Olisi mukavaa löytää nainen, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, kirjoittaa elämän makuinen kirja. En tiedä löytyykö, mutta pallo on nyt heitetty... m47
Suhde ajatuksen tasolla..
neulaa heinäsuovasta
4
325
Vastaukset
- n43 :)
Minkälaista suhdetta ajattelit siirtää ajatuksen tasolta käytännön tasolle?
- neulaa heinäsuovasta
Molempia tyydyttävää, niin henkisellä, kuin fyysisellä tasolla
- Etsivä löytää
Kuulostaa aivan ihanalta:) On upeaa että mies ajattelee noin :) Toivottavasti löydät mukavan naisen jonka kanssa synkkaa.
- neulaa heinäsuovasta
Tämä tarkoittaa siis sitä, että suhde on hyvä molemmille. Liian monesti nainen ymmärtää viestin sellaiseksi, jossa mies tekee, mitä nainen haluaa. Aiemmat suhteeni kariutuivat siihen. Jos toisen toiveista tulee toiselle vaatimuksia, silloin katoaa antamisen ja saamisen ilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158