Vielä ei ole poliiseilla tietoa eilisestä (8.1.2015) rekkakuskista joka pakeni kolaripaikalta jossa toisena osapuolena oli mieheni.Vihjettä kaivataan edelleen. Kolari tapahtui Lohjalla Somerontiellä Hyönölän jälkeen n. 2-3km ennen Keräkankareen tieviittaa n. klo 17.55
Rekka ajoi helsingin suuntaan ja mieheni ajoi Someron suuntaan. Rekan peräkontti oli linkussa ja iskeytyi mieheni autoon. Rekka oli nähty pysähtyneenä tienlaitaan heti mutkan jälkeen missä onnettomuus tapahtui. Rekkaa ajanut henkilö oli kuitenkin päättänyt jatkaa matkaansa. Rekasta ei ole selviä tuntomerkkejä tai rekisterinumeroa koska onnettomuuden sattuessa oli pimeää ja silminäkijät eivät tienneet että rekka liittyy tapahtuneeseen onnettomuuteen.Jos joku tietää asiasta jotain voi olla yhteydessä minuun tai suoraan poliisiin.
SAA JAKAA
Rekkakuski pakeni paikalta
ulkolainen kuskiko ?
1
210
Vastaukset
- rikollisia ovat
Eipä ole elokuussa mopon päälle Vihdin S-marketin pihassa valkoisella pakettiautolla ajanut 60-70v nainenkaan ilmoittautunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986