vai riittääkö punnerrusliikkeet?
Tartteeko ojentajia treenata erikseen
7
178
Vastaukset
- raw
Riippuu pitkälti mikä on tavoite... Ja mitähän tarkoitat "punnerrusliikkeillä"??? Aika moni ojentajaliike on punnerrusliike...
- Max Wallenberg
ei ojentajien erikseen treenaamisesta ainakaan haittaa ole. itse kyllä suosin enempi moninivel-liikkeitä mutta kyllä eristävät toimii viimeistelyssä mainiosti ja tuovat vaihtelua treeniin. Tosin ilman niitäkin toki voi treenata eikä aikaa kulu niin paljon salilla jos siellä ei viihdy.
- homobodari
No jos meinaat kesällä t-paidassa kulkea, niin täytyy!
- Narukäsi
Aattelin kulkea hihattomassa!
- Limb
Jos haluaa käsiin kokoa niin kannattaa panostaa ojentajiin.
ojentajat on n. 2/3 osaa käden paksuudesta.
Jaa treeniä siten, että ojentajille tulee oma treeni. Esim. olka/ojentaja jossa tulee ojentajille suoraa rasitusta. Epäsuoraa rasitusta tulee taas lisää sitten rintatreenissä (punnertavat liikkeet)
Näin ojentaja ottaa hittiä 2xKierron aikana.- raw
Enemmänkin 3/5 osaa käden paksuudesta...
Kyllä ehdottomasti, olkoon tavoitteesi tehossa tai ulkonäössä!
Eivät riitä pysty- eikä vauhtipunnerrukset.
Ei niskan takaa punnertelu.
Ei ranskis eikä ojentajatalja.
Dipeistä tai kick-backistä puhumattakaan.
Kyllä sinun täytyy treenata ojentajaliikkeitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984