Tämä on pitänyt. Puoliso on täysi pee, onneksi olen minäkin! - TosiFiksua
Haukun ja nimittelen ( kusipää, idiootti, paskiainen) Uhkailen erolla, uhkaan mennä muiden miesten kanssa. Sutkutuksia en nyt muista mutta niitä on ja tosi älyttömiä tuleekin aina :P
- järkytriidat.com
Mies on helvetin paha suustaan...jään yleensä toiseksi :D Tietysti sellaiset itseen kohdistuvat syvät loukkaukset kuten lerppavittu tai läskipillu eivät paranna asiaa ja ukko vituttaa entistä enemmän - no sitä saa mitä tilaa sentinmitta, runkkari, mitäänsanomaton luuseri ja miks ikinä erehdyin sun kaa yms...
- häpeän
Oot ruma, ruma vartalo, mun miesihanne on ihan erilainen, oot narsisti, psykopaatti, sairas, perhees on sairas ja nää lievimmästä päästä muissa tunnistusvaara liian suuri
- Ulkoruokintaavälillä
Olen paha suustani, joten kaikkea en kerro mutta yhden voin kun se pani molemmat nauramaan: "kun sun nimesi lukee oven ulkopuolella niin mene sinne ja pysy siellä".
- Möks
-en oo ollu ikinä niin masentunu kun sun kanssas
-kaiva itelles kuoppa ja mee sinne kuolemaan
-kusipää
-mun isä sanoi että ostaa sulle hame-kankaan ku oot tollanen naistenkiusaaja yms... - entajua
Sutkaushan tarkoittaa pilaa tai nokkelaa lausahdusta. Kyllä teillä on outo käsitys siitä, mikä on hauskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569